Millä selainohjelmalla kannattaa imacissä mennä nettiin? Ennestään elisan liittymä toisessa koneessa, mitä teen? Tarvitseeko imacissä olla virustorjuntaa ja onko koneessa oma palomuuri?
Jos ohjelma, tai kone, menee jumiin mikä näppäinkomento auttaa? Koneen voi sulkea, mutta muistelisin että jokin komento on. Kiitos vastauksista, jos joku tietää.
Netin käyttö?
4
748
Vastaukset
- MacPlus-86
Safari on maino selain, mutta valitettavasti noudattaa yleisiä standardeja, joten jokut sivustot eivät toimi, koska ne on koodattu Microsoftin epästandardeja ajatellen. Firefox nähtävästi osaa esiintyä Internet Explorerina riittävässä määrin... Itse olen päätynyt käyttämään normaalisti Safaria, Fox on sitten varalla.
Hanki WLAN-tukiasema liittymääsi: iMacissa on langaton verkko valmiina. Halvin sellainen on ilmainen Wippies Homebox...
Tällä hetkellä ei tarvita virustorjuntaa. Oma palomuuri on ja riittää.
CMD-ALT-ESC avaa ”Pakota lopettamaan” ikkunan. Itse asiassa aika usein myös Dock kertoo, jos joku ohjelma ei vastaa ja antaa mahdollisuuden sen lopettamiseen.- vastauksesta
Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.
vastauksesta kirjoitti:
Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.
>Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.
Siis mitä???- 1stMacFinn
vastauksesta kirjoitti:
Hei mun kristallipallo toimii taas.
Se kertoo, että haluat kytkeä laajakaistaliittymääsi kaksi tietokonetta entisen yhden sijaan. Onneksesi Elisakin sallii vissiin viisi yhtäaikaista konetta yhteen laajakaistaan. Ja jos sulla on wlan tai langallinen reititin, miten monta vain, sillä ne eivät välttämättä näy operaattorille.
Eli jos sun ADSL päätteessäsi on enemmän kuin yksi ethernet-portti, pistä se Mac kaapelilla kiinni päätteeseen. Ja jos ei, osta halpa reititin, pistä se tietokoneiden ja päätteen väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1504390Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261236Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711102- 621077
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842