Kuinka kauan voi kestää...

EpätoivoinenRapu

Härän (M) ja jousimiehen (N) suhde? Itse olen raputyttö ja ihastunut härkään joka seurustelee jouskarin kanssa. Härällä on aina välillä tunteita minua kohtaan, mutta välillä ne katoavat eikä hän näytä jättävän jouskaria millään...

Härkä ja jouskarihan ei sovi hyvin yhteen eli kauanko tämä suhde voi kestää jos heillä on jo muutenkin 1-2 kertaa kuukaudessa ongelmia/erimielisyyksiä asioista?

Onko minulla enää mitään toivoa vai pitäiskö vaan unohtaa koko mies? Alan myös kyllästyä härän katkonaisiin tunteisiin, jotka syntyvät minua kohtaan aina kun jouskarin kanssa menee huonosti.

8

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että härkämies

pitää sinua vaan varalla jos vaikka jouskarin kanssa menis välit poikki, unohda ja anna mennä toisten riesaksi koko mies, ota joku sellainen joka tosiaan tietää tunteensa sinua kohtaan ja osoittaa myös sen joka päivä eikä niinkuin härkämies silloin tällöin.

• jessssu

Tutulta kuulostaa! Härkä on yleensä suhteissa tosissaan jos sellaiseen ryhtyy. Minuakin ihmetyttää että miten suhde kestää kun kokoajan on järkyttäviä riitoja? Ja HAUKKUU omaa kultaansa minulle ja ystävilleen.. ( en tiedä onko tavallista härältä?) Mutta, toivotav onnea! itselläni kävi paremmin kuin huonosti härkämiehen kanssa.. Loppui siihen että härkä vieritti kaikki tekonsa minun syyksi, esittää vain kiinnostunutta ja piti minua varalla. olimme todella hyviä kavereita ja nytten emme ole nähneet tai edes jutelleet aikoihin. Kummatkin kun on liian itsepäisiä pyytämään anteeksi ja myöntämään omaa heikkouttaan ja tyhmyyttään! Ja kyseinen härkä oli todella kauhea manipuloimaan ja minulle riitti. Olin liian sokea ja huono pelaamaan tätä härän peliä!

• EpätoivoinenRapu

Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?

• jessssu
        EpätoivoinenRapu kirjoitti:

Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?

Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!

• EpätoivoinenRapu
        jessssu kirjoitti:

Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!

Tämä härkä valittaa siitä, että kumppani ei panosta ulkonäköön ja sitä että tykkää vaan tämän jouskarin luonteesta. :o On myös sanonut, että heidän maailmankatsomuksensa on erilaiset, mutta ei niitä saa irti väkisinkään toisistaan.

• jousis nainen ja härän pettämä

Sehän kestää,jos jouskari jaksaa antaa periks
      itsepäiselle härälle.Itsellä suhde härkään kesti
      vajaan vuoden,ei sitä härkää kukaan kestä pitkään.
      Valehteli,petti,käytti hyväkseen.Kun olin poissa,
      hällä koko aika haku päällä.Unohda ajoissa,sillä
      härkä kiusaa loputtomiin.Nyt vuosi eromme jälkeen,
      hän otti taas yhteyttä.Kehui ja ylisti ja halusi
      sexiä kanssani.Sanoin,haavekuvia.En suostu enää
      hyväksikäytettäväksi härälle.

• tätä samaa

tekee myös kaurismies....ja jatkaa vuosia ennen kuin toinen tajuaa lopettaa. jonka jälkeen ihmettelee miksi haluaa katkaista välit ihmiseen joka musta välittää. paskanmarjat! siis serustelee ja muita pitää varalla ystävyyden tai sosiaalisuuden nimissä. et näin.

• ffffffffffff

Kyllä ne härät ainakin osaa nappulansa oikein pelata! Ei ne välitä, jos jotakuta muuta sattuu kunhan itsellä menee hyvin! Toivottavasti vielä tajuaa mitä menettää! Ja niin... Tässä sitä taas märehditään härästä:D Minkäs teet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe