Hyvät koirakeskustelijat,

Suomi24.fi / Lemmikit

jospa otettaisiin sellainen kanta että jokainen saa vastata kysymyksiin, kommentoida tai kertoa oman mielipiteensä. On täysin naurettavaa, että jokaisen asiallisenkin kysymyksen jälkeen tulee heti kommentti "Odottakaa vaan, Arttu vastaa kohta."

Olen nyt ottanut sen linjan, että poistan kaikki "Arttu on tyhmä", "Arttu vastaa kohta" -viestit.

Älkää siis turhaan vaivautuko niitä enää kirjoittamaan. Annetaan myös Artun vastata kysymyksiin. Jos uskotte tietävänne paremman vastauksen, vastatkaa toki. Ei mikään estä sitä että yhteen kysymykseen tulee monta vastausta eri kannoilta.

Käydään siis monipuolista keskustelua ja vastataan kysymyksiin asiallisesti, eikä keskitytä esim. yhden aktiivisen keskustelijan solvaamiseen.

Toiveikkain terveisin,

8

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kyllästynyt

      Olen odotellut jo jonkin aikaa, milloin puututte asiaan. Kiitos! :)

      • Annika

        Älä suotta odottele, sivun alareunassa on linkki "ilmoita asiattomasta viestistä" itse olen ainakin saanut käytellä sitä ahkerasti viime päivinä!


    • koirakoira

      jos tosiaan olet se, joka väität olevasi. Ehkä tästäkin palstasta tulee vielä joskus kunnollinen.. ja poistakaa myös ne arttu-nimimerkillä kirjoitetut viestit, jotka ovat asiattomia. Arttu-kloonit ovat pahimpia häirikköjä!!! Mahtaakohan täällä edes olla "oikeaa" arttua...

    • Hurraa

      Ehkäpä saadaan tähän palstaankin vielä vähän järkevää keskustelua aikaan.

    • Koira terveisin

      Ottaisitte Artun vakituiseksi vastaajaksi, ehkä lsäksi oma palsta. Näinhän tehtiin hevospuolella nimimerkki tallimme ainoa... Kovasta vastuksesta huolimatta.

      • -Arttu-

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))


      • - Anne -
        -Arttu- kirjoitti:

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))

        Kiitoksia paljon!
        Olemme koirani kanssa jokapäivä
        lukeneet viestit ja olemme olleet sitä mieltä että siellä on häirikkö......
        Tämä oli kyllä tämän vuoden paras viesti!


      • ds
        -Arttu- kirjoitti:

        ..Yleistiedoillani en kovin pitkälle pääsisi vastaillessani viesteihin..

        Sitäpaitsi ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SULATTAKO KAIKKIEA, MITÄ KOMMENTOIN. Sanon vain mielipiteeni, eikä se aina ole välttämättä todellakaan oikeaa tietoa. Kokemuksen pohjalta vastailen aina, kun tunnen viesteilläni olevan jotain merkitystä. Mutta esim. rodullisesti en kykene ottamaan kantaa kuin tuonne Bichon-puolelle...

        Siis älkää hyvät ihmiset minulle vaan mitään palstaa kuvitelko...

        ;))

        ..etkömuka tykkäis....omasta palstasta..... Tää oli vain vitsi!

        Tosi asiassa on mukava, jos poistatte kaikki arttua tai muita haukkuvat viestit.

        Vaikka alareunassa on kohta ilmoita asattomasta viestistä, ei sitä viittis koko ajan käyttää. Toisaalta kurjaa, että kaiken pitää ain mennä holhoamisen puolelle, mutta koskas ihminen ei olis saanut tyhmyyksiä aikaan.

        Joten Hyvä Juttu ylläpito :))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe