picn pay kassat

kauppaa vaihtanut

minkä hemmetin takia kassat pitää avata aina takapäästä. Miksei alkupäästä, oven vierestä? Kyselin asiaa kassaneidiltä, joka vastasi, nämä on nyt numeroitu näin. Jatkossa käyn kyllä jossain muualla kaupassa:(

6

1268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pässienpässi

Eiks siel enää o ku 1 sisäänkäynti? ennen oli 2 ja silloin riippuu kummast ovest sisään menee onko vääräs päätys auki.

Jos noinkin pienet asiat riivaa noin paljon eikö kannattaisi vain hajota?

• vain viimeinen

kassa on auki? Menetkö seuraavaan katsomaan jos olisi kassa lähempänä ovea auki.
        No miten sen vaikeamman kautta haluat tehdä.

Mutta järkeäkin saa käyttää.
        Ajattelitko saavasi lohtua laiskuudellesi täältä?

• En tiedä kumpi on mielestäsi se "takapää" kun siellä on kaksi sisäänkäyntiä ... Kuitenkin, ainakin kun juuri äsken kävin, auki olleet neljä kassaa olivat siellä R-kioskin päässä. Mitä on aivan loistava ajatus koska ensinnäkin, ne ovat suoraan pakastealtaiden jälkeen jotka muutenkin otetaan viimeisenä kyytiin ja siitä pääsee sitten suoraan kassalle. Toiseksi, Pick'n Pay ei myy tupakkaa jota moni kuitenkin ostaa, se hoituu R:ltä näppärästi ohi mennessä. Kolmanneksi, ei kai siellä nyt sentään kumpaankaan suuntaan niin tolkuttoman pitkä matka ole, itse käyn aina työpäivän päätteeksi enkä ole kyllä huomannut tuolla matkasta kärsiväni, jos vertaa vaikka uuteen Prismaan tai keskustan Cittariin ... noissa saa kyllä kävellä koko rahan edestä.

• käydä

tai jos jättäsit kokonaan käymättä jos o noin hankalaa ..HEHEHEEHEH mutta on se komiaa että menit oikein kysymään.

• olla....

kaupungin mukavimmat kassat pikkarissa, poikkeuksiakin löytyy mutta suurin osa hymyilee ja on ystävällisiä.

• olipa kommentti

aja sitten vaikka mikkolaan ..
      enin haet parkkipaikkaa ...
      kävelet kauppaan 1 km...
      kävelet kaupassa 2 km...
      ja taas autolle 1 km...
      VOI HELVETTI KUN MURHEITA KUN KASSAT VÄÄRÄSSÄ PÄÄSSÄ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe