Ei tääl olis yhtään -91 Whipukan omistajaa??
Tai no omistajaa ja omistajaa mut ketään kel olis whippet..?? Mul on yks Whippetin pentu.. Aivan ihana persoona.. kirjotelkaa omii kokemuksii koiristanne? !! :)
kaikki -91 whippet ihmiset
2
376
Vastaukset
- Wilma
Mäkin oon -91 wipukkahullu, tai oikeestaan tykkään kaikista vinttikoirista.
Meilläkin on 2 whippettii, Kim ja Elvis.
Kim on niinkus meiän perheen yhteinen ja Elvis on mun oma, ½ vuotta. Kim on 5v., ja sellainen jokapaikanhöylä. Se tuntuu ehtivän aina kaikkialle. Elvis on Kimin suur ihailija ja seuraa sitä kaikkialle, kun ei nuku sängyssäni, syö tai leiki. Kim on brindle ja Elvis fawn- värinen. mailaile jos haluut!- lipu
Meillä on myös kaksi suloista whippettiä,toinen kymmenen ja toinen kaksi vuotias.Tämä vanhempi näkyy toimivan lauman johtajana ja vaikka on huomattavasti pienempi,niin toinen alistuu.Kumpikin on narttuja ja tulevat oikein hyvin toimeen keskenään,ovesta voi irrallaan käyttää ulkona tarpeilla.Eivät hauku,eivätkä pure ovat olleet seurakoirina,ei ole käytetty radalla eikä näyttelyissä.Voin suositella lapsiperheeseen tätä rotua,täytyy todeta se tosiasia että ensimmäinen vuosi pentuna on hermoja raastavaa,mutta nyt ei raskisi luopua mistään hinnasta.Mitään pahaa he eivät ole tehneet,osoittavat mieltä kantamalla wc paperirullan ja kenkiä sohvalle.Viihtyy hyvin sohvalla ja sylissä ja on hyvin seurallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892