Lue alla nykytilasta, surkeaa. Onneksi on vaalit tulossa :)
Demokratiaa
6
667
Vastaukset
- ketä äänestää!?
Onko sinulla antaa vinkkiä kuka pitäisi kaikkien puolta?
- antaisitko vinkkiä
Kysyin aikaisemmassa ketjussa ketä äänestää?
Onko kukaan kaikkien puolella, eikä vain yhden asian ajaja!?!?- Ketä äänestän
Ainakin lehtijutun mukaan Aaltonen ajattelee asioita Kuntalaisten parhaan mukaan. Onhan sekin jotenkin tasapuolista.
Ja viikolla kertoi Esikouluasiaa. Ehdin joopa lukea kun oli riittävän lyhyt, mutta asiallinen - aaltosen juttuja tarkemmin
Ketä äänestän kirjoitti:
Ainakin lehtijutun mukaan Aaltonen ajattelee asioita Kuntalaisten parhaan mukaan. Onhan sekin jotenkin tasapuolista.
Ja viikolla kertoi Esikouluasiaa. Ehdin joopa lukea kun oli riittävän lyhyt, mutta asiallinenkiitosta tiedosta.
- sos.dem.vih.kok.sit
aaltosen juttuja tarkemmin kirjoitti:
kiitosta tiedosta.
Annetaan äänet hänelle(Aaltoselle),nähdään osaako mies muutakun kirjoittaa.
Asiasta kolmanteen hauskaan pointtiin.Olen kysellyt miespuolisilta edokkailta "koska olet viimeksi tehnyt ruokaa kotona perheellesi?"
...hyviä vastauksia suuntaan,"jouluna paistoin kinkun"!
Joten kyllä ne miesehdokkaat vaimoilleen kaapin paikan näyttää,ja kuka tässä talossa määrää.
Tosin olihan siellä poikamiehiäkin jotka ostaa makkaransa salesta ja lämmittää sen mikrossa.
Ja asiasta neljänteen,yksi hauska juttu myös liikenteestä.Kyllä edokkaan käsi nousee sitten niin jokaiselle vastaantulevalle tervehdyksen merkiksi,josus ennen vahaan eräällä ehdokkaalla nousi myös hattu päästä autolla ajaessa ;) - edellinen
sos.dem.vih.kok.sit kirjoitti:
Annetaan äänet hänelle(Aaltoselle),nähdään osaako mies muutakun kirjoittaa.
Asiasta kolmanteen hauskaan pointtiin.Olen kysellyt miespuolisilta edokkailta "koska olet viimeksi tehnyt ruokaa kotona perheellesi?"
...hyviä vastauksia suuntaan,"jouluna paistoin kinkun"!
Joten kyllä ne miesehdokkaat vaimoilleen kaapin paikan näyttää,ja kuka tässä talossa määrää.
Tosin olihan siellä poikamiehiäkin jotka ostaa makkaransa salesta ja lämmittää sen mikrossa.
Ja asiasta neljänteen,yksi hauska juttu myös liikenteestä.Kyllä edokkaan käsi nousee sitten niin jokaiselle vastaantulevalle tervehdyksen merkiksi,josus ennen vahaan eräällä ehdokkaalla nousi myös hattu päästä autolla ajaessa ;)Ääneni menee Aaltoselle, saapa nähdä miten hoitaa hommansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498