Olen ollut nyt 2 vuotta kihloissa ihanan miehen kanssa. Seksi on sujunut hyvin, vaikka en itse ole lopullista orgasmia saanut. Hyvän olon tunne tulee, mutta en koskaan saa keskityttyä loppuun asti.
Osaisiko joku auttaa? Mikä tässä mättää?
Itse en ole pitänyt asiaa niin tärkeänä, sillä nautin muusta elämästä mieheni kanssa. Nyt kuitenkin ajan myötä on alkanut mietityttämään tämä asia. Olemme yhdessä puhuneet tästä asiasta miehen kanssa, ja kokeiltu erilaisia asioita, mutta eipä tunnu mikään tepsivän..
Onko kyse frigiditeetistä? Vai vain ehkäisypillereistä?
Olisin tosi kiitollinen kaikista vastauksista, jotka edes jotenkin auttaisi tätä itsepohdiskelua.
Apua tarvitsevalle..
avovaimo
1
1052
Vastaukset
- Joskus nuorempana kokenut s...
hei,
tutustele kaikessa rauhassa itse kroppaasi ja jos onnistunut laukeamaan itseksesi, onnistunut siinä myös ajan kanssa puolisosi kanssa. Se ottaa aikansa mutta ota sinäkin. Tulette vielä joku päivä nauttimaan ihanasta seksistä yhdessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3074129Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881293772Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2112775Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.582769- 622385
- 1541982
- 341757
- 431393
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351388- 461262