Härän (M) ja jousimiehen (N) suhde? Itse olen raputyttö ja ihastunut härkään joka seurustelee jouskarin kanssa. Härällä on aina välillä tunteita minua kohtaan, mutta välillä ne katoavat eikä hän näytä jättävän jouskaria millään...
Härkä ja jouskarihan ei sovi hyvin yhteen eli kauanko tämä suhde voi kestää jos heillä on jo muutenkin 1-2 kertaa kuukaudessa ongelmia/erimielisyyksiä asioista?
Onko minulla enää mitään toivoa vai pitäiskö vaan unohtaa koko mies? Alan myös kyllästyä härän katkonaisiin tunteisiin, jotka syntyvät minua kohtaan aina kun jouskarin kanssa menee huonosti.
Kuinka kauan voi kestää...
8
1045
Vastaukset
- että härkämies
pitää sinua vaan varalla jos vaikka jouskarin kanssa menis välit poikki, unohda ja anna mennä toisten riesaksi koko mies, ota joku sellainen joka tosiaan tietää tunteensa sinua kohtaan ja osoittaa myös sen joka päivä eikä niinkuin härkämies silloin tällöin.
- jessssu
Tutulta kuulostaa! Härkä on yleensä suhteissa tosissaan jos sellaiseen ryhtyy. Minuakin ihmetyttää että miten suhde kestää kun kokoajan on järkyttäviä riitoja? Ja HAUKKUU omaa kultaansa minulle ja ystävilleen.. ( en tiedä onko tavallista härältä?) Mutta, toivotav onnea! itselläni kävi paremmin kuin huonosti härkämiehen kanssa.. Loppui siihen että härkä vieritti kaikki tekonsa minun syyksi, esittää vain kiinnostunutta ja piti minua varalla. olimme todella hyviä kavereita ja nytten emme ole nähneet tai edes jutelleet aikoihin. Kummatkin kun on liian itsepäisiä pyytämään anteeksi ja myöntämään omaa heikkouttaan ja tyhmyyttään! Ja kyseinen härkä oli todella kauhea manipuloimaan ja minulle riitti. Olin liian sokea ja huono pelaamaan tätä härän peliä!
- EpätoivoinenRapu
Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?
- jessssu
EpätoivoinenRapu kirjoitti:
Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?
Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!
- EpätoivoinenRapu
jessssu kirjoitti:
Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!
Tämä härkä valittaa siitä, että kumppani ei panosta ulkonäköön ja sitä että tykkää vaan tämän jouskarin luonteesta. :o On myös sanonut, että heidän maailmankatsomuksensa on erilaiset, mutta ei niitä saa irti väkisinkään toisistaan.
- jousis nainen ja härän pettämä
Sehän kestää,jos jouskari jaksaa antaa periks
itsepäiselle härälle.Itsellä suhde härkään kesti
vajaan vuoden,ei sitä härkää kukaan kestä pitkään.
Valehteli,petti,käytti hyväkseen.Kun olin poissa,
hällä koko aika haku päällä.Unohda ajoissa,sillä
härkä kiusaa loputtomiin.Nyt vuosi eromme jälkeen,
hän otti taas yhteyttä.Kehui ja ylisti ja halusi
sexiä kanssani.Sanoin,haavekuvia.En suostu enää
hyväksikäytettäväksi härälle. - tätä samaa
tekee myös kaurismies....ja jatkaa vuosia ennen kuin toinen tajuaa lopettaa. jonka jälkeen ihmettelee miksi haluaa katkaista välit ihmiseen joka musta välittää. paskanmarjat! siis serustelee ja muita pitää varalla ystävyyden tai sosiaalisuuden nimissä. et näin.
- ffffffffffff
Kyllä ne härät ainakin osaa nappulansa oikein pelata! Ei ne välitä, jos jotakuta muuta sattuu kunhan itsellä menee hyvin! Toivottavasti vielä tajuaa mitä menettää! Ja niin... Tässä sitä taas märehditään härästä:D Minkäs teet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992