toimiiko tämä parivalinta pitemmän päälle?

Tästä haluisin aviomiehen!!!

Olen fisutyttö 23 ja tapasin kesällä vesimies miehen 25 aivan sulonen höpöläinen. Tosin tuntuu olevan peliriippuvainen kaveri. Ainut mikä epäilyttää, että tällä veskarilla on jo yksi lapsi pieni vielä..
Mut jotenkin tuntuu, että sekään ei haittaa.. Ehkä se on naisilla helpompaa suvaita pieniälapsia..

8

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vesimies

      ei ole mikään maailman helpoin yhdistelmä.

      • teillä

        Kumpi teillä on kumpaa laatua? Kauanko olette olleet naimisissa?


    • Lohikäärme

      Hmm.. Tähän on ihan pakko vastata. Olen itse Kalat ja rakas avovaimoni on vesimies. Joskus joku viisas sanoi ettei vesi sovi toisen vesimerkin kanssa yhteen mut tais olla väärässä. Ollaan toki jossain määrin erilaisia, jääräpäitä mut meillä synkkaa todella hyvin.

      Jutellaan ja nauretaan paljon. Ollaan onnellsia. Seksi on hyvää, kertakaikkiaan mahtavaa. ;)

      Niin ja minulla on lapsia edellisesti suhteesta. Ei ole haitannut kertaakaan. Ainoa mikä joskus itseäni harmittaa ettei pääse samalla tavalla esim. vkl:na viihteelle hänen kanssaan tms. lapsien takia
      Mut mut, ei se haittaa. Luottamus puoli toimii puolin ja toisin. :)

      Sanonpa vaan et näin kalana/lohikäärmeenä kun johonkin suhteeseen lähden. Lähden täysillä, en peräänny.

      ps.meillä on kyllä 10v ikäeroa..
      ja onnea suhteeseen :)

      -Pekka

      • Kalainen-

        Vesimies ei ole vesimerkki vaan ilmamerkki :)
        Ja vesimerkit: kalat, rapu ja skorpioni sopii parhaiten yhteen keskenään.


    • kalan

      Itse kalanaisena voin kommentoida sen verran että seurustelin aikoinaan jonkun vuoden vesimies miehen kanssa, mutta kyllä se oli aika räiskettä ja räminää. Se oli aika kiivas luonne ja itse rauhaa rakastavana koin sen raskaaksi. Nyttemmin minulla on vesimies naispuolisia kavereita ja sama luonteenpiirre (kiivas, ärhäkkä) on toisinaan rasittavaa... Mutta silloin kun tää mies oli hyvällä tuulella, meillä oli hyvinkin mukavaa keskenämme.... =)

      • Lohikäärme

        Joo tuo on kyllä totta et aika räväkkä ihminen on. Eli jos kaipaa rauhaa niin ehkäpä ei ole sopiva kumppani. Itse olen kalamiehenä kuitenkin aika pitkälti samanlainen et tahdon sanoa kyllä jos jokin asia mättää. Ne yleensä selvitetään samantien jotenka en näe sitä ongelmana. Riidat sovitaan ja niistä puhutaan. :)
        Enpä tiedä onko toikin sitten vain elämänkokemusta ettei jätä asioita siten että ne vaivaisi.

        Näkee nyt sitten vuosien päästä mitä tämä todellisuudessa on mut tällä hetkellä kaikki on hyvin. Olemma olleet kohta vuoden yhdessä..


      • oletko
        Lohikäärme kirjoitti:

        Joo tuo on kyllä totta et aika räväkkä ihminen on. Eli jos kaipaa rauhaa niin ehkäpä ei ole sopiva kumppani. Itse olen kalamiehenä kuitenkin aika pitkälti samanlainen et tahdon sanoa kyllä jos jokin asia mättää. Ne yleensä selvitetään samantien jotenka en näe sitä ongelmana. Riidat sovitaan ja niistä puhutaan. :)
        Enpä tiedä onko toikin sitten vain elämänkokemusta ettei jätä asioita siten että ne vaivaisi.

        Näkee nyt sitten vuosien päästä mitä tämä todellisuudessa on mut tällä hetkellä kaikki on hyvin. Olemma olleet kohta vuoden yhdessä..

        lohikäärme kiinalaiselta horoskoopiltasi, kuten nimerkkisi kertoo?

        minkälainen on kalalohikäärme? hmm.. mielenkiintoinen yhdistelmä..


      • Lohikäärme
        oletko kirjoitti:

        lohikäärme kiinalaiselta horoskoopiltasi, kuten nimerkkisi kertoo?

        minkälainen on kalalohikäärme? hmm.. mielenkiintoinen yhdistelmä..

        Tähän on kyllä aika vaikea vastata.
        Itse koen olevani suhteellisen herkkä, huomioon ottava, sosiaalinen, ahkera. Hmm.. teen kyllä suhteen eteen paljon jotta se toimis. Olen valmis uhraamaan osan omista asioistani/tekemisistäni asian ollessa tarpeeksi tärkeä.
        Oon huomannu itse semmosen asian et jos mä jotain päätän niin sen mä myös teen.
        Oon saanut kuulla myös paljon sitä et mun kanssa on helppo puhua, oon kuulemma mukavakin. :O Mitähän sitä itse uskois kun tuota tulee aika usein ihan tuntemattomiltakin.

        Tämä on kyllä todella vaikee itse vastata. Pitäis kysyä muijalta asiaa et millanen mä oon ja saada pidemmän kaavan vastaus :D heh.

        Tarkemmin ottaenhan oon Piscean Fire-Dragon. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1663
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1160
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      937
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      65
      822
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      751
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      699
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      674
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe