Missä ovat neitsyiden uhrit?
Jutut Neitsytmiesten vauhtikesästä
14
2360
Vastaukset
- läksynsä oppinut
Minä ainakin olen läksyni oppinut!
Minulla ei ole jaettavaksi kuin vanhoja tarinoita - Hyvin opettavaisia kyllä!- ittestä
kiinni. Kokemuksesi ovat tuttuja, ja neitsyt on saanut aikaan sinussa kasvamisen kärsivälliseksi. Sitä varten me täällä ollaan. Tiesitkö muuten, että kaikki henkiolennot eivät ole eläneet maanpäällä? Sinä olet ja me kaikki. Kysyn tätä siksi, että itsellesi ei ole vieläkään valjennut elämän tarkoitus Opi elämästä!
- petettynä
Läksyni Neitsyt-miehen suhteen.Kuukausia juteltiin
palstoilla,puhelimessa ja hän halusi tavata.
Sovittiin treffit,hänen ehdoillaan viikonlopulle.
Pariin päivään ei ilmoitellut itsestään ja niin
vaan kävi,ettei treffejä tullut.Ei minkäänlaista
yhteydenpitoa,eikä syytä peruuntumiseen.Se Neitsyt
miehistä,mulle riitti. - make my day
petettynä kirjoitti:
miehistä,mulle riitti.kun lukee naita juttuja alkaa epailla etta ollaan kaikki tavattu sita samaa miesta.neitsyt mies kyllakin pitaa taukoja ja ehdot sanelee tapaamisista vain siin tapauksessa etta on varattu siis pettaa ja valehtelee.aikaiset ukot tekevat treffeja kun saapuu paikalle niin pysyvat varmaan piilossa ja tarkastelevat uhrejaan jos ei miellyta menevat pois,ivallinen hymy huulilla Raukat
- läksynsä oppinut
ittestä kirjoitti:
kiinni. Kokemuksesi ovat tuttuja, ja neitsyt on saanut aikaan sinussa kasvamisen kärsivälliseksi. Sitä varten me täällä ollaan. Tiesitkö muuten, että kaikki henkiolennot eivät ole eläneet maanpäällä? Sinä olet ja me kaikki. Kysyn tätä siksi, että itsellesi ei ole vieläkään valjennut elämän tarkoitus Opi elämästä!
Yksi neitsytmies riittää pilaamaan loppuelämän. Pysykää erossa näistä! Minä olen oppinut läksyni neitsytmiehen koulussa. Kaikkien ei tarvitse oppia tätä totuutta kovemman kautta - uskokaa ystävän sanaa!
- codetsu
petettynä kirjoitti:
miehistä,mulle riitti.Että voi olla ihmisen itse tunto heikoissa kantimissa jos tollanen pistää polvilleen elämän oravan pyörässä xD
mitähän hauskaa sitä vielä on tulossa... - neitsyttä alemmas ei voi va...
codetsu kirjoitti:
Että voi olla ihmisen itse tunto heikoissa kantimissa jos tollanen pistää polvilleen elämän oravan pyörässä xD
mitähän hauskaa sitä vielä on tulossa...Elämä hymyilee taas! Näin vaikka kaikki menisi pieleen. Pitää vaan muistella välillä aikaa ja kokemuksia neitsytmiehen kanssa. Jo taas tulee onnellinen olo, onneksi se on ollutta ja mennyttä! Välillä tulee kyllä miettineeksi, pitääkö kaikki oppia vaikeimman kautta? Toiste en haksahda neitsytmieheen.
- siinä sitten
neitsyttä alemmas ei voi va... kirjoitti:
Elämä hymyilee taas! Näin vaikka kaikki menisi pieleen. Pitää vaan muistella välillä aikaa ja kokemuksia neitsytmiehen kanssa. Jo taas tulee onnellinen olo, onneksi se on ollutta ja mennyttä! Välillä tulee kyllä miettineeksi, pitääkö kaikki oppia vaikeimman kautta? Toiste en haksahda neitsytmieheen.
oli niin huonoa. Mitkä piirteet ärsytti neitsytmiehessä?
Oon pahasti ihastunut neitsytmieheen ja ois avartavaa kuulla kokemuksia, kun tuntuu etten ota selvää miehestä :/ - latfisk
siinä sitten kirjoitti:
Oon pahasti ihastunut neitsytmieheen ja ois avartavaa kuulla kokemuksia, kun tuntuu etten ota selvää miehestä :/uteliaisuuteni heräsi... minäkin ihastunut, jopa rakastunut, neitsytmieheen. Hänestä en saa niin selvää. Ei oikein tiedä aina mitä seuraavaksi tapahtuu. Tykkääkö oikeasti, vaikka näyttäisi tykkäävän jne...
Miksi neitsytmies niin huono??? - kuitenkin itsessä
latfisk kirjoitti:
uteliaisuuteni heräsi... minäkin ihastunut, jopa rakastunut, neitsytmieheen. Hänestä en saa niin selvää. Ei oikein tiedä aina mitä seuraavaksi tapahtuu. Tykkääkö oikeasti, vaikka näyttäisi tykkäävän jne...
Miksi neitsytmies niin huono???Tuo yksi vainoharhainen akka on vaahdonnut viime keväästä asti yhdestä neitsytpaskiaisesta. Siis yksi akka ja toinen paska. Siinä kaikki.
Kuulkaas nyt kaikki akat siellä koneittenne ääressä. Paskat vetävät paskoja puoleensa. jos viihdyt paskojen seurassa olet itsekin paska. Se on niin yksinkertaista.
Minulla on toisinpäin. Seurassani ja ystävinäni ovat vain hyvät ja rehelliset ihmiset. Minulla onkin seuranani hyvät enkelit, joita on 4 kappaletta. Ne ilmestyivät ja esittivät minulle joutsenlaulun ja pyysivät olemaan oma itseni. Olin muuttumassa en nyt sanoisi paskiaiseksi, mutta selvästi muuksi kuin olen luonnostani (=syntyjäni). Ette usko minua, sama se. Olen nyt oma itseni.
Rauhaa ja rakkautta! - näitä löytyy
siinä sitten kirjoitti:
Oon pahasti ihastunut neitsytmieheen ja ois avartavaa kuulla kokemuksia, kun tuntuu etten ota selvää miehestä :/Melko täyttä asiaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000000090&posting=22000000031973000
- Nainen minäkin
Miten mikään horoskooppimerkki liittyy mihinkään vauhtikesään? Eikös vauhdin määrää ihminen itse, ei mikään merkki? Monesti liiotellaan horoskooppien vaikutusta elämään, mut eikös loppupelissä jokainen tee ne ratkaisut ihan itse?
- kauristyby
ei ollut ainakaan vauhti kesää paitsi munkaa ;) . minä ite olin pikemminkin se kenellä oli vauhti päällä ;) ;) En oo neitsyen uhri,en oo ainakaan vielä mitään sellasta huomannut ja olen ton yli vuoden tuntenut..
- volvolla
Saksan moottritiellä 240 laudassa. Uhreja ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755