Voisitteko ehdottaa joitain kilpailuja tai muita "ohjelmanumeroita" mulle? Ku mun isosiskolla on 25. synttärit 1.11. ja ne on naamiaiset ja meijän suvussa on ollut tapana pitää juhlissa joitain kisoja yms (ja alkoholi virtaa, eli uskallusta löytyy jos jonkinmoisiin ohjelmanumeroihin)..
Mun isosisko on tosi tärkeä mulle ja haluaisin järjestää sille jotain ikimuistoista.. Minulla ei valitettavasti ole varaa ostaa singstaria yms (jota isosiukku ois toivonu), eli mieluummin "halpoja" ehdotuksia.. Tietovisailu ehdotuksia, kilpailuja, pelleilyjä (tai ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, kunhan sen voi järjestää "arki tavaroista" [tai ilman mitään esineitä])..
Olen todella kiitollinen kaikille teille jotka lähetätte ehdotuksia.
isosiskon halloween naamiaiset
^^pikkusisko^^
1
549
Vastaukset 1
- laretsu
no heippavaan! kuule jos sä haluut jotain ikimuistoista niin osta kumihanskoja ja pistä sinne jonkulaisia mehuja erivärisiä tieteski! sit ain välillä ko seon oikein kännissä se sun sisko niin yhtäkkiä huuat: apua tulkaa kaikki kattoon ja siellä on jossain hassus paikas esim: jossain sskole tärkees paikas niin sellanen käsi! voi että naurattas!!!!!! mä tein sen mun äitille ko se oli kännis ja kävi näin: äiti tuli ekana makuuhuoneeseen ja kirkas ko mikäki hullu ja alko hyppiin ja kaatu. sanoin tekosyyksi kaapilla olemiseen jotain mustaa paitaa etin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429