picn pay kassat

kauppaa vaihtanut

minkä hemmetin takia kassat pitää avata aina takapäästä. Miksei alkupäästä, oven vierestä? Kyselin asiaa kassaneidiltä, joka vastasi, nämä on nyt numeroitu näin. Jatkossa käyn kyllä jossain muualla kaupassa:(

6

1253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pässienpässi

Eiks siel enää o ku 1 sisäänkäynti? ennen oli 2 ja silloin riippuu kummast ovest sisään menee onko vääräs päätys auki.

Jos noinkin pienet asiat riivaa noin paljon eikö kannattaisi vain hajota?

• vain viimeinen

kassa on auki? Menetkö seuraavaan katsomaan jos olisi kassa lähempänä ovea auki.
        No miten sen vaikeamman kautta haluat tehdä.

Mutta järkeäkin saa käyttää.
        Ajattelitko saavasi lohtua laiskuudellesi täältä?

• En tiedä kumpi on mielestäsi se "takapää" kun siellä on kaksi sisäänkäyntiä ... Kuitenkin, ainakin kun juuri äsken kävin, auki olleet neljä kassaa olivat siellä R-kioskin päässä. Mitä on aivan loistava ajatus koska ensinnäkin, ne ovat suoraan pakastealtaiden jälkeen jotka muutenkin otetaan viimeisenä kyytiin ja siitä pääsee sitten suoraan kassalle. Toiseksi, Pick'n Pay ei myy tupakkaa jota moni kuitenkin ostaa, se hoituu R:ltä näppärästi ohi mennessä. Kolmanneksi, ei kai siellä nyt sentään kumpaankaan suuntaan niin tolkuttoman pitkä matka ole, itse käyn aina työpäivän päätteeksi enkä ole kyllä huomannut tuolla matkasta kärsiväni, jos vertaa vaikka uuteen Prismaan tai keskustan Cittariin ... noissa saa kyllä kävellä koko rahan edestä.

• käydä

tai jos jättäsit kokonaan käymättä jos o noin hankalaa ..HEHEHEEHEH mutta on se komiaa että menit oikein kysymään.

• olla....

kaupungin mukavimmat kassat pikkarissa, poikkeuksiakin löytyy mutta suurin osa hymyilee ja on ystävällisiä.

• olipa kommentti

aja sitten vaikka mikkolaan ..
      enin haet parkkipaikkaa ...
      kävelet kauppaan 1 km...
      kävelet kaupassa 2 km...
      ja taas autolle 1 km...
      VOI HELVETTI KUN MURHEITA KUN KASSAT VÄÄRÄSSÄ PÄÄSSÄ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      184
      2591
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1983
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1652
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1522
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1440
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1221
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe