Netin käyttö?

Ja näppäinkomennot

Millä selainohjelmalla kannattaa imacissä mennä nettiin? Ennestään elisan liittymä toisessa koneessa, mitä teen? Tarvitseeko imacissä olla virustorjuntaa ja onko koneessa oma palomuuri?

Jos ohjelma, tai kone, menee jumiin mikä näppäinkomento auttaa? Koneen voi sulkea, mutta muistelisin että jokin komento on. Kiitos vastauksista, jos joku tietää.

4

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacPlus-86

Safari on maino selain, mutta valitettavasti noudattaa yleisiä standardeja, joten jokut sivustot eivät toimi, koska ne on koodattu Microsoftin epästandardeja ajatellen. Firefox nähtävästi osaa esiintyä Internet Explorerina riittävässä määrin... Itse olen päätynyt käyttämään normaalisti Safaria, Fox on sitten varalla.

Hanki WLAN-tukiasema liittymääsi: iMacissa on langaton verkko valmiina. Halvin sellainen on ilmainen Wippies Homebox...

Tällä hetkellä ei tarvita virustorjuntaa. Oma palomuuri on ja riittää.

CMD-ALT-ESC avaa ”Pakota lopettamaan” ikkunan. Itse asiassa aika usein myös Dock kertoo, jos joku ohjelma ei vastaa ja antaa mahdollisuuden sen lopettamiseen.

• vastauksesta

Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

• vastauksesta kirjoitti:

Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

>Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

Siis mitä???

• 1stMacFinn
        vastauksesta kirjoitti:

Hei mun kristallipallo toimii taas.

Se kertoo, että haluat kytkeä laajakaistaliittymääsi kaksi tietokonetta entisen yhden sijaan. Onneksesi Elisakin sallii vissiin viisi yhtäaikaista konetta yhteen laajakaistaan. Ja jos sulla on wlan tai langallinen reititin, miten monta vain, sillä ne eivät välttämättä näy operaattorille.

Eli jos sun ADSL päätteessäsi on enemmän kuin yksi ethernet-portti, pistä se Mac kaapelilla kiinni päätteeseen. Ja jos ei, osta halpa reititin, pistä se tietokoneiden ja päätteen väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82