Mieheni ei reagoi

Reagoipa ei

Mieheni ei enää reagoi millään tavalla mihinkään. Hän ei ole koskaan hirveän iloinen, eikä koskaan hirveän surullinen, ei koskaan edes hirveän vihainen. Ja jos minä suutun, oli aihe tai ei, saan yksin olla siinä. Hän ei tule vastaan. Ei huuda takaisin, Ei yritä sovitella, Ei puhu järkeä, EI MITÄÄN.

Hän on tasaisen tunteeton 24/7, mitään ei näy.

En edes tiedä, miksi hän on minun kanssani.

Ei hän puhu mitään, eikä pussaa. Mikään ei auta.

Onko ideoita? Tämä ei varmaankaan voi jatkua näin.

17

3094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moo

      näen itseni tilanteessa...olin yhtä raukka kuin miehesi tein naiselleni aivan samoin ku halusin vapautta...erohan siitä tuli ku olin ollut vapaalla pari kuukautta ni aloin todella kaivata entisiä asioita ja naista...liian myöhään...ero sattuu sinuun alussa mutta lopussa mieheen joka sitä itse haluaa...ihminen ei tajua mitä rakastaa ennen kuin menettää sen...koita jaksaa ja tehdä joku ratkaisu...helppoa se ei ole..

      • reagoipa ei

        Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan siitä, että haluaako hän eroa ja hän yleensä vaikuttaa hieman säikähtäneeltä ja sanoo, että ei halua. Silloin hän rakastaa minua, mutta ei pussaa.

        Hän on vain niin haluton mihinkään. Kaikki väsyttää häntä. Mikään ei kiinnosta. Ei mikään.

        Jos hän haluaisi erota, eikä vain uskaltaisi sanoa siitä minulle (odottaisi, että nakkaan hänet pihalle tms) EI kai hän notkuisi luonani, kun hänellä on omakin asuntonsa?


      • moo
        reagoipa ei kirjoitti:

        Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan siitä, että haluaako hän eroa ja hän yleensä vaikuttaa hieman säikähtäneeltä ja sanoo, että ei halua. Silloin hän rakastaa minua, mutta ei pussaa.

        Hän on vain niin haluton mihinkään. Kaikki väsyttää häntä. Mikään ei kiinnosta. Ei mikään.

        Jos hän haluaisi erota, eikä vain uskaltaisi sanoa siitä minulle (odottaisi, että nakkaan hänet pihalle tms) EI kai hän notkuisi luonani, kun hänellä on omakin asuntonsa?

        olet hänelle se turvallinen varma ja itsestään selvyys....ota itse aloite ja sano että haluut omaa aikaa koska susta ootte enää kavereita...koita jos pari viikkoa kasvattais pojasta miehen..


      • sivuilia
        reagoipa ei kirjoitti:

        Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan siitä, että haluaako hän eroa ja hän yleensä vaikuttaa hieman säikähtäneeltä ja sanoo, että ei halua. Silloin hän rakastaa minua, mutta ei pussaa.

        Hän on vain niin haluton mihinkään. Kaikki väsyttää häntä. Mikään ei kiinnosta. Ei mikään.

        Jos hän haluaisi erota, eikä vain uskaltaisi sanoa siitä minulle (odottaisi, että nakkaan hänet pihalle tms) EI kai hän notkuisi luonani, kun hänellä on omakin asuntonsa?

        Kuvauksesi peruusteella vaikuttaisi siltä, että hänellä voisi olla myöskin burnout tai masennus, kun sanot että on jatkuvasti väsynyt ja ei kiinnosta mikään.


    • ...

      Minun mieheni menee joskus samalla tavalla kuoreensa kun joku asia elämässä mättää ja kunnolla. Tätä saattaa joskus jatkua pitkäänkin, kunnes asiat ratkeavat. Meidän välisellämme suhteella ei asiaan ole mitään tekemistä, vaan hän ei tosiaan edes älyä käyttäytyvänsä välinpitämättömästi, kun mielessä myllertävät niin monet muut asiat. Ensimmäisen kerran kun tämä tapahtui, luulin itsekin olevani syypää mieheni käytökseen, mutta näin ei ollut asia - jokainen vain käsittelee ongelmansa eri tavalla. Joku huutaa, joku itkee, joku vetäytyy kuoreensa...
      Ennen kuin teet pitkälle johtavia johtopäätöksiä, istukaa pöydän ääreen ja jutelkaa asia selväksi. Voi olla että hänellä on jotain ongelmia joilla ei ole halunnut sinua vaivata, mutta rakastaa sinua siltikin.

