Olen fisutyttö 23 ja tapasin kesällä vesimies miehen 25 aivan sulonen höpöläinen. Tosin tuntuu olevan peliriippuvainen kaveri. Ainut mikä epäilyttää, että tällä veskarilla on jo yksi lapsi pieni vielä..
Mut jotenkin tuntuu, että sekään ei haittaa.. Ehkä se on naisilla helpompaa suvaita pieniälapsia..
toimiiko tämä parivalinta pitemmän päälle?
8
1824
Vastaukset
- ja vesimies
ei ole mikään maailman helpoin yhdistelmä.
- teillä
Kumpi teillä on kumpaa laatua? Kauanko olette olleet naimisissa?
- Lohikäärme
Hmm.. Tähän on ihan pakko vastata. Olen itse Kalat ja rakas avovaimoni on vesimies. Joskus joku viisas sanoi ettei vesi sovi toisen vesimerkin kanssa yhteen mut tais olla väärässä. Ollaan toki jossain määrin erilaisia, jääräpäitä mut meillä synkkaa todella hyvin.
Jutellaan ja nauretaan paljon. Ollaan onnellsia. Seksi on hyvää, kertakaikkiaan mahtavaa. ;)
Niin ja minulla on lapsia edellisesti suhteesta. Ei ole haitannut kertaakaan. Ainoa mikä joskus itseäni harmittaa ettei pääse samalla tavalla esim. vkl:na viihteelle hänen kanssaan tms. lapsien takia
Mut mut, ei se haittaa. Luottamus puoli toimii puolin ja toisin. :)
Sanonpa vaan et näin kalana/lohikäärmeenä kun johonkin suhteeseen lähden. Lähden täysillä, en peräänny.
ps.meillä on kyllä 10v ikäeroa..
ja onnea suhteeseen :)
-Pekka- Kalainen-
Vesimies ei ole vesimerkki vaan ilmamerkki :)
Ja vesimerkit: kalat, rapu ja skorpioni sopii parhaiten yhteen keskenään.
- kalan
Itse kalanaisena voin kommentoida sen verran että seurustelin aikoinaan jonkun vuoden vesimies miehen kanssa, mutta kyllä se oli aika räiskettä ja räminää. Se oli aika kiivas luonne ja itse rauhaa rakastavana koin sen raskaaksi. Nyttemmin minulla on vesimies naispuolisia kavereita ja sama luonteenpiirre (kiivas, ärhäkkä) on toisinaan rasittavaa... Mutta silloin kun tää mies oli hyvällä tuulella, meillä oli hyvinkin mukavaa keskenämme.... =)
- Lohikäärme
Joo tuo on kyllä totta et aika räväkkä ihminen on. Eli jos kaipaa rauhaa niin ehkäpä ei ole sopiva kumppani. Itse olen kalamiehenä kuitenkin aika pitkälti samanlainen et tahdon sanoa kyllä jos jokin asia mättää. Ne yleensä selvitetään samantien jotenka en näe sitä ongelmana. Riidat sovitaan ja niistä puhutaan. :)
Enpä tiedä onko toikin sitten vain elämänkokemusta ettei jätä asioita siten että ne vaivaisi.
Näkee nyt sitten vuosien päästä mitä tämä todellisuudessa on mut tällä hetkellä kaikki on hyvin. Olemma olleet kohta vuoden yhdessä.. - oletko
Lohikäärme kirjoitti:
Joo tuo on kyllä totta et aika räväkkä ihminen on. Eli jos kaipaa rauhaa niin ehkäpä ei ole sopiva kumppani. Itse olen kalamiehenä kuitenkin aika pitkälti samanlainen et tahdon sanoa kyllä jos jokin asia mättää. Ne yleensä selvitetään samantien jotenka en näe sitä ongelmana. Riidat sovitaan ja niistä puhutaan. :)
Enpä tiedä onko toikin sitten vain elämänkokemusta ettei jätä asioita siten että ne vaivaisi.
Näkee nyt sitten vuosien päästä mitä tämä todellisuudessa on mut tällä hetkellä kaikki on hyvin. Olemma olleet kohta vuoden yhdessä..lohikäärme kiinalaiselta horoskoopiltasi, kuten nimerkkisi kertoo?
minkälainen on kalalohikäärme? hmm.. mielenkiintoinen yhdistelmä.. - Lohikäärme
oletko kirjoitti:
lohikäärme kiinalaiselta horoskoopiltasi, kuten nimerkkisi kertoo?
minkälainen on kalalohikäärme? hmm.. mielenkiintoinen yhdistelmä..Tähän on kyllä aika vaikea vastata.
Itse koen olevani suhteellisen herkkä, huomioon ottava, sosiaalinen, ahkera. Hmm.. teen kyllä suhteen eteen paljon jotta se toimis. Olen valmis uhraamaan osan omista asioistani/tekemisistäni asian ollessa tarpeeksi tärkeä.
Oon huomannu itse semmosen asian et jos mä jotain päätän niin sen mä myös teen.
Oon saanut kuulla myös paljon sitä et mun kanssa on helppo puhua, oon kuulemma mukavakin. :O Mitähän sitä itse uskois kun tuota tulee aika usein ihan tuntemattomiltakin.
Tämä on kyllä todella vaikee itse vastata. Pitäis kysyä muijalta asiaa et millanen mä oon ja saada pidemmän kaavan vastaus :D heh.
Tarkemmin ottaenhan oon Piscean Fire-Dragon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999