2 Kuukautta sitten olin huippukntoinen, lihaksikas ja kiltti mies, autoin naistani, hänen poikaansa, kaiken pyyteettömästi, otin vastaan kaikki loukkaukset kun en osannut sekunissa tehdä asioita oikein, lyhyessä ajassa tapahtui paljon, enemmän kuin keskiverto avioparilla 10 vuodessa ja yhtä lyhyessä ajssa meni sitten terveys, ei pelkästään henkinen vaan fyysinenkin!! kiitti vitusti ämmä!!
Saatana mikä paska voi joku olla.
Perk..kun pistää vihaksi!!
14
4959
Vastaukset
- kunnolles on
oikein päässyt käymään, oletko lihonnut vaiko laihtunut sairaalloisesti?
- -------------------
15 kiloo veks, aivohalvaus..jne..
- Hertta Hälymerkki
------------------- kirjoitti:
15 kiloo veks, aivohalvaus..jne..
No miten se aivoinf. voi sen naisen syytä olla ???
- itse mies
sen p*askas valinnut?
Turha on miehen jälistä päin alkaa ruikuttaan siitä mihin malliin on asiat menneet. Itsehän olet valintas tehnyt.
Valitsehan ensi kerralla sellainen pystyyn kuollut leidi malli jonka kanssa ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. Johan siinä riskimpikin mies saa aikansa kulumaan mukavasti. Tosin, ei taida ihan huippukuntoon ja lihaskimpuksi siellä sohvalla päästä mut...kamaan. Eipähän tartte tehdä mitään.- .........
"Turha on miehen jälistä päin alkaa ruikuttaan siitä mihin malliin on asiat menneet. Itsehän olet valintas tehnyt.
Valitsehan ensi kerralla sellainen pystyyn kuollut leidi malli jonka kanssa ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. Johan siinä riskimpikin mies saa aikansa kulumaan mukavasti. Tosin, ei taida ihan huippukuntoon ja lihaskimpuksi siellä sohvalla päästä mut...kamaan. Eipähän tartte tehdä mitään."
Suoraansanoen toivon todellakin, että sinä joudut olekmaan koko ikäsi yksin, olet sen ansainnuit eikä tommosta lehmää kukaan kestäisikään. - viittikö
......... kirjoitti:
"Turha on miehen jälistä päin alkaa ruikuttaan siitä mihin malliin on asiat menneet. Itsehän olet valintas tehnyt.
Valitsehan ensi kerralla sellainen pystyyn kuollut leidi malli jonka kanssa ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. Johan siinä riskimpikin mies saa aikansa kulumaan mukavasti. Tosin, ei taida ihan huippukuntoon ja lihaskimpuksi siellä sohvalla päästä mut...kamaan. Eipähän tartte tehdä mitään."
Suoraansanoen toivon todellakin, että sinä joudut olekmaan koko ikäsi yksin, olet sen ansainnuit eikä tommosta lehmää kukaan kestäisikään.riidellä.
Aina joskus elämässä tekee vääriä valintoja. Turha niitä on jäädä märehtimään. Ei muuta kuin porskutat eteenpäin ja etsit uuden onnen elämääsi, eikös niin. Murheistasi huolimatta kaikki on edelleen sulle mahdollista. Usko siihen. Tsemppiä. t. vanhempi nainen. - pakko kiertää
......... kirjoitti:
Suoraansanoen toivon todellakin, että sinä joudut olekmaan koko ikäsi yksin, olet sen ansainnuit eikä tommosta lehmää kukaan kestäisikään.puukkoa sun haavassa ja kertoa etten ole pitkään aikaan joutunut olemaan yksin. :) Joillakin on varaa valita niin miehissä kuin naisissakin ne aikaan saavat ja eniten miellyttävimmät.
Sieltä sohvalta sun on turha luulla edes löytäväs mitään tuon kummempaa paskaa. Pistähän lenkkarit jalkaan ja koita itse toimia niin tiedä vaikka siellä ulkona tulisi vastaan joku reipas mimmi joka tykkäisi myös touhata. ;)
Ei sun tarvisi yksin tehdä kaikkea. Höh! :( Mikä mies se sellainen on. Oisihan sitten sullakin reipas nainen joka tekisi kaiken sun puolesta.
Lykkyä tykö!
Ehkä sinäkin pääset vielä joskus paremmalle puolelle! :) - -------------------
pakko kiertää kirjoitti:
puukkoa sun haavassa ja kertoa etten ole pitkään aikaan joutunut olemaan yksin. :) Joillakin on varaa valita niin miehissä kuin naisissakin ne aikaan saavat ja eniten miellyttävimmät.
Sieltä sohvalta sun on turha luulla edes löytäväs mitään tuon kummempaa paskaa. Pistähän lenkkarit jalkaan ja koita itse toimia niin tiedä vaikka siellä ulkona tulisi vastaan joku reipas mimmi joka tykkäisi myös touhata. ;)
Ei sun tarvisi yksin tehdä kaikkea. Höh! :( Mikä mies se sellainen on. Oisihan sitten sullakin reipas nainen joka tekisi kaiken sun puolesta.
Lykkyä tykö!
Ehkä sinäkin pääset vielä joskus paremmalle puolelle! :)Sosittelen, että et ole se!!!!!!!!!!!!!!!
- ehkä olen
------------------- kirjoitti:
Sosittelen, että et ole se!!!!!!!!!!!!!!!
SE. :O
Tai ajattele jos en olekaan!
:DDDD - 18+18
hommaa pumpattava barbara
- kalevi M
Katsokaa TV 7 -nimistä kanavaa. Miltä kanavalta se löytyy -en osaa sanoa. Näkyy Netissäkin Maxinetti nimellä.
Sitten on Radio Dei. Pirkanmaalla 97.2 Mhz.
Tappelussa häviää kaikki osapuolet, rauhassa ihminen selkeytyy.- valontuike
Hiljentykää mielummin kuuntelemaan joulun sanomaa ja kauneimpia joululauluja Radio Dein kanavalta, joka kuuluu pääkaupunki seudulla 88,9 Mhz..
Joulurauhaa kaikille toivottaen.
- siltikinkristitty
joo ja siihen perään heti juutubesta impaled nazarenen nyrkillä tapettava huora, miten v*tussa joku voi kuvitella et joku vitun teevee voi ketään jeesata oli se sit teevee seiska tai joku abduh praise the allah kanava?joo kuuntele jeesusjuttuja telkkarista ja radiosta samalla kun vähän joululauluja ni kyllä se siitä kato, v*tut menet vaikka lomalle thaimaasee tai johonki tuulettuun, ja ilman jeesusta.
- 17+7
miksi et mene viha-palstalle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013