    • ...

      Kuulostaa masennukselta...

      • ...

        Käyttäytyykö hän tuolla tavalla ainoastaan sinun seurassasi? Jos käytös on samanlaista 24/7 ja joka tilanteessa ja myös ystävien ja sukulaisten kanssa, masennukselta kuulostaa.


      • ragoipa ei
        ... kirjoitti:

        Käyttäytyykö hän tuolla tavalla ainoastaan sinun seurassasi? Jos käytös on samanlaista 24/7 ja joka tilanteessa ja myös ystävien ja sukulaisten kanssa, masennukselta kuulostaa.

        ei kaikkien edessä, mutta ei pelkästään minun. Eniten kuitenkin minun.


    • read-only memory

      Kohoileeko rinta?
      Ravistele vähän, läpsäse poskelle.
      Tarkista syke, liikuta kättä kasvojen edessä.
      Tuohon ei oikein muuta osaa antaa neuvoksi.
      Ehdota kuulolääkäriä, näkölääkäriä, sydänlääkäriä.
      Älä luovuta, mies on saatava juttelukuntoon ensin. Ei saa jättää ketään surkiaan tilaan. Iloiset erot ovat parhaita eroja. Koskaan ei saa erota vihoissa, se on kaikkien jatkoelämän kannalta välttämätöntä, siten saa kaikille hyvän, onnellisen elämän turvattua jatkossa.

      • reagoipa ei

        Heh, no ei mulla ole ollut tarkoitus tässä erota kumminkaan.


    • ihastunut...

      toiseen. Välittää kuitenkin sinusta ja toivoo, että saisi unohdettua tämän toisen naisen....

      • reagoipa ei

        koska ei käy missään.


    • Cebolla

      Tuli mieleen ennenkuin edes huomasin että muut mainitsee samaa.

      Hanki vähän tietoa masennuksesta ja kerro tai kysy mieheltäsi onko mahdollisesti näin.

      Minulla on myös sama "pikku ongelma" ja voin sanoa ettei ihan aina saa kontakia eikä halua puhua kenenkään kanssa, vaikka olisi kuin mieluinen kaveri.
      Itselläni meni aika kauan aikanaan ennenkuin tajusin että kyse on masennuksesta.

      En tietenkään voi sanoa että ukkosi kohdalla on näin ja toivon että saatte asioihin vähän selvyyttä...

      • kirkasvaloa

        käsitinkö väärin että sullakin on masennusta kuinka parjäät sen kanssa?
        Minunkin mielestä tällä rouvan miehellä on masennusta se voi olla syys sellaista tai pitempi aikaista.Itse kärsin ns.pimeänajan masennuksesta herään elämään vasta kun kevät aurinko paistaa täydeltä terältä.


    • Minulle on käynyt näin. Olen kylläkin mies, mutta... Huomasin kun en itse välittänyt, niin silloin löytyi huomiota. Jos ei sittenkään löydy huomiota, niin jätä se jätkä!

    • jallu

      teilän rakkauselämä on kuolut sen huomaa kun toine ei välitä enään mistää vaikka sinä sanosit mitä vaan kun hellyys puutu niin silloin monot eri suuntiin aina on joku välitää sinustakin kaikkea hyvää sulle,,,,,,

    • katso peiliin

      Kuka teillä määrää seksistä. Niinpä niin. Toivottavasti miehesi jättäisi sinut! Antaa vain mahdollisuuksia.. mitä sinä teet? Pihtaat ja sanot.. "ei nyt kulta".
      Kuka sellaista touhua jaksaa?
      Pystyn melko hyvin kuvittelemaan tilanteenne. Hmm.. Olinkohan oikeassa? ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe