Kuinka kauan Teillä paristot kestää kuulokojeessa ? Mulla vaihtelee eli parin päivän päästä saattaa joutua vaihtamaan uuden. Oma kuulokojeeni on Jipa dvi tai Zipa dvi. Käyttöjännite 1,4 V.
Kuulokojeen pariston
6
1529
Vastaukset
- Nainen sateessa
Moikka,
minulla uudet korvantauskojeet,oticonin ja patterit 310mAh,Kyllä mulla nyt kestää melkein kuukauden.Muistathan aukaista silloin kun et tarvi laitetta,siis sen patterikotelon.- käyttöikä ?
Kyllä vain aukaisen kotelon ja teen muutkin huoltotyöt ohjeitten mukaan. Käytän yhtäjaksoisesti 13-14h/vrk kuulokojetta. Viikonloppuisin en käytä ellei ole pakko.
- maij66
käyttöikä ? kirjoitti:
Kyllä vain aukaisen kotelon ja teen muutkin huoltotyöt ohjeitten mukaan. Käytän yhtäjaksoisesti 13-14h/vrk kuulokojetta. Viikonloppuisin en käytä ellei ole pakko.
patterin pitäisi kestää n 6vk
ei tosin mullakaan niin pitkää, mut ainakin kuukauden.
oletko huomannut että niissäkin on päivämäärä.
ostaessa kannattaa katsoa ettei saa jo valmiiksi vanhoja.( tämä sanottiin mulle jo kuulokojeen sovituksessa ja vanhoja olisin ostanut jos en olis tarkastanut)
- kestää
päivittäin käytettynä noin 3 viikkoa. Uusi paristo pitäisi pitää kämmenellä plus puoli kämmentä vasten 1 - 2 minuttia ennen paikalleen asettamista. Niin neuvottiin, sanottiin siten kestävän pitempään.
- nainen 52v.
Uusi patteri kämmentä vasten plus puoli alaspäin ????Patteri kestää noin 3 vk ainakin.
Laitteessasi vika , mistäköhän ostat patterisi, suuria eroja. Instrusta ostettu kestää kauemmin kuin esim.Ohlssonilta ostettu.
- elluli
Oma kojeeni on saatu Hyksistä ja patterit myös ja kestää kyllä useampia viikkoja, enkä tee mitään vippaskonsteja, isken vaan patterin kojeeseen ja sammutan laitteen yöksi. Mutta noi hinnat kiinnostaa, koska joudun tästä lähtien niitä ostamaan. Onko kukaan ikinä ostanut Tallinnasta? Miten on niitten pattereitten laadun ja hinnan laita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161