Yritän tilisiirtona maksaa pelirahaa tililleni mutta se herjaa osoite tiedon puutteella.
Tilinhaltija on Moneybookers ja pankki Commerzbank paikkakunta Frangfurt, mitään muuta tietoa ositteesta ei ole.
Voisko joku kertoa mitä tuohon osoite kenttään tulee ja mihin sarakkeeseen viite(käyttäjätunnus syötetään?Auttakaa nyt ihmeessä!
Moneybookers
5
1019
Vastaukset
- rahabookers
Sun täytyy antaa niille sun oma osoitteesi ja sitten ne lähettää sulle vahvistuskirjeen. Kirje tulee varmaan parin viikon päästä siitä, kun tilaat sen. Kirjeessa on sitten verifiontikoodi, jonka syötät moneybookersiin.
Sit jos et ole pankkitiliäsi verifioinut, niin sekin pitää vielä tehdä muistaakseni voit ihan kotiuttaa vaikka 5 euroa tilillesi, jonka jälkeen vaikka lähetät mailia moneybookersille, niin ne verifioi sun tilin.
Jos siis oot vasta avannu tilin moneybookersille ja tallettanu rahaa, niin kestää kauan ennen kuin saat rahaa omalle pankkitilillesi.- ymmärrä...
...kun maksan pankkisiirtona mitä vahvistuksia siinä tarvii? Myöskään luottokortilla maksu ei onnnistu tulee siinä vaiheessa, kun pitää lähettää puhelinnumero ett sais sen koodin mikä seuraavaksi pitäis syöttää kenttään tulee ilmoitus palvelin virheestä(SERVER ERROR).
Olen tuosta virheestä ilmoittanut sähköpostilla Moneybookersille.Vastauksena olen saanut jotain logitiedostoja joista ei ymmärrä paskaakaan.
Eikö ole olemassa Pokeripelipaikkaa missä tuo rahaliikenne myös pelais Titan Pokerilla se ei näy toimivan. - mitä haet takaa
ymmärrä... kirjoitti:
...kun maksan pankkisiirtona mitä vahvistuksia siinä tarvii? Myöskään luottokortilla maksu ei onnnistu tulee siinä vaiheessa, kun pitää lähettää puhelinnumero ett sais sen koodin mikä seuraavaksi pitäis syöttää kenttään tulee ilmoitus palvelin virheestä(SERVER ERROR).
Olen tuosta virheestä ilmoittanut sähköpostilla Moneybookersille.Vastauksena olen saanut jotain logitiedostoja joista ei ymmärrä paskaakaan.
Eikö ole olemassa Pokeripelipaikkaa missä tuo rahaliikenne myös pelais Titan Pokerilla se ei näy toimivan.Siis haluatko nyt saada rahaa Moneybookersin tililtäsi pankkitilillesi? Sain käsityksen, että haluat tehdä juuri näin.
Ne kaikki osoitteen ja pankkitilin vahvistukset (verifioinnit) täytyy tehdä siksi, että sillä estetään Moneybookerin käyttö rahanpesemiseen.
Luottokorttihommista en osaa sanoa yhtään mitään. - haluan....
mitä haet takaa kirjoitti:
Siis haluatko nyt saada rahaa Moneybookersin tililtäsi pankkitilillesi? Sain käsityksen, että haluat tehdä juuri näin.
Ne kaikki osoitteen ja pankkitilin vahvistukset (verifioinnit) täytyy tehdä siksi, että sillä estetään Moneybookerin käyttö rahanpesemiseen.
Luottokorttihommista en osaa sanoa yhtään mitään.tallettaa rahaa pelitilille.
- Pokeri81
haluan.... kirjoitti:
tallettaa rahaa pelitilille.
vai haluatko eka tallettaa moneybookerssille ja sitten vasta pokerisivustolle?(vastailen myös privamaileihin mieluusti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579