Demokratiaa

Askolaan

Lue alla nykytilasta, surkeaa. Onneksi on vaalit tulossa :)

6

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä äänestää!?

      Onko sinulla antaa vinkkiä kuka pitäisi kaikkien puolta?

    • antaisitko vinkkiä

      Kysyin aikaisemmassa ketjussa ketä äänestää?
      Onko kukaan kaikkien puolella, eikä vain yhden asian ajaja!?!?

      • Ketä äänestän

        Ainakin lehtijutun mukaan Aaltonen ajattelee asioita Kuntalaisten parhaan mukaan. Onhan sekin jotenkin tasapuolista.
        Ja viikolla kertoi Esikouluasiaa. Ehdin joopa lukea kun oli riittävän lyhyt, mutta asiallinen


      • aaltosen juttuja tarkemmin
        Ketä äänestän kirjoitti:

        Ainakin lehtijutun mukaan Aaltonen ajattelee asioita Kuntalaisten parhaan mukaan. Onhan sekin jotenkin tasapuolista.
        Ja viikolla kertoi Esikouluasiaa. Ehdin joopa lukea kun oli riittävän lyhyt, mutta asiallinen

        kiitosta tiedosta.


      • sos.dem.vih.kok.sit
        aaltosen juttuja tarkemmin kirjoitti:

        kiitosta tiedosta.

        Annetaan äänet hänelle(Aaltoselle),nähdään osaako mies muutakun kirjoittaa.
        Asiasta kolmanteen hauskaan pointtiin.Olen kysellyt miespuolisilta edokkailta "koska olet viimeksi tehnyt ruokaa kotona perheellesi?"
        ...hyviä vastauksia suuntaan,"jouluna paistoin kinkun"!
        Joten kyllä ne miesehdokkaat vaimoilleen kaapin paikan näyttää,ja kuka tässä talossa määrää.
        Tosin olihan siellä poikamiehiäkin jotka ostaa makkaransa salesta ja lämmittää sen mikrossa.

        Ja asiasta neljänteen,yksi hauska juttu myös liikenteestä.Kyllä edokkaan käsi nousee sitten niin jokaiselle vastaantulevalle tervehdyksen merkiksi,josus ennen vahaan eräällä ehdokkaalla nousi myös hattu päästä autolla ajaessa ;)


      • edellinen
        sos.dem.vih.kok.sit kirjoitti:

        Annetaan äänet hänelle(Aaltoselle),nähdään osaako mies muutakun kirjoittaa.
        Asiasta kolmanteen hauskaan pointtiin.Olen kysellyt miespuolisilta edokkailta "koska olet viimeksi tehnyt ruokaa kotona perheellesi?"
        ...hyviä vastauksia suuntaan,"jouluna paistoin kinkun"!
        Joten kyllä ne miesehdokkaat vaimoilleen kaapin paikan näyttää,ja kuka tässä talossa määrää.
        Tosin olihan siellä poikamiehiäkin jotka ostaa makkaransa salesta ja lämmittää sen mikrossa.

        Ja asiasta neljänteen,yksi hauska juttu myös liikenteestä.Kyllä edokkaan käsi nousee sitten niin jokaiselle vastaantulevalle tervehdyksen merkiksi,josus ennen vahaan eräällä ehdokkaalla nousi myös hattu päästä autolla ajaessa ;)

        Ääneni menee Aaltoselle, saapa nähdä miten hoitaa hommansa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe