ilotalo...

ansku!!

Taas oli työvuoro. Inhosin työtäni sydämmeni pohjasta. Olin huora. Ja häpesin ammattiani. Laskin laukkuni "henkilökunnan" huoneeseen omalle kaapilleni ja Janita loi minuun katseen joka viestitti: Santtu on taas pahalla päällä.
"Kumpi?" puuskahdin ja vilkaisin tumma hiuksista Janitaa jolla oli luultavasti D-kupin rinnat ja kiinteä pylly.
"Kummatkin." vastasi Janita. "Sndralla tuli riitaa jonkun äijän kanssa. Se olisi halunnut kaksi tyttöä yhen hinnalla! Santeri puolestaan ei ole pannut tänään vielä ketään. Miehiä tulee ja menee mutta naisia ei näy!"
Minua nauratti. Ilotalomme olivat perustaneet pari vuotta sitten Sandra ja Santeri Saukkola. Molempia sanottiin Santuksi. He olivat 25 vuotiaita kaksosia, ja aika saman näköisiä seksipommeja. Santut olivat äkkipikaisia ja ärähtelivät vähän kaikille, paitsi asiakkaille!
"Hyvää työvuroa vaan," toivotti Janita. "Minun vuoroni päättyi. ONNEKSI!"
"Kiitoksia." minä huokaisin.
Kuten sanottu, en pitänyt lainkaan työstäni.
"No niin, vauhtia jo Emilia!!!" Santtu kiljui. "Täällä joku äijä haluaa nuorta mimmiä."
Niin Sandran tapaista! Kailotella joka paikkaan työasioita!
"Huone nro. 5!" Santtu visersi miehelle.
"Kauhea pappa!" minä parkaisin kun mies katosi. "Onko tuo se jota mun pitää tyydyttää?!?"
Santtu katsoi minua viileästi. Hän nyökkäsi lyhyesti. Minä tiesin, ettei Santtu olisi itsekkään suostunut tuon miehen nussittavaksi. Lähdin hitaasti kulkemaan kohti viitos huonetta.

Kun avasin oven, olin jo työvaatteissa. Eli minulla oli mustat saapikkaat joissa oli korkeat korot. Tietty mustat. Mustat stribgit joissa oli tulen lieskoja. Samaa sarjaa C-kupin rintaliivit. Minulla oli blondit pitkät kiharat hiukset ja siniset silmät. Yritin olla kiusaantumatta ukon pistelevästä tuijotuksesta. (MIES OLI AINAKIN 50!!!)
"Hei vaan..." kehräsin. "Täälläkö kaivattiin huoraa?"
"Joo." Miehen ääni oli käheä. Huomasin pullistuman tämän housuissa. Kävelin korot kopisten tätä kohti.
Asetuin haja reisin miehen päälle istumaan, ja suutelin tätä kiihkeästi. Kaaduimme sängylle. Aloin riisumaan miestä. Sain tämän vihdoin ilki alastomaksi. Ukko oli läski ja tämän kalu oli JÄTTILÄINEN! Aloin imeä tämän kullia.

Mies otti minua takaraivosta kiinni, ja alkoi työntää munaansa yhä syvemmälle ja syvemmälle kurkkuuni. Yritin sinnitellä vaikka minua yskitti. Äijä örvelsi.
"Aijaijai... MIKÄ HUTSU!! AAARGHH..!"
Minä oli juuri tukehtumassa kun ukko lennätti spermat kurkkuuni.

Sen jälkeen mies suunnilleen nosti minut seinää vasten ja alkoi pökkiä vaatteiden läpi. Hän otti vartalostani kiinni ja pökki. Näin jatkui kymmenisen minuuttia, kunnes pontus kaatoi minut sängylle. Jäin hänen alleen. Mies hieroi kaluaan minua vasten. Nousin, ja avasin rintaliivieni hakaset. Rintani vapautuivat.
"Mitkä tissit!"
Mies ryntäsi imemään rintojani.

Hetken kuluttua hän riuhtoi stringitkin pois päältäni. Olin enää kengissä. Hän alkoi lutkuttaa pilluani äänekkäästi. Yht'äkkiä ukkeli käänsi minut, nuolaisi anaaliani ja tunki kyrpänsä sisääni yhdellä työnnöllä. Sitten alkoi raju yhdyntä. Äijän käppyrä nussi minua varmaan puoli tuntia! Viimein hän halusi panna rintojani. Puristin rinnat kyrvän ympärille ja mies alkoi työnnellä. Hän uhkui ja puhkui kiihottavasti.

Myös viereisestä huoneesta kuului, että Santtu (SANTERI) oli saanut jonkun gimman ja KUULTAVASTI nussi tätä ja lujaa! Nainen kiljui ja ähkyi seinän toisella puolella ja minua alkoi nolottaa. Kummallakin puolella huonetta seinien takana rakasteli parikymppinen pariskunta. MUTTA TÄSSÄ. Minä olin 21, ja tuo pappa oli 55 vuotta! Ai että... mies oli jo punainen naamaltaan ja minusta hän oli lähes 10000 kiloa painava. Toisaalta se kiihotti, että olin alistuksessa miehen alla. Vihdoin ukko (Pentti Räsänen) ruiskautti spermansa kasvoilleni.

Hän naureskellen pyysi saavansa lopuksi kiittää minua omalla tyylillään. Ja minä tyhmä suostuin! (MUTTA SANTTU ON SANONUT ETTÄ: "Asiakas on aina oikeassa.")

Ja hän veti takkinsa taskusta köyttä.
"Ei!!" minä ehdin huudahtaa.
Siinä samassa suussani oli paperi tukko, ja olin alastomana sidottu sänkyyn ja vielä haara asentoon. Mies tunki vielä dildon pilluuni ja se punainen dildo oli isompi (melkein) kun ukon oma kulli! Ja se se vasta jööti onkin. Siinä minä makasin avuttomana orkkuni kourissa. Mies nauroi, ja pamautti oven kiinni. olin siinä orgasmeissani ainakin 45 minuuttia, ja silloin tuli seuraava mies.
"Ahaa, täällä onkin jo seuraava lutka valmiina minulle." Nuorimies totesi ja remahti nauruun.

Siinä minä sitten taas sain kyrpää ja LUJAA pilluuni. Käsittelyn jälkeen käsittelijäni tunki dildon takaisin pilluun ja minua suututti. Mies jäi runkkaamaan ja katsomaan kun sain hirveän orkun! Sitten sekin katosi.

Saman tien tuli Emmi, minun todella hyvä ystäväni katsomaan.
"Mihin se MINUN asiakkaani lähti kuulemma tyydytettynä... enhän minä päässyt edes alkuun!"
Kun Emmi näki minut, hän vetäisi henkeä. Vartaloni vääntelehti taas tuhannennesta orgasmista! Silloin pääsin sitten pois. Sandra tuli vihaisena minua vastaan ja ärisi että hänen oli pitänyt panna minun asiakkaani kun minua ei näkynyt! Huhhuh...
"Muuten," Santtu sanoi lähtiessään. "Sinä ja Eetu saatte huomenna esitellä eräälle uudelle työn tekijälle Lauralle mikä on täällä meininki. Saat loppu illan vapaaksi koska sä joudut huomenna tulemaan vaikka olisis sun vapaapäiväsi."

Kotona huokaisin. Mieheni tulisi pian töistä kotiin ja edessä olisi panoa TAAAAS. Mutta mitäköhän huominen toisi tullessaan?

Ja jos haluutte niin saatte kuulla! Kommentteja kiitos. =D

6

9893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytti

      Joo haluun kuulla ja noita työjuttuja myös!!

    • Rip

      Ehdottomasti lisää!

    • ansku!!

      KIIIITOS kehuista teille olen ikionnellinen. Jatkan heti kun taas kerkeen! =)

    • hyyr.

      Tuolla on melkoisesti kirjoitusvirheitä. Ei tainnut selviytyä edes peruskoulusta.

      • ansku!!

        juu niinhän se on...

        Mutta etkö oo koskaan kuullut sanontaa: "IHMISIÄ EI SAA LEIMATA ULKOMUODON PERUSTEELLA."

        Tässä pätee se, että sun ei kandees leimata mua luuseriks vaan sen takia et mun novellissa oli kirjotus virheitä!! Kiitti...


      • Baby
        ansku!! kirjoitti:

        juu niinhän se on...

        Mutta etkö oo koskaan kuullut sanontaa: "IHMISIÄ EI SAA LEIMATA ULKOMUODON PERUSTEELLA."

        Tässä pätee se, että sun ei kandees leimata mua luuseriks vaan sen takia et mun novellissa oli kirjotus virheitä!! Kiitti...

        Jatka heti.. oon jo ihan märkänä.... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe