Jos saat tai olet saanut kuulisin mielelläni kokemuksiasi. Minulle on suunnitteilla.
Onko Orencia-lääkkeen
8
2155
Vastaukset
- JKL
Olen saanut yhden tiputuksen Orencia-lääkettä. Tilanteeni ei ole ainakaan pahemmaksi mennyt, joka on mielestäni jo hyvä puoli. Sanoisin mieluummin, että hiukan parempaan. Lääkäri "varoittelikin" ettei lääkkeestä ole kenellekään mitään ihmeparantumista hetkessä tullut. Psorini tosin lähti paranemaan päin. Seuraavaan tiputukseen olen menossa keskiviikkona.
- saajia?
Kiva kuulla.
Onko se erityisluvallinen lääke, kun www.tohtori.fi sivuilta sitä ei löydy, mutta Yliopiston apteekin sivuilta löytyy, muttei korvattavuudesta mitään mainintaa. - JKL
saajia? kirjoitti:
Kiva kuulla.
Onko se erityisluvallinen lääke, kun www.tohtori.fi sivuilta sitä ei löydy, mutta Yliopiston apteekin sivuilta löytyy, muttei korvattavuudesta mitään mainintaa.Erityisluvallisuudesta en osaa sanoa, ilmeisesti ei ole. Lääkäri ei ainakaan mitään lupaa tietääkseni hakenut, eikä aikaisemmatkaan ole minulla voimassa (embrel).
Korvattavuudesta ei varmaankaan löydy sen takia tietoa, koska lääke tiputetaan sairaalassa. Näinollen et joudu sitä itse maksamaan, vaan menee sairaalamaksun piikkiin. - saajia?
JKL kirjoitti:
Erityisluvallisuudesta en osaa sanoa, ilmeisesti ei ole. Lääkäri ei ainakaan mitään lupaa tietääkseni hakenut, eikä aikaisemmatkaan ole minulla voimassa (embrel).
Korvattavuudesta ei varmaankaan löydy sen takia tietoa, koska lääke tiputetaan sairaalassa. Näinollen et joudu sitä itse maksamaan, vaan menee sairaalamaksun piikkiin.Tossa Yliopiston apteekin linkki jos kopioituu virheettä, että aika arvokasta on:
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=ORENCIA INFUUSIOKUIVA-AINE KONSENTRAATTILIUOSTA VARTEN 250MG&manufacturer=BRISTOL-MYERS SQUIBB
Meneekkö poliklinikkamaksu vai vuodeosaston vuorokausimaksu?
Erityislupa trkoittaa, että lääkäri kirjoittaa siitä todistuksen ja sen kanssa mennään apteekkiin. Apteekki faksaa sen lääkelaitokselle, ja lääkelaitos antaa lupanumeron apteekille, ja lääke on sitten ostettava aina siitä samasta apteekista. Lupa on ollut vuoden voimassa, joten ei tämä Orencia näköjään siihen kuulu, kun kerran sairaalasta sen antavat. - JKL
saajia? kirjoitti:
Tossa Yliopiston apteekin linkki jos kopioituu virheettä, että aika arvokasta on:
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=ORENCIA INFUUSIOKUIVA-AINE KONSENTRAATTILIUOSTA VARTEN 250MG&manufacturer=BRISTOL-MYERS SQUIBB
Meneekkö poliklinikkamaksu vai vuodeosaston vuorokausimaksu?
Erityislupa trkoittaa, että lääkäri kirjoittaa siitä todistuksen ja sen kanssa mennään apteekkiin. Apteekki faksaa sen lääkelaitokselle, ja lääkelaitos antaa lupanumeron apteekille, ja lääke on sitten ostettava aina siitä samasta apteekista. Lupa on ollut vuoden voimassa, joten ei tämä Orencia näköjään siihen kuulu, kun kerran sairaalasta sen antavat.Minulta menee poliklinikkamaksu. Ensin lääkärillä ja sitten tiputus. Tiputus ei kestä kokonaisuudessaan kuin tunnin, siis huuhteen kanssa.
- saajia?
JKL kirjoitti:
Minulta menee poliklinikkamaksu. Ensin lääkärillä ja sitten tiputus. Tiputus ei kestä kokonaisuudessaan kuin tunnin, siis huuhteen kanssa.
Lähes kuukausi on kulunut, miltä nyt vaikuttaa, onko mitään huomattavaissa vaikutuksista?
- JKL
saajia? kirjoitti:
Lähes kuukausi on kulunut, miltä nyt vaikuttaa, onko mitään huomattavaissa vaikutuksista?
Jonkun verran oli tulehdusarvot tippuneet eli ilmeisesti pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan. Välillä on kyllä tosi hyviäkin päiviä. Toivotaan, että vaikutus jatkuu.
Nuo tiputusvälit olivatki 2-2-4vko ja siitä eteenpäin tuolla 4 vkolla. - saajia?
JKL kirjoitti:
Jonkun verran oli tulehdusarvot tippuneet eli ilmeisesti pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan. Välillä on kyllä tosi hyviäkin päiviä. Toivotaan, että vaikutus jatkuu.
Nuo tiputusvälit olivatki 2-2-4vko ja siitä eteenpäin tuolla 4 vkolla.Nyt on jo aikaa kulunut tuosta viimeisestä viestinnästä 9 kk:tta. Vieläkö Orencia menee Sinulla, ja nyt on varmaan jo kertynyt kokemuksia sen vaikutuksista.
Voisitko nyt kertoa, mitä nyt kuuluu, miten on Sinuun vaikuttanut?
Minä olen vielä odottelulistalla. En tiedä, kuinka kauan, mutta ilmeisesti ei vielä lähiaikoinakaan tulla menemään siihen. Silti se on listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782