Hei kaikki,
olen yrittänyt epätoivoisesti löytää kankaita, joissa on ranskan liljan kuvio. Mielellään paksua ja tummaa kangasta, tarkoitettu verhoon sekä päiväpeittoon. Jos joku tietää mistä saisi tuollaista erikoisempaa kangasta, niin kertokaa! Kiitoksia!
Ranskan lilja -kuviollisia kankaita
3
789
Vastaukset
- ranskanliljakangasta
Mäkin etsin ranskanlilja-aiheista kangasta, mutta en löytänyt mieleistäni.
Päädyin sitten brodeeraamaan ranskanliljoja itse, jolloin sain kuin sainkin mieleiseni kankaan :).
Ranskanliljakuviot löysin täältä:
http://www.tanssivalanka.fi/product_info.php?cPath=1_2_5&products_id=1469
...vaatii tosin kirjovan ompelukoneen. - amanuenssi
Tampereella Ikkunaplus -niminen sisustusliike, Näsilinnankatu 22,(puh.03-223 0476)on myynyt hakemaasi kangasta. Kangas on paksua verhoilukangasta. Pohjavärejä löytyy useita, tummaa sinistä, tummaa punaista jne. ja kuvio on pieni kullanvärinen Ranskan lilja. Kangas on kaksipuoleista, eli pