Katrin levyttämä "On muistot kuin kukkia" on yksi parhaimmista kappaleista, mitä on olemassa.
Siinä on sanomaa, herkkyytä ja ihan kaikkea.
Arvostan Katria myös erittäin paljon niistä elämän viisauksista, joita hän on haastatteluissa ja lehtiartikkeleissa antanut julki. Kaikessa on niin syvä ja vahva elämänkokemus, että niissä on ohjenuoraa monille muillekin.
Terv. Katrin musiikin ihannoija Keski-Suomesta
Katrin ihana kappale
5
670
Vastaukset
- Viisastenkerho
Hei vaan!
Pitää paikkansa! Laulu Ei kauniimpaa on tosi herkkä muistoja herättävä kappale.
Mitä taasen Katrin viisaisiin ajatuksiin tulee olemme kyllä samoilla linjoilla!
Olen nimittäin tavannut Katrin useaan kertaan,ja vaikutelma on,että viisautta on yllin kyllin
Kaiken tämän lisäksi laulaminen sujuu!!
Terveisin
Katri fani- fani-73
Katri on todella sydämellinen ihminen ja hänen sanoissaan on paljon elämänviisautta.Itsekin olen kohdannut hänet usein ja hänessä on jotain äärettömän vaatimatonta,mutta kuitenkin häntä ympäröi valtava vahvuus ja kunnioitan Katria paljon.Viimeksi tapasimme kesällä,joka jo perinteeksi muodostunut pieni hetki vuosittain ja se merkitsee minulle paljon.Olen kuunnellut ja kunniottanut Katria lapsesta asti ja nyt oma tyttärenikin on fani.Katrin tapa elää elämäänsä ja kääntää vaikeudet vahvuudeksi olisi hyvä taito oppia meillä kaikilla.
- Viisastenkerho
fani-73 kirjoitti:
Katri on todella sydämellinen ihminen ja hänen sanoissaan on paljon elämänviisautta.Itsekin olen kohdannut hänet usein ja hänessä on jotain äärettömän vaatimatonta,mutta kuitenkin häntä ympäröi valtava vahvuus ja kunnioitan Katria paljon.Viimeksi tapasimme kesällä,joka jo perinteeksi muodostunut pieni hetki vuosittain ja se merkitsee minulle paljon.Olen kuunnellut ja kunniottanut Katria lapsesta asti ja nyt oma tyttärenikin on fani.Katrin tapa elää elämäänsä ja kääntää vaikeudet vahvuudeksi olisi hyvä taito oppia meillä kaikilla.
Hei!
Puhut vähän,mutta asiaa!
Onneksi vaan olkoon! Teidän tapaamiset kuullostaa ihan OK!
Ei ole mitään lisättävää sanoihisi! Se on just niin!
Terveisin
Katrin kuuntelija - kuin Kirsti Paakkasessa
Viisastenkerho kirjoitti:
Hei!
Puhut vähän,mutta asiaa!
Onneksi vaan olkoon! Teidän tapaamiset kuullostaa ihan OK!
Ei ole mitään lisättävää sanoihisi! Se on just niin!
Terveisin
Katrin kuuntelijavoisin molempien naisten ajatuksia kuunnella elämästä tunti tolkulla , ja se katri helenan viimesin levy elämänlangat on upea. monista vanhoistakin tykkään .mies helsinki
- paikkansa_
kuin Kirsti Paakkasessa kirjoitti:
voisin molempien naisten ajatuksia kuunnella elämästä tunti tolkulla , ja se katri helenan viimesin levy elämänlangat on upea. monista vanhoistakin tykkään .mies helsinki
Kirsti on tästä Saarijärveltä lähtöisin ja hyvin vaatimattomista oloista.
Samoilta seuduilta kuin näyttelijä Tarmo Manni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854548- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1961958- 321789
- 461783
- 241753
- 571694
- 191607
- 181601