jospa otettaisiin sellainen kanta että jokainen saa vastata kysymyksiin, kommentoida tai kertoa oman mielipiteensä. On täysin naurettavaa, että jokaisen asiallisenkin kysymyksen jälkeen tulee heti kommentti "Odottakaa vaan, Arttu vastaa kohta."
Olen nyt ottanut sen linjan, että poistan kaikki "Arttu on tyhmä", "Arttu vastaa kohta" -viestit.
Älkää siis turhaan vaivautuko niitä enää kirjoittamaan. Annetaan myös Artun vastata kysymyksiin. Jos uskotte tietävänne paremman vastauksen, vastatkaa toki. Ei mikään estä sitä että yhteen kysymykseen tulee monta vastausta eri kannoilta.
Käydään siis monipuolista keskustelua ja vastataan kysymyksiin asiallisesti, eikä keskitytä esim. yhden aktiivisen keskustelijan solvaamiseen.
Toiveikkain terveisin,
Hyvät koirakeskustelijat,
8
796
Vastaukset
- Eräs kyllästynyt
Olen odotellut jo jonkin aikaa, milloin puututte asiaan. Kiitos! :)
- Annika
Älä suotta odottele, sivun alareunassa on linkki "ilmoita asiattomasta viestistä" itse olen ainakin saanut käytellä sitä ahkerasti viime päivinä!
- koirakoira
jos tosiaan olet se, joka väität olevasi. Ehkä tästäkin palstasta tulee vielä joskus kunnollinen.. ja poistakaa myös ne arttu-nimimerkillä kirjoitetut viestit, jotka ovat asiattomia. Arttu-kloonit ovat pahimpia häirikköjä!!! Mahtaakohan täällä edes olla "oikeaa" arttua...
- Hurraa
Ehkäpä saadaan tähän palstaankin vielä vähän järkevää keskustelua aikaan.
- Koira terveisin
Ottaisitte Artun vakituiseksi vastaajaksi, ehkä lsäksi oma palsta. Näinhän tehtiin hevospuolella nimimerkki tallimme ainoa... Kovasta vastuksesta huolimatta.
- -Arttu-
..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..
Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...
Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...
;)) - - Anne -
-Arttu- kirjoitti:
..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..
Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...
Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...
;))Kiitoksia paljon!
Olemme koirani kanssa jokapäivä
lukeneet viestit ja olemme olleet sitä mieltä että siellä on häirikkö......
Tämä oli kyllä tämän vuoden paras viesti! - ds
-Arttu- kirjoitti:
..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..
Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...
Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...
;))..etkömuka tykkäis....omasta palstasta..... Tää oli vain vitsi!
Tosi asiassa on mukava, jos poistatte kaikki arttua tai muita haukkuvat viestit.
Vaikka alareunassa on kohta ilmoita asattomasta viestistä, ei sitä viittis koko ajan käyttää. Toisaalta kurjaa, että kaiken pitää ain mennä holhoamisen puolelle, mutta koskas ihminen ei olis saanut tyhmyyksiä aikaan.
Joten Hyvä Juttu ylläpito :))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874