minne mennä?

rajoitettua

ajateltiin lähteä kumppanin kanssa eurooppaan viikon lomalle, mutta paikka vaan ei tahdo löytyä, ainakaan sovussa. EI-listalla ovat nimittäin pohjoismaat,venäjä, baltia, itala, espanja, lissabon, kreikka sekä malta. euroopan rajojen sisällä tahdottaisiin kuitenkin pysyä. tottakai ranska ja englanti ovat seuraavat peruspaikat, mutta onko muita ehdotuksia/kokemuksia toisista maista? valinnan tekee vaikeaksi vaihtoehtojen suppeus.

3

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikamoinen ei-lista, mutta siihen teillä on varmasti omat syynne. Itse pidin kovasti Irlannista ja Kroatiasta, joihin varmasti palaan toistekin. Paljon näkemistä ja kokemista, erilaisia kaupunkeja ja saaria joissa käydä.

    • Zarabande

      Ehdotan Sloveniaa, josta voi myös piipahtaa Kroatiassa ja Triestessa, joka tosin on Italiaa.

      Mitä sitten haluatte lomalta?
      Miksi ko. maat ovat kiellettyjen listalla?

      Esim. Espanjan eri osat ovat toisistaan poikkeavia. Muutenkin kannattaa kulkea eri teitä kuin suuret massat, että jotakin tuntumaa saa maahan eikä vain turistipyydyksiin.

      Toinen ehdotus onkin Baskimaa eli Ranskaan esim. ihanaan Biarritziin, josta voi mennä Espanjan puolelle San Sebastianiin ja Bilbaoon. Tai päinvastoin.

      Saksaakaan ei kannata unohtaa, mm. München on näkemisen arvoinen paikka.
      Entäs Wien, Praha, Amsterdam?

      Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon, täsmennä!

    • jäävät ainakin...

      ...(Englannin and Ranskan lisäksi) Hollanti, Belgia, Puola, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Slovakia, Slovenia, Kroatia, Saksa, Bulgaria, Romania, Albania, Ukraina ja Portugalissa muut kaupungit kuin Lissabon. Vaihtoehtoja on siis vaikka kuinka paljon. Ihmettelen myös, miten olette noin ehdottomasti rajanneet EI-listalle kokonaisia maita.

      Mitä kohdetta sitten teille suosittelisin, riippuu tietenkin siitä millaista lomaa olette suunnittelemassa; esim. luonnossa vaeltamiseen, lasketteluun tai muuhun urheiluun, kaupunkilomaan, kylpylälomaan ja rantalomaan sopivat hieman eri kohteet.

      Eli valaisepa hieman mitkä ovat noin yleisesti ottaen suunnitelmanne, niin voin paljon Eurooppaa kiertäneenä antaa ainakin joitakin vinkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe