Hei!
Mulla on kotimokkula ja nyt on sit myös toi 3G känny.. Voinks mä nyt ku meen vaik jonnekki reissuu ni ottaa sen pelkän kännyn mukkaa jos mä oon vaihtanu siihe sen mokkulan sim kortin? eli ettei mun tarvis raahata sitä koko mokkulaa mukkaa. Tiiän kyl et puhelut tulis sit vaan kalliiks, mut muuten siis ajaisko se sitä mokkulan virkaa?
mokkula ja känny
8
1528
Vastaukset
- poika pohjoisesta
jos sulla tosiaan on 3G matkapuhelin niin silloin tietysti voit liittää sen SIM-kortin puhelimeen ja puhelin toimii kun mokkula, paitsi että yhteyteen tarvitaan joko liitännäinen (IRQ) tai bluetooh kaapeli ja vastaanotin.
- liisukka
siis eikö se sit toimi ollenkaan langattomasti???
- poika pohjoisesta
liisukka kirjoitti:
siis eikö se sit toimi ollenkaan langattomasti???
siis tietysti se toimii langattomasti ilman mitään bluethoot kaapelia jos sulla on vastaanotin ja siihen asennettu kaapelin välityksellä se 3G puhelin.
IRQ liitännäinen tarvitsee sitten aina sen bluetooth kaapelin koska silloin sitä ei käytetä langattomasti. - liisukka
poika pohjoisesta kirjoitti:
siis tietysti se toimii langattomasti ilman mitään bluethoot kaapelia jos sulla on vastaanotin ja siihen asennettu kaapelin välityksellä se 3G puhelin.
IRQ liitännäinen tarvitsee sitten aina sen bluetooth kaapelin koska silloin sitä ei käytetä langattomasti.nyt en tajuu.
siis mulla on kannettava, nii en kai mä tarvi sit siihen puhelimen ja koneen välille mitään kaapelia, eihä se silloin oo langaton? - poika pohjoisesta
liisukka kirjoitti:
nyt en tajuu.
siis mulla on kannettava, nii en kai mä tarvi sit siihen puhelimen ja koneen välille mitään kaapelia, eihä se silloin oo langaton?siis sinulla on 3G puhelin, kannettava tietokone, bluetooh johto ja vastaanotin.
eli kytket sen puhelimen ensin bluetooh johdolla kiinni vastaanootimeen, sitten asennat kannettavaan tietokoneeseen sen ohjelmiston ja sitten irroitat sen bluetooh johdon ja kappas nyt sulla toimii puhelin mokkulana. muista myös laittaa vastaanotin päälle. - liisukka
siis sinulla on 3G puhelin, kannettava tietokone, bluetooh johto ja vastaanotin.
eli kytket sen puhelimen ensin bluetooh johdolla kiinni vastaanootimeen, sitten asennat kannettavaan tietokoneeseen sen ohjelmiston ja sitten irroitat sen bluetooh johdon ja kappas nyt sulla toimii puhelin mokkulana. muista myös laittaa vastaanotin päälle.siis ku eihän mulla oo mitään vastaanotinta eikä ees bluetoot johtoa. siksihän just kysyinki, et onnistuuko se tosta vaan. mut ei tunnu onnisuvan ilman niitä laitteita.
- poika pohjoisesta
liisukka kirjoitti:
siis ku eihän mulla oo mitään vastaanotinta eikä ees bluetoot johtoa. siksihän just kysyinki, et onnistuuko se tosta vaan. mut ei tunnu onnisuvan ilman niitä laitteita.
siis jos sun puhelimessa on bluetooth niin silloin sen mukana on toimitettu bluetooth kaapeli.
vastaanotin tulee yleensä sellaisen laitteen mukana jossa on bluetooth ominaisuus sisäänrakennettua, lukuunottamtta 3G puhelinta joka sisältää vain sen bluetooth kaapelin jos se sitä tukee. - liisukka
siis jos sun puhelimessa on bluetooth niin silloin sen mukana on toimitettu bluetooth kaapeli.
vastaanotin tulee yleensä sellaisen laitteen mukana jossa on bluetooth ominaisuus sisäänrakennettua, lukuunottamtta 3G puhelinta joka sisältää vain sen bluetooth kaapelin jos se sitä tukee.jep, se kaapeli löytyi puhelimen laatikosta. mutta sitä vastaanotinta ei kai sit oo. meillä on kyllä myös navigaattori jossa on se bluetooth sisäänrakennettuna, mutta ei sen mukana ollut tullut sitä vastaanotinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962