Mahtaako olla vinkkejä mistä lähtisi perkaamaan, kun yhtäkkiä huomasin syyssateen jäljiltä, että kuskin jalkatilan on aivan märkä.
Syksyn tultua olen myös ihmetellyt ilmastoinnin huonoa huurunpoistoa, kesällä ei mitään ongelmia ollut, mutta nyt syksyllä kun kostealla ilmalla autoon hyppää, niin vetää aivan totaalisen huuruun koko kärryn, eikä meinaa lähteä millään pois ilmastoinnista huolimatta.
Neuvoja amatöörille?
Laguna -02 vesi jalkatilassa ja ikkunat huurussa
4
1060
Vastaukset
- ahteri
Mulla kans vuotaa tuonne apukuskin jalkatilaan... Tuohon on jossain vaiheessa vaihdettu tuulilasi ja huonosti laitettu. Näkee selkeesti, että yhdestä kohdasta ei ole kunnolla kiinni :S
Tuohon huurtumiseen jeesais ku olis auto kuiva sisältä -> vuodon paikkaus -> maton kuivaus. Mut koita ny eka vaihtaa raitisilmansuodatin. - rellupate
Minulla on laguna vm. 98 Kesällä huomasin että lattiamatot olivat märkänä.Vesi tuli ovien tiivisteistä.Ovien ylä kaaret löystyvät ajanmittaan.
Veivasin lasit alas ja väänsin kevyesti ovien yläkaaria sisäänpäin,vuoto loppui.- lagunisti
kannattaa katsoa vedenpoisto reiät ,alkaen tuulilasin reunoilla on reijät jotka johtaa kanavaan etulokasuojan alapäästä.Ota ruuvi auki lokarin alapuolelta ja tyhjennä mahdollinen mönjä pois .Jos nuo etuoven vedenpoisto reijät ovat tukossa vesi tulee tiivisteiden välistä sisään-Näin oli mulla koppa II:ssa
- Alkuperäinen..
lagunisti kirjoitti:
kannattaa katsoa vedenpoisto reiät ,alkaen tuulilasin reunoilla on reijät jotka johtaa kanavaan etulokasuojan alapäästä.Ota ruuvi auki lokarin alapuolelta ja tyhjennä mahdollinen mönjä pois .Jos nuo etuoven vedenpoisto reijät ovat tukossa vesi tulee tiivisteiden välistä sisään-Näin oli mulla koppa II:ssa
Kiitokset neuvoista, putsailin yläpäästä noita reikiä ja kaatelin kannulla vettä ja lorinalla tuli läpi ainakin, auton alle siis. Sain lattian kuivatettua, jonka jälkeen onkin ollut kuivia päiviä, joten tutkimiinen jatkunee taas sateen tullessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172