Kuinka kauan Teillä paristot kestää kuulokojeessa ? Mulla vaihtelee eli parin päivän päästä saattaa joutua vaihtamaan uuden. Oma kuulokojeeni on Jipa dvi tai Zipa dvi. Käyttöjännite 1,4 V.
Kuulokojeen pariston
6
1516
Vastaukset
- Nainen sateessa
Moikka,
minulla uudet korvantauskojeet,oticonin ja patterit 310mAh,Kyllä mulla nyt kestää melkein kuukauden.Muistathan aukaista silloin kun et tarvi laitetta,siis sen patterikotelon.- käyttöikä ?
Kyllä vain aukaisen kotelon ja teen muutkin huoltotyöt ohjeitten mukaan. Käytän yhtäjaksoisesti 13-14h/vrk kuulokojetta. Viikonloppuisin en käytä ellei ole pakko.
- maij66
käyttöikä ? kirjoitti:
Kyllä vain aukaisen kotelon ja teen muutkin huoltotyöt ohjeitten mukaan. Käytän yhtäjaksoisesti 13-14h/vrk kuulokojetta. Viikonloppuisin en käytä ellei ole pakko.
patterin pitäisi kestää n 6vk
ei tosin mullakaan niin pitkää, mut ainakin kuukauden.
oletko huomannut että niissäkin on päivämäärä.
ostaessa kannattaa katsoa ettei saa jo valmiiksi vanhoja.( tämä sanottiin mulle jo kuulokojeen sovituksessa ja vanhoja olisin ostanut jos en olis tarkastanut)
- kestää
päivittäin käytettynä noin 3 viikkoa. Uusi paristo pitäisi pitää kämmenellä plus puoli kämmentä vasten 1 - 2 minuttia ennen paikalleen asettamista. Niin neuvottiin, sanottiin siten kestävän pitempään.
- nainen 52v.
Uusi patteri kämmentä vasten plus puoli alaspäin ????Patteri kestää noin 3 vk ainakin.
Laitteessasi vika , mistäköhän ostat patterisi, suuria eroja. Instrusta ostettu kestää kauemmin kuin esim.Ohlssonilta ostettu.
- elluli
Oma kojeeni on saatu Hyksistä ja patterit myös ja kestää kyllä useampia viikkoja, enkä tee mitään vippaskonsteja, isken vaan patterin kojeeseen ja sammutan laitteen yöksi. Mutta noi hinnat kiinnostaa, koska joudun tästä lähtien niitä ostamaan. Onko kukaan ikinä ostanut Tallinnasta? Miten on niitten pattereitten laadun ja hinnan laita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088