Hyvät koirakeskustelijat,

Suomi24.fi / Lemmikit

jospa otettaisiin sellainen kanta että jokainen saa vastata kysymyksiin, kommentoida tai kertoa oman mielipiteensä. On täysin naurettavaa, että jokaisen asiallisenkin kysymyksen jälkeen tulee heti kommentti "Odottakaa vaan, Arttu vastaa kohta."

Olen nyt ottanut sen linjan, että poistan kaikki "Arttu on tyhmä", "Arttu vastaa kohta" -viestit.

Älkää siis turhaan vaivautuko niitä enää kirjoittamaan. Annetaan myös Artun vastata kysymyksiin. Jos uskotte tietävänne paremman vastauksen, vastatkaa toki. Ei mikään estä sitä että yhteen kysymykseen tulee monta vastausta eri kannoilta.

Käydään siis monipuolista keskustelua ja vastataan kysymyksiin asiallisesti, eikä keskitytä esim. yhden aktiivisen keskustelijan solvaamiseen.

Toiveikkain terveisin,

8

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kyllästynyt

      Olen odotellut jo jonkin aikaa, milloin puututte asiaan. Kiitos! :)

      • Annika

        Älä suotta odottele, sivun alareunassa on linkki "ilmoita asiattomasta viestistä" itse olen ainakin saanut käytellä sitä ahkerasti viime päivinä!


    • koirakoira

      jos tosiaan olet se, joka väität olevasi. Ehkä tästäkin palstasta tulee vielä joskus kunnollinen.. ja poistakaa myös ne arttu-nimimerkillä kirjoitetut viestit, jotka ovat asiattomia. Arttu-kloonit ovat pahimpia häirikköjä!!! Mahtaakohan täällä edes olla "oikeaa" arttua...

    • Hurraa

      Ehkäpä saadaan tähän palstaankin vielä vähän järkevää keskustelua aikaan.

    • Koira terveisin

      Ottaisitte Artun vakituiseksi vastaajaksi, ehkä lsäksi oma palsta. Näinhän tehtiin hevospuolella nimimerkki tallimme ainoa... Kovasta vastuksesta huolimatta.

      • -Arttu-

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))


      • - Anne -
        -Arttu- kirjoitti:

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))

        Kiitoksia paljon!
        Olemme koirani kanssa jokapäivä
        lukeneet viestit ja olemme olleet sitä mieltä että siellä on häirikkö......
        Tämä oli kyllä tämän vuoden paras viesti!


      • ds
        -Arttu- kirjoitti:

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))

        ..etkömuka tykkäis....omasta palstasta..... Tää oli vain vitsi!

        Tosi asiassa on mukava, jos poistatte kaikki arttua tai muita haukkuvat viestit.

        Vaikka alareunassa on kohta ilmoita asattomasta viestistä, ei sitä viittis koko ajan käyttää. Toisaalta kurjaa, että kaiken pitää ain mennä holhoamisen puolelle, mutta koskas ihminen ei olis saanut tyhmyyksiä aikaan.

        Joten Hyvä Juttu ylläpito :))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe