kirjoituksessaan tämän päivän ES:ssa.
Nyt pitäs valtuutettujen pohtia mitä tehdään tulevaisuudessa ja mitä ei.
Rahat ei riitä kuitenkaan kaikkeen.
Vaalit on tulossa joten kysymyksiä valtuutetuille& ehdokkaille!!
Voipi olla että muutama takinkääntäjä löytynee...
Katellaan ja kuunnellaan!!
Erkki Suni oli oikeassa
7
1176
Vastaukset
- todellakin
.. ja vielä, kun tietäisi, ketkä kannattavat sitä linnoituksen Talitintti -Ihantala museota, niin tietäisi ainakin, ketä EN VAHINGOSSAKAAN ÄÄNESTÄ.
Rahareikiä on terveydenhuollossa riittämiin vuosiksi eteenpäin, miksi pitäisi ottaa hirveitä menoeriä museoon.. ja vielä vuosiksi eteenpäin?- ****
minäkin toivoin olevan Ylen vaalikoneessa, kun kävin itselleni sopivaa ehdokasta katselemassa.
Eipä ollut. Mistähän saisi vastauksia...miettii. - <^>
Tali-ihantala toimikunnan puheenjohtaja on ainakin kokoomuksesta.
- kukkahattutäti III
Sunia ottaa vaan päähän kun ei itse ole mukana rakentamassa!
- yy-kaa-koo
pääasiassa omistaa, ei rakenna.
Ja omistaakin paljon keskustan alueella.
Jos Sunin vuokratiloissa olevissa puodeissa ei käy asiakkaita ei ne voi kohta vuokraakaan maksaa...
Tietäähän sen että ei nykyään ihmiset kantele ostoksiaan tolkuttomia matkoja vaikka ois miten hyvä kävelykaty tahansa...
Parempi siis kun oiot kukkahattuas... - kukkahattutäti III
yy-kaa-koo kirjoitti:
pääasiassa omistaa, ei rakenna.
Ja omistaakin paljon keskustan alueella.
Jos Sunin vuokratiloissa olevissa puodeissa ei käy asiakkaita ei ne voi kohta vuokraakaan maksaa...
Tietäähän sen että ei nykyään ihmiset kantele ostoksiaan tolkuttomia matkoja vaikka ois miten hyvä kävelykaty tahansa...
Parempi siis kun oiot kukkahattuas...Miks sun pitää heti vittuilla?
Oikeassa olin siinä että Sunilla on "oma lehmä ojassa", kuten aina kun hän antaa julkisia kommentteja. - yy-kaa-koo
kukkahattutäti III kirjoitti:
Miks sun pitää heti vittuilla?
Oikeassa olin siinä että Sunilla on "oma lehmä ojassa", kuten aina kun hän antaa julkisia kommentteja.Tottahan se on että näillä kaikilla on AINA oma lehmä ojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789