Konsertit

ou nou

Aika rahastusta nuo konsertit voi kun tietäisitte minne osa lipputuotosta menee.
Aika typerää touhua!

17

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!

      niin sitten täytyy jäädä kotiin, ei siinä sen kummempaa. Kaikkien artistien konsertit samoissa hinnoissa, isompi orkka mukana ym. lisäkuluja eiköhän ne hinnat ole ihan kohdallaan.

      • ou nou

        Artisti syytää osan tuotosta jonnekkin ulkomaille
        kouluprojektiin. Kyllä olen sitä mieltä että jos rahaa on jakaa niin kyllä Suomessakin olis kohteita joihin ylimääräiset rahat voisi lahjoittaa.


      • kait..
        ou nou kirjoitti:

        Artisti syytää osan tuotosta jonnekkin ulkomaille
        kouluprojektiin. Kyllä olen sitä mieltä että jos rahaa on jakaa niin kyllä Suomessakin olis kohteita joihin ylimääräiset rahat voisi lahjoittaa.

        Kari voi omat rahansa tunkea vaikka hanuriinsa,mitäs sinä siitä huolta kannat?!


    • gligligyli

      Valittaja.Jokainen laittakoon rahansa minin tykkää.Mitäs se muille kuuluu.Ei konsertteihin ole pakko mennä.Mutta Karin konsertit ovat nautinnollisia ja musiikkillisia hetkiä joihin menen,maksakoon lippu vaikka 100€!

      • käynyt

        Kerran olen käynyt toteamassa että toista kertaa en mene. Kun ei siellä lavalla tapahdu mitään kuin että artistin suu ja vasen käsi liikkuu. Siitä en viitsi mennä maksamaan, vaikka en hintaa pidäkään ylisuurena. Mieluummin kuuntelen levyltä.


      • ou nou
        käynyt kirjoitti:

        Kerran olen käynyt toteamassa että toista kertaa en mene. Kun ei siellä lavalla tapahdu mitään kuin että artistin suu ja vasen käsi liikkuu. Siitä en viitsi mennä maksamaan, vaikka en hintaa pidäkään ylisuurena. Mieluummin kuuntelen levyltä.

        Mutta mä en ainakaa enään kanna rahaa sinne missä Jalkanen esiintyy


      • salainen agentti
        ou nou kirjoitti:

        Mutta mä en ainakaa enään kanna rahaa sinne missä Jalkanen esiintyy

        Samaa mieltä Kari voi kusettaa humppakansaa mielensämukaan, minulle kerta riitti.


    • klappi fani

      olen taas menos turun konsertiin 15.10 katsomaan karia ja muistaakseni lippujen hinnat, karin viime vuoden konserteissa tais olla samat mitä nyt syys konsertis ja joulukonsertissa ja sitä edellisenä vuonna muistaakseni euron halvempi...että tästä voi päätellä kans jotain...

      • klappi-fani myös

        että koko yhtye esiintyjät ovat yksi paketti, jotka kaikki tekevät leipätyötään yhdessä. Jätkät tekee kovaa työtä, soittaa illat ja ajaa yöt, joten lipun hinta on aivan kohdallaan. Ja ovat vielä Suomen ylivoimaisesti parhaita!


      • jonotusmaksu
        klappi-fani myös kirjoitti:

        että koko yhtye esiintyjät ovat yksi paketti, jotka kaikki tekevät leipätyötään yhdessä. Jätkät tekee kovaa työtä, soittaa illat ja ajaa yöt, joten lipun hinta on aivan kohdallaan. Ja ovat vielä Suomen ylivoimaisesti parhaita!

        Olen samaa mieltä,Klappi-fani. Kyllä konsertin lipun hinta muodostuu koko paketista ja samoissa nuo muidenkin artistien liput ovat! Kari menen aina kuuntelemaan,kun omalle paikkakunnalleni tulee. Ihan mielelläni kuuntelen ja katselen. En odotakaan lavalla olevan mitään sirkusta tai tanssiporukan kanssa hilluvaa taiteilijaa. Tosin eräässää konsertissa Kari tanssi ripaskaa. Ja konserttti on mielestäni vähän eri paikka kuin tanssilava. Ja eri kuin kirkkokonsertti. Ja jos Kari rupeaisi esittämään jotain lavalla, niin johan joku makuisi,että Siltsua matkii. Tapansa kullakin. Eikä kannata tupata,jos ei tykkää. Yksinkertaista!


      • klappi fani
        klappi-fani myös kirjoitti:

        että koko yhtye esiintyjät ovat yksi paketti, jotka kaikki tekevät leipätyötään yhdessä. Jätkät tekee kovaa työtä, soittaa illat ja ajaa yöt, joten lipun hinta on aivan kohdallaan. Ja ovat vielä Suomen ylivoimaisesti parhaita!

        oli sit turun konserttisali aivan loppuun myyty...kyllä kannatti taas maksaa karin ja koko orkan loistavasta konsertista...kerrassaan upeeta...


    • american kalle

      Niin Suomessa verotus on kova.Ja Kari maksaa veroja,ja työllistää useita henkilöitä.Se on vastuunottamista,se, sanon minä.

      • se menee ...

        Kansa maksaa huikeat sisäänpääsymaksut.
        (ennen mk aikaan 20- 50mk ja nyt euro aikaan 30-50euroa/172-287mk)
        Kari saa lipputuloista palkan kuin myös soittajat. Jokainen Suomalainen maksaa veroja
        omiin tuloihinsa verrattuna huikeat summat.
        Työnantajilla vastuun ottaminen on on meillä Suomessa yleistä, muuten olisi vielä enemmän työttömiä.
        Onneksi Suomessa on vielä "rikkaita" ihmisiä joilla on vara kustantaa itselleen pari tuntia musiikin kuuntelua, jota saa joka päivä kuulla radiosta.
        Lapsille ja Vanhuksille sama summa toisi joka päiväiseen elämään helpotusta monin eri tavoin.
        Mutta sehän onkin jo eri asia.


    • 123

      Itseltäni jäi Karin Lahden 14.10. konsertti väliin esteen vuoksi (työssä Lahdessa, asun muualla) Yleensä käyn Hänen jokaisessa konsertissa enkä koskaan saa tarpeeksi. Esitysaika tuntuu menevän kuin siivillä. Kannattaa siis käydä katsomassa ja kuuntelemassa, jos se ei ole mistään kiinni. Maksaa vaivan ja lipun hinta tulee monin kerroin takaisin, kun saa rahan edestä nautintoa vastineeksi.

      • Illusia R

        Totta puhuu Ritva: Karin konsertit ovat todella ilo: on mukava kuulla hyvää musiikkia hyvin esitettynä! Jos vähänkään tietää taiteilijoiden ja muusikoiden työn taustoja, ei pidä lippujen hintaa korkeana. Ei sitä tietysti ihan jokaiseen konserttiin ole tavallisella palkansaajalla varaa mennä mutta voihan suorittaa karsintaa omien mieltymystensä mukaan. Eikä Karin tarvitse olla sirkustemppujen tekijä; riittää kun laulaa..


      • kaunoluistimet
        Illusia R kirjoitti:

        Totta puhuu Ritva: Karin konsertit ovat todella ilo: on mukava kuulla hyvää musiikkia hyvin esitettynä! Jos vähänkään tietää taiteilijoiden ja muusikoiden työn taustoja, ei pidä lippujen hintaa korkeana. Ei sitä tietysti ihan jokaiseen konserttiin ole tavallisella palkansaajalla varaa mennä mutta voihan suorittaa karsintaa omien mieltymystensä mukaan. Eikä Karin tarvitse olla sirkustemppujen tekijä; riittää kun laulaa..

        Kyllä minustakin tuntuisi hölmöltä katsella, jos liki 63-vuotias artisti rupeaisi esittämään jotakin akropatiaa tai pyllynpyöritystä konserttilavalla. Ei tainnut Olavi Virtakaan sitä harrastaa ja menestyi silti. Yhtä lailla Karin tuntien, en kaipaa taustalle mitään tanssiryhmääkään. Ihan se laulu riittää minulle. Showt ovat sitten asia erikseen. Ja mitä lippujen hintaan tulee,käyn yleensä vain Karin konserteissa, joten ne pari kertaa vuodessa ei paina kukkarossa. Käyn hänen tanssikeikoillaankin,eikä sekään ilmaista ole,vaan enpä valita. Voisi raha turhempaankin mennä.Kun en tupakoi,säästyy varoja kulttuuriin...


      • kuulostaa..
        kaunoluistimet kirjoitti:

        Kyllä minustakin tuntuisi hölmöltä katsella, jos liki 63-vuotias artisti rupeaisi esittämään jotakin akropatiaa tai pyllynpyöritystä konserttilavalla. Ei tainnut Olavi Virtakaan sitä harrastaa ja menestyi silti. Yhtä lailla Karin tuntien, en kaipaa taustalle mitään tanssiryhmääkään. Ihan se laulu riittää minulle. Showt ovat sitten asia erikseen. Ja mitä lippujen hintaan tulee,käyn yleensä vain Karin konserteissa, joten ne pari kertaa vuodessa ei paina kukkarossa. Käyn hänen tanssikeikoillaankin,eikä sekään ilmaista ole,vaan enpä valita. Voisi raha turhempaankin mennä.Kun en tupakoi,säästyy varoja kulttuuriin...

        ihan siltä kuin olisin itse kirjoittanut;)
        Karia on pakko päästä kuuntelemaan ainakin se kaksi kertaa vuodessa maksoi mitä maksoi.
        Hyvä me!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe