Netin käyttö?

Ja näppäinkomennot

Millä selainohjelmalla kannattaa imacissä mennä nettiin? Ennestään elisan liittymä toisessa koneessa, mitä teen? Tarvitseeko imacissä olla virustorjuntaa ja onko koneessa oma palomuuri?

Jos ohjelma, tai kone, menee jumiin mikä näppäinkomento auttaa? Koneen voi sulkea, mutta muistelisin että jokin komento on. Kiitos vastauksista, jos joku tietää.

4

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacPlus-86

Safari on maino selain, mutta valitettavasti noudattaa yleisiä standardeja, joten jokut sivustot eivät toimi, koska ne on koodattu Microsoftin epästandardeja ajatellen. Firefox nähtävästi osaa esiintyä Internet Explorerina riittävässä määrin... Itse olen päätynyt käyttämään normaalisti Safaria, Fox on sitten varalla.

Hanki WLAN-tukiasema liittymääsi: iMacissa on langaton verkko valmiina. Halvin sellainen on ilmainen Wippies Homebox...

Tällä hetkellä ei tarvita virustorjuntaa. Oma palomuuri on ja riittää.

CMD-ALT-ESC avaa ”Pakota lopettamaan” ikkunan. Itse asiassa aika usein myös Dock kertoo, jos joku ohjelma ei vastaa ja antaa mahdollisuuden sen lopettamiseen.

• vastauksesta

Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

• vastauksesta kirjoitti:

Entä jos ei halua wlania käyttää? Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

>Pitäisi varmaan kysyä elisalta onko ongelmaa jos eri ie osoite mutta yksi käyttäjä.

Siis mitä???

• 1stMacFinn
        vastauksesta kirjoitti:

Hei mun kristallipallo toimii taas.

Se kertoo, että haluat kytkeä laajakaistaliittymääsi kaksi tietokonetta entisen yhden sijaan. Onneksesi Elisakin sallii vissiin viisi yhtäaikaista konetta yhteen laajakaistaan. Ja jos sulla on wlan tai langallinen reititin, miten monta vain, sillä ne eivät välttämättä näy operaattorille.

Eli jos sun ADSL päätteessäsi on enemmän kuin yksi ethernet-portti, pistä se Mac kaapelilla kiinni päätteeseen. Ja jos ei, osta halpa reititin, pistä se tietokoneiden ja päätteen väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe