Kuinka kauan voi kestää...

EpätoivoinenRapu

Härän (M) ja jousimiehen (N) suhde? Itse olen raputyttö ja ihastunut härkään joka seurustelee jouskarin kanssa. Härällä on aina välillä tunteita minua kohtaan, mutta välillä ne katoavat eikä hän näytä jättävän jouskaria millään...

Härkä ja jouskarihan ei sovi hyvin yhteen eli kauanko tämä suhde voi kestää jos heillä on jo muutenkin 1-2 kertaa kuukaudessa ongelmia/erimielisyyksiä asioista?

Onko minulla enää mitään toivoa vai pitäiskö vaan unohtaa koko mies? Alan myös kyllästyä härän katkonaisiin tunteisiin, jotka syntyvät minua kohtaan aina kun jouskarin kanssa menee huonosti.

8

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että härkämies

      pitää sinua vaan varalla jos vaikka jouskarin kanssa menis välit poikki, unohda ja anna mennä toisten riesaksi koko mies, ota joku sellainen joka tosiaan tietää tunteensa sinua kohtaan ja osoittaa myös sen joka päivä eikä niinkuin härkämies silloin tällöin.

    • jessssu

      Tutulta kuulostaa! Härkä on yleensä suhteissa tosissaan jos sellaiseen ryhtyy. Minuakin ihmetyttää että miten suhde kestää kun kokoajan on järkyttäviä riitoja? Ja HAUKKUU omaa kultaansa minulle ja ystävilleen.. ( en tiedä onko tavallista härältä?) Mutta, toivotav onnea! itselläni kävi paremmin kuin huonosti härkämiehen kanssa.. Loppui siihen että härkä vieritti kaikki tekonsa minun syyksi, esittää vain kiinnostunutta ja piti minua varalla. olimme todella hyviä kavereita ja nytten emme ole nähneet tai edes jutelleet aikoihin. Kummatkin kun on liian itsepäisiä pyytämään anteeksi ja myöntämään omaa heikkouttaan ja tyhmyyttään! Ja kyseinen härkä oli todella kauhea manipuloimaan ja minulle riitti. Olin liian sokea ja huono pelaamaan tätä härän peliä!

      • EpätoivoinenRapu

        Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?


      • jessssu
        EpätoivoinenRapu kirjoitti:

        Että haukkuu omaa kumppaniaan ja valittaa sen vikoja ja huonoja puolia useaan kertaan kuussa ja miten ois parempi jonkun muun kanssa... Jos kerran on niin vaikeeta niin miks seurustelee ylipäätään koko ihmisen kanssa? Millon sillä härkämiehellä oikein aukee silmät?

        Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!


      • EpätoivoinenRapu
        jessssu kirjoitti:

        Niinpä niin.. Siinäpä vasta kysymys. Härkä kun ei koskaan voi myöntää omnia vikojaan niin kaippa sitä yrittää saada suhteen vielä sujumaan..joskus!Hörät myös näkevät vain kauneutta... ei kai ne niin siitä luonteesta välitä!

        Tämä härkä valittaa siitä, että kumppani ei panosta ulkonäköön ja sitä että tykkää vaan tämän jouskarin luonteesta. :o On myös sanonut, että heidän maailmankatsomuksensa on erilaiset, mutta ei niitä saa irti väkisinkään toisistaan.


    • jousis nainen ja härän pettämä

      Sehän kestää,jos jouskari jaksaa antaa periks
      itsepäiselle härälle.Itsellä suhde härkään kesti
      vajaan vuoden,ei sitä härkää kukaan kestä pitkään.
      Valehteli,petti,käytti hyväkseen.Kun olin poissa,
      hällä koko aika haku päällä.Unohda ajoissa,sillä
      härkä kiusaa loputtomiin.Nyt vuosi eromme jälkeen,
      hän otti taas yhteyttä.Kehui ja ylisti ja halusi
      sexiä kanssani.Sanoin,haavekuvia.En suostu enää
      hyväksikäytettäväksi härälle.

    • tätä samaa

      tekee myös kaurismies....ja jatkaa vuosia ennen kuin toinen tajuaa lopettaa. jonka jälkeen ihmettelee miksi haluaa katkaista välit ihmiseen joka musta välittää. paskanmarjat! siis serustelee ja muita pitää varalla ystävyyden tai sosiaalisuuden nimissä. et näin.

      • ffffffffffff

        Kyllä ne härät ainakin osaa nappulansa oikein pelata! Ei ne välitä, jos jotakuta muuta sattuu kunhan itsellä menee hyvin! Toivottavasti vielä tajuaa mitä menettää! Ja niin... Tässä sitä taas märehditään härästä:D Minkäs teet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe