irtoperien ajo

............

ajaakos esim. tietyt autot irtoperiä esim. sompasaaresta käy heittääs kuorman vittuun ja ottaa uuden tilalle ja sit takas sompasaareen

14

7406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!

EI EI EI

• ja siinä

sivussa lemppaat sen 40-jalkasen kontin tyhjäks esim.jonkin huonekaluliikkeen varastoon. tietty ilman palkkaa koska usein irtoperähommissa on palkat kilometripohjaisia että jos auto ei liiku niin ei myöskään palkka juokse. Tämänkin paskan ovat aiheuttaneet palkanpolkijat jotka tinkivät palkkansa alle minkään minimin vain siksi että saavat ajaa isoa autoa!! Olla maanteiden kuninkaita ; )

Sitäpaitis Sompa hiljenee aika pian että Vuosaaren suuntaan kannattaa kääntää katse

• Rahtari-82

Tänä päivänä aika harva rannasta haettu kärry lastataan samalla reissulla. Itse ajan DSV:llä kärryjä, enkä muista koska olisin lastannu rannasta hakemani kärryn samalla reissulla kun purin... Kyseisellä kärryllä olen saattanut tuoda jonkun palletin tavaraa terminaalille, missä ne on siirretty toiseen kärryyn...

• DSV:llä
        Rahtari-82 kirjoitti:

Tänä päivänä aika harva rannasta haettu kärry lastataan samalla reissulla. Itse ajan DSV:llä kärryjä, enkä muista koska olisin lastannu rannasta hakemani kärryn samalla reissulla kun purin... Kyseisellä kärryllä olen saattanut tuoda jonkun palletin tavaraa terminaalille, missä ne on siirretty toiseen kärryyn...

Voi olla noin jossain limasella döffillä. Itse olen ajanut useiden eri huolintaliikkeiden keikkaa ja pääsääntöisesti pyritään aina saamaan puretulle kärrylle paluukuorma.

• lkw
        Rahtari-82 kirjoitti:

monesti DSV:n kärrejä hakenu rannasta, purkanu jonnekki ja useimmiten käyny jollakin sahalla lastaamassa ja vienyt kärryn takasin rantaan. LKW Walterilla sama juttu, niillä ei tietääkseni edes ole omaa terminaalia Suomessa. Ja mitä tossa ylempänä selitettiin kontin purusta, niin se on kyllä kontin ajoa eikä irtoperävetoa ja ei siinä hommassa joudu oikeastaan missään itse purkamaan, poikkeuksena lidl.

• minäkin ajan
        Rahtari-82 kirjoitti:

DSN.n ajoja ja 95% on paluukuorma samaan kärryyn,minkä on maailmalla purkanut.(taidat olla tunti ajurina rannassa,etkä ylitä kehä kolmosta)
        Mitenkä ne hommat kannattais jos vaikka keskisuomesta tullaan tyhjänä pois ja sitten lähetettäis uus kärry hakemaan sieltä kuorma.Oletko valan vihreä näissä hommissa?

• ei totta voi olla
        minäkin ajan kirjoitti:

DSN.n ajoja ja 95% on paluukuorma samaan kärryyn,minkä on maailmalla purkanut.(taidat olla tunti ajurina rannassa,etkä ylitä kehä kolmosta)
        Mitenkä ne hommat kannattais jos vaikka keskisuomesta tullaan tyhjänä pois ja sitten lähetettäis uus kärry hakemaan sieltä kuorma.Oletko valan vihreä näissä hommissa?

kai se amis kannattas käydä nyt loppuun vaan ja haaveilla sit vasta jotain suurta uraa ison lasin takana, kun ihan edes vaikka pikkusen, järkikin sanois jotain?

• kyllä
        ei totta voi olla kirjoitti:

kai se amis kannattas käydä nyt loppuun vaan ja haaveilla sit vasta jotain suurta uraa ison lasin takana, kun ihan edes vaikka pikkusen, järkikin sanois jotain?

Joo kannattaa käydä se amis hyvin, jollekin muulle alalle kuin auto hommiin.

• kävin tsekkaa

Ne ketä ajaa ml-keskuksesta 1 aluetta. ottaa esim kärryn ml-keskuksesta ja vie sompaan. sompasta ottaa toisen ja purkaa vantaalla, vantaalta vaikka tyhjänä ml-keskukseen, jos ei löydy lastausta. tollast pikku pyörimistä.

on myös pelkkiä rantavetoja

• läskinaru

on 1 alue? Onko senkkerillä jaeteltu jotenkin noita ajoalueita? Onkohan noita pätkäajojoa sitten jotenkin kannattavampaa ajella autoilijan kannalta kuin pitempiä vetoja? Kukahan tommosta ajoa kauaa jaksaa tehdä...

• on kolme
        läskinaru kirjoitti:

on 1 alue? Onko senkkerillä jaeteltu jotenkin noita ajoalueita? Onkohan noita pätkäajojoa sitten jotenkin kannattavampaa ajella autoilijan kannalta kuin pitempiä vetoja? Kukahan tommosta ajoa kauaa jaksaa tehdä...

jako aluetta.Vuoro viikoin jokainen ajaa ykköstä,kakkosta ja kolmos aluetta.Ei mee pärstäkertoimen mukaan vaan kaikki saa ajaa joka kolmannen viikon "pitkää"sivua.

• Urpo!
        on kolme kirjoitti:

jako aluetta.Vuoro viikoin jokainen ajaa ykköstä,kakkosta ja kolmos aluetta.Ei mee pärstäkertoimen mukaan vaan kaikki saa ajaa joka kolmannen viikon "pitkää"sivua.

Kävit pyörähtämässä Schenkerillä ja nyt jaat täällä asiantuntijalausuntoja.. Schenkerillä on paljon autoja jotka on kiinteästi yhden alueen ajossa, esim. 1 alueen rantavetoautoja on monta.. Ja kakkos ja kolmosalueen kiinteitä autoja on myös. Osa autoista ajaa kiertävää listaa eli viikko/alue.

• asa
        Urpo! kirjoitti:

Kävit pyörähtämässä Schenkerillä ja nyt jaat täällä asiantuntijalausuntoja.. Schenkerillä on paljon autoja jotka on kiinteästi yhden alueen ajossa, esim. 1 alueen rantavetoautoja on monta.. Ja kakkos ja kolmosalueen kiinteitä autoja on myös. Osa autoista ajaa kiertävää listaa eli viikko/alue.

tällä Schenkerillä yhtään omaa puoliperävetoautoa? Schenker Cargollahan on noita täysperiä mutta onko puolikkaan vetureita?

• vetureita
        asa kirjoitti:

tällä Schenkerillä yhtään omaa puoliperävetoautoa? Schenker Cargollahan on noita täysperiä mutta onko puolikkaan vetureita?

On niitä ainakin ollut, mutteivät ne ole irtoperäajossa jotain äärisatunnaista poikkeusta lukuunottamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe