minkä hemmetin takia kassat pitää avata aina takapäästä. Miksei alkupäästä, oven vierestä? Kyselin asiaa kassaneidiltä, joka vastasi, nämä on nyt numeroitu näin. Jatkossa käyn kyllä jossain muualla kaupassa:(
picn pay kassat
6
1321
Vastaukset
- pässienpässi
Eiks siel enää o ku 1 sisäänkäynti? ennen oli 2 ja silloin riippuu kummast ovest sisään menee onko vääräs päätys auki.
Jos noinkin pienet asiat riivaa noin paljon eikö kannattaisi vain hajota?- vain viimeinen
kassa on auki? Menetkö seuraavaan katsomaan jos olisi kassa lähempänä ovea auki.
No miten sen vaikeamman kautta haluat tehdä.
Mutta järkeäkin saa käyttää.
Ajattelitko saavasi lohtua laiskuudellesi täältä?
En tiedä kumpi on mielestäsi se "takapää" kun siellä on kaksi sisäänkäyntiä ... Kuitenkin, ainakin kun juuri äsken kävin, auki olleet neljä kassaa olivat siellä R-kioskin päässä. Mitä on aivan loistava ajatus koska ensinnäkin, ne ovat suoraan pakastealtaiden jälkeen jotka muutenkin otetaan viimeisenä kyytiin ja siitä pääsee sitten suoraan kassalle. Toiseksi, Pick'n Pay ei myy tupakkaa jota moni kuitenkin ostaa, se hoituu R:ltä näppärästi ohi mennessä. Kolmanneksi, ei kai siellä nyt sentään kumpaankaan suuntaan niin tolkuttoman pitkä matka ole, itse käyn aina työpäivän päätteeksi enkä ole kyllä huomannut tuolla matkasta kärsiväni, jos vertaa vaikka uuteen Prismaan tai keskustan Cittariin ... noissa saa kyllä kävellä koko rahan edestä.
- käydä
tai jos jättäsit kokonaan käymättä jos o noin hankalaa ..HEHEHEEHEH mutta on se komiaa että menit oikein kysymään.
- olla....
kaupungin mukavimmat kassat pikkarissa, poikkeuksiakin löytyy mutta suurin osa hymyilee ja on ystävällisiä.
- olipa kommentti
aja sitten vaikka mikkolaan ..
enin haet parkkipaikkaa ...
kävelet kauppaan 1 km...
kävelet kaupassa 2 km...
ja taas autolle 1 km...
VOI HELVETTI KUN MURHEITA KUN KASSAT VÄÄRÄSSÄ PÄÄSSÄ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647