Olemme pari joka on ollut yhdessä muutamia vuosia. Mies kosi ensimmäisen kerran tuossa keväällä ja silloin vastasin kieltävästi ja asiasta keskusteltiin jne..tämän jälkeen kaikki hyvin.
Nyt olemme hankkimassa yhteistä omaisuutta, kodin jne.. olen alkanut miettiä kihloja...olen tälläinen 'hitaasti syttyvä ajatukselle'....tuleekohan se liian nopeasti kaiken tämän ison asian keskellä mitä olemme suunnitelleet...saamme taloutemme kuntoon ja muutenkin kaikki vaikuttaa hyvälle.
Tausta vielä että olemme asunneet myös jo muutamia vuosia yhdessä..
..mitä minä tekisin....??
ongelma tämäkin..
3
1096
Vastaukset
- Elina
Meillä sama tilanne. Olen vastannut kerran kieltävästi ja huomasin, että omia tunteita ei voi hoputtaa. Jos haluat odottaa, tee se, kunnes olet aivan varma asiasta. Kyllä se mieli iän myötä muuttuu, usko pois.
- joh
meillä taas oli vastakkainen ongelma kuin teillä..me mentiin kihloihin 2,5 viikooa tapaamisesta ja ollaan pysytty yhdessä karikoiden ja vuorenhuippujen kautta jo yli 5 vuotta..sukulaiset ei ymmärtäneet ja koulukaverit vihjailivat suhteen kestosta...nyt on hyvä paikka todistaa että kyllä se kestää..ja ensi kesänä naimisiin:)
- pek77
Kaikki tulee liian nopeasti. Harkitse rauhassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317118Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683892- 883889
- 2723349
- 612807
- 522775
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne362648- 1532500
- 322104
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1432028