Tapasimme täällä
koivujen
hiirenkorvien
silmujen puhjetessa
vihreyteensä
sinisen taivaan alla
loimme laulumme
soimme runomme
kesäämme
jossa auringonsäteet
taivaaltaan loistonsa
jälkeen tiputti
meille
-kesänkyyneleitään
syksynkyyneleille-
sielujen sydämet särkyivät
hukkuivat
omille palstoilleen
nyt jo luontoäiti pudottaa
rispaantuneen juhlapukunsa.
Ja kaikki me yhdessä
alastomina talven
viimoja odottamassa.
Ja kuitenkin kaikki olemme
niin erillämme toisistamme
kadottaneet sielujen
palstamme.
Missä on talven valkea ja
niin viattoman puhdas lumi
- ilman jälkiä !
- ilman jälkiä !
8
314
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ei pitänyt vielä istahtaa koneelle näin,
mutta juuri 'dolan' ilmestyi sivulle ja millä runolla!
Huheijaa! Kerrassaan,,mitä..hieno, upea, mahtava!
Tämä vie ja Muru vain vikisee!
Kyllä kannatti kipaista konella! :) Iso kiitos Murukullalta!
Mutta nyt sitten sitä omppupiirakkaa vispilöimään.
Oota tovi, niin sinäkin saat palasen,
niin jos haluat, dolan..
Siihen asti,, :DTervehdys Sinulle kuin myös Kiitän
sanoistasi,jotka antoivat
tuulahduksen raikkautta.
Hymyilyttää tuo `´merkki
dolanissa,kenties olet
agentti kursseilla.
Kiitän myös omenapiirakkaasta.
Hyvää toivotan.
- lindalinda1
kuin irtipäästämisen tuskaa, jossa jäädään
odottamaan kuin uudelleen koettaviksi ne kauneim-
mat hetket.
Syksyisen tunteikas runo, jossa viihdyin.Tämä oli tuntoja siltä alueelta,kun
se hetki antaa kuin muodostaa
määrätyistä ajoista
määrätynkaltaisia tuntemuksia.
Kiitos Sinulle linda.
- runo64-1
...tunnelmissa olet,
kaikki pitäisi elää uudelleen
mutta jos elementit siihen puuttuu
niin ei siitä oikein mitään tule.
kovasti herätät lukijassa ajatuksia
mutta siihen sinä olet aina pystynyt.
hyvä dolan!!!Syksy viilentää purukalustoa
jähmettäen vilkkaan
lemmenrunon juoksua
tuonne kaipauksen
porteille - kuin kysyäkseen -
untako vaiko kuvitelmaa tai
jopa erään tarun vaiheilmiötä
jostain.
Tuosta nyt ei kukaan selvää
ota,tiedä mitä käsikirjoittaja
kuin ohjaaja tarkoittanee.
Kiitän kommentistasi kovin ja
toivotan hyviä tuulia.
- onija
Kyllä se vielä saapuu
ilman jälkiä..
viattomana..ainakin toivon..
Syksyssäkin sitä jotain..
Kiitti do..
Kaipuuta..sitä se on
runosi.Ei täällä hätäillä,vaikka tuossa
eräässä ajassa sietoani kysyttiin
ja silmissä lensi punaisia täpliä.
Olkoon vaikka alamittaisia
keitettyjä rapuja
muistutuksena.
Kiitän nöyrästi käynnistäsi
ja sanojen toiveikkuudestasi,
sillä sen suhteen ole huoleti.
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
