Hammaslääkäri

hammaslääkärikammo :)

Hei!

Kertoisitteko jonkun hyvän yksityisen hammaslääkärin Mikkelistä, mistä saisi ystävällistä palvelua ja hoitoa?

22

12269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

PlusTerveys Oy Hammaslääkäri Oula Kitti Maaherrankadulla.

• pora

Uula taitaa keräillä nais ääniä..Kova poika poraamaan??

• Käynyt Itse

Kyseleppä Maija Niemiseltä.
      Porrassalmen katu 13B

Tai Sinikka Murtonen/sama osoite kuin,
      MAija Niemisellä!itse olen käyny molemmilla hammaslääkäreillä,ja olen saanut hyvän palvelun.

• kävimpä

Oral hammaslääkärit ja siellä Satu Toivakainen nuori mutta ammattitaitoinen ja ystävällinen

• hyviä ja osaavia

myös muut saman osoitteen lääkärit osaavat hommansa! :)

• Katri-ninna

sitä mieltä myös, että paras on OULA KITTI, siellä saa ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua myös tälläinen hammaslääkärikammoinen kuten itse.

• Miä vain

Oralille ei ainakaan Toivakaisele, melko erikoinen ihminen ... suosittelen Kuukkasia Mikonkadun asemalla.

• Viisaudenhammas

Sanna Sandman Brahenkadulla.

• hyviä on muitakin
        Viisaudenhammas kirjoitti:

Sanna Sandman Brahenkadulla.

Oula Kitti aika hyvä, kun vaan ei kuuntelisi kaupungin juttuja ja juoruja, kun ei osaa sit olla
        vihjailematta perättömistä jutuista.
        Ja lääkärillä ja hoitajilla on vaitiolovelvollisuus, eivät he saa kertoilla kylillä,
        ketkä ovat heidän potilaitaan ja mitä heille tehdään ym.

Muista: usko puolet mitä näet, äläkä
        mitään minkä kuulet. Pätee myös Oulalle ja sille Pirjo vai mikä on se hammashoitaja
        siellä on.

• Hyviä on

Oula on Oula, moneen ehtivä, kiire painaa, kun ainakin aikaisemmin kahdella paikkakunnalla piti ehtiä olemaan työssäkin.

Yksityiselämä sikseen, tosin lääkäreillä saisi olla hallittua ja hillittyä ja moraalista sekin.

Onhan täällä paljonkin hyviä hammaslääkäreitä, kannattaa katsella vaikka netistä, mihin kukin on erikoistunut hammaslääketieteen saralla ja mikä on oma tarpeesi.

• Vertailu kannattaa

Juu Oula on kiireinen, kun asuu Helsingin seudulla ja työskentelee siellä. Mikkelissä on kai vaan pari päivää viikossa. Kiiretapauksen sattuessa aikaa ei saa ja muutenkin pitkät varausajat.
        ORAL hammaslääkärikeskus on hyvä, sieltä saa myös pelkopotilaat kaikenlaista apua ja helpotusta, kun vaan rohkeasti kertoo pelkonsa ja jännityksensä.
        Ja nopeasti pääsee, jos on tarvetta. Ja hintojakin on hyvä vertailla.
        Ja kaikilla lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, ei potilaan asioista edes kollegoille puhuta, jos ei ole joku hoitoon kuuluva ongelma.
        Lääkärit ovat potilasta varten eikä päinvastoin.

• Hölö hölö
        Vertailu kannattaa kirjoitti:

Juu Oula on kiireinen, kun asuu Helsingin seudulla ja työskentelee siellä. Mikkelissä on kai vaan pari päivää viikossa. Kiiretapauksen sattuessa aikaa ei saa ja muutenkin pitkät varausajat.
        ORAL hammaslääkärikeskus on hyvä, sieltä saa myös pelkopotilaat kaikenlaista apua ja helpotusta, kun vaan rohkeasti kertoo pelkonsa ja jännityksensä.
        Ja nopeasti pääsee, jos on tarvetta. Ja hintojakin on hyvä vertailla.
        Ja kaikilla lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, ei potilaan asioista edes kollegoille puhuta, jos ei ole joku hoitoon kuuluva ongelma.
        Lääkärit ovat potilasta varten eikä päinvastoin.

Nimimerkki Vertailu kannattaa. Olet todella lapsellinen, jos uskot yhä tuohon vaitiolovelvollisuus juttuun. Millä planeetalla luulet olevasi?

• Myös kammoinen

Hallitustorin hammaslääkäriasemaa voin suositella lämpimästi. Itse olen siellä käynyt jo useamman vuoden ajan. Valitettavista syistä johtuen hammaslääkärini on vaihtunut joka vuosi, mutta yhtä päteviä ovat olleet kaikki.

Kerro rohkeasti pelostasi hammaslääkäriin mennessäsi, milloin lääkäri osaa hoitaa hampaitasi tilanteen vaatimalla tavalla. Pitää sinut "ajantasalla" siitä mitä suussasi tapahtuu ja mitä toimenpiteitä tehdään.

Itse tunsin suunnatonta häpeää, älyttömän pelon lisäksi, mennessäni melkein 10-vuoden tauon jälkeen hammaslääkäriin. Hyvä etten pyörtynyt ensimmäisellä kerralla siihen tuoliin, koska unohdin hengittää siinä maatessani. Lääkärin ja hoitajan rauhalliset liikkeet ja rauhallinen olemus ja se että he puhuivat ja kertoivat minulle mitä milloinkin tapahtuu ja eritoten kehottivat hengittämään, auttoivat paljon.

• Ex-pelkoinen

Jos henki salpautuu ja sydän pamppailee kahtasataa vastaanotolla, on minusta syytä kokeilla rauhoittavia lääkkeitä (Diapam tms.). Auttaa todella hyvin rentoutumaan, eikä vastaanotosta jää negatiivista kuvaa.
        Ja toki puudutteet kannattaa ottaa, jos vähänkään kammoaa kipua. Puudutuspiikki nimittäin ei enää satu nykypäivänä, kiitos kehittyneiden neulojen.

Ps. Kuka kumma hammaspeikko näitä viestejä oikein miinustelee? :D

• Myös kammoinen
        Ex-pelkoinen kirjoitti:

Jos henki salpautuu ja sydän pamppailee kahtasataa vastaanotolla, on minusta syytä kokeilla rauhoittavia lääkkeitä (Diapam tms.). Auttaa todella hyvin rentoutumaan, eikä vastaanotosta jää negatiivista kuvaa.
        Ja toki puudutteet kannattaa ottaa, jos vähänkään kammoaa kipua. Puudutuspiikki nimittäin ei enää satu nykypäivänä, kiitos kehittyneiden neulojen.

Ps. Kuka kumma hammaspeikko näitä viestejä oikein miinustelee? :D

Ja nykyään puudutusta tarjotaan, eikä sitä tarvitse itse lähteä anelemaan. Muistan penskana, olipa reikä miten iso tahansa ja tekipä poraus miten kipeää tahansa, ei puudutusta herunut. Rystyset valkoisena sai penkkiä puristaa tai äidin kättä.

• Tela Murska

tosi hyvää hoitoa saa mikonkatu 8.Oili-Elise Kuukkanen.

• anonyymi1958

Aatunkulman Mia Heinikainen ON Paras!

• HarjaaHampaat

Terveyskeskus tarjoaa laadukasta hammashoitoa, ainoa haitta on monen kuukauden odotus. Kannattaa kiertää kaukaa ainakin Attendon paikat ,samoin Mehiläisen. Itse varmistaisin, että hoitola on todella mikkeliläinen.

• Karhumarhu

Vieläks se Karhu nyhtää hampait??????

• Jesssss

Karhu laittoi uuden hampaan 10v sitten ja pysynyt on.

Hyvä. KARHU

• Epä.Toivo

Multa veti yhen. Ei oo uutta kasvanut. Onko vielä toivoa?

• Anonyymi

Kävin tänään 17.3-22 Ehl, El Uula Kitin hoidossa, minulta poistettiin kiinteän sillan rakenteesta yläleuasta molemmin puolin takimainen hammas(silta asennettu 4.5-1971.Ei voi kuin ihailla ammattitaitoa ja ystävällistä palvelua, jonka sain osakseni. JR

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miltä ihastuksesi näyttää?

Kuvaile parilla sanalla. Minun on pitkä, hoikka mies.
      Ikävä
      153
      2824
    2. Minkälaisen tekstarin laittaisit kaivatullesi?

Jos sinulla olisi kaivattusi puhnro ja lähettäisit kaivatullesi nyt tekstarin, mitä kirjoittaisit siihen?
      Ikävä
      86
      1257
    3. Mies älä nyt,

vain vaihda nykyistä elämäääsi siihen naiseen. On kyllä nätti ja kiva kaikinpiolin, mutta et vain tiedä hänestä kaikkea.
      Ikävä
      82
      1231
    4. Uskallatko laittaa jotain konkreettisempaa

tuntomerkkiä ihastuksestasi? Esim mistä olette keskustelleet, missä nähneet jne. Minä aloitan: IP TV 😃 ps. Siitä on vu
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      69
      932
    6. Mitä asemanmäessä.

Poliisit rynnäkkö varusteissa koiria ja droneja
      Jämsä
      16
      880
    7. Sain avattua kaikki

Patoumat ja portit sinusta nainen. Taisit pitää minua vähän hölmönä mutta mitä mieltä olet nyt.
      Ikävä
      44
      868
    8. Päivän tunnustus

Olen tainnut ihastua sellaiseen hiljaiseen mieheen joka ei turhia puhu. Hän on aikalailla vastakohtani. Ei ollenkaan sel
      Ikävä
      40
      789
    9. Nainen, on ollut aikamoinen myllerrys

Täytyy vaan pitää itsensä jotenkin koossa. Kai ne asiat tästä jotenkin vielä selkiintyy. Todella rankkaa on ollut ja täs
      Ikävä
      55
      775
    10. Kettunen OK

Kukahan on se puoliso?? Ja tuleekohan siitäkään tolkkua - kuhmolaisittain sanottuna _vai solkkua...
      Kuhmo
      21
      763
    Aihe