mistähän johtuu.. olen raskausviikolla 37 ja nyt jo useimman päivän aikana poltellut mahaa. ensimmäisenä tiestysti tulee mieleen närästys, mutta ei tämä sitä ole. tuntuu kuin koko maha olisi ihan tulessa. ja sitä seuraa hirveä alavatsakipu. tuntuu ettei mitään voi tehdä tai yhtään liikkua kun koskee niin kovaa.
Yksi normaali raskaus ja synnytys jo takana enkä muista mitään tällaiseen viittaavaakaan..
osaisiko kukaan arvailla, että mistä tämä johtuu?
mahan polttelu
5
5671
Vastaukset
- Rv 39
Itselläni alkoi juuri pari viikkoa sitten ilmetä samanlaista vaivaa, mahaa polttaa vähän väliä. Toisina päivinä polttaa enemmän ja toisina vähemmän... Välillä kipu tuntuu enemmän ylävatsalla mutta ajoittain myös koko vatsaa polttaa, ihan kuin mahataudissa. Neuvolassa ei otettu muuta kantaa kuin että "kuuluu asiaan". Toivottavasti joku osaisi kertoa mistä johtuu? Närästystäkin on ollut mutta se tunne on ihan erilainen...
- Pompom1
Alkaa olla jo vanha viesti tämä mutta pakko kommentoida että itsellä 37 0 tänään ja hirveä mahan poltto vaivannut viimisen neljä tuntia :( En tiedä mitä tää on kun suppareita ei kuitenkaan tule. Polttaa vain niin että on pakko irvistellä :(
- Tplmama
Samaan vaivaan kaipaisin vastauksia
- Anonyymi
Täälläkin samaa... Osaako kukaan auttaa? En viitsisi äitiyspolille heti soitella, jos onkin ihan normaali vaiva :)
- Anonyymi
Täälläkin samaa. Menin äitiyspolille ja sieltä lähetettiin suoraan sairaalaan medi-helillä. Pitkälle edennyt kohdunkaulan syöpä, siellä ollut kasvain oli pullistanut suolen repeämispisteeseen ja sen revettyä tilani olisi ollut kriittinen. Onneksi alkio ehdittiin poistaa ajoissa. Hänen kallonsa oli jo kehittynyt, tein siitä itselleni muistoesineeksi stögiksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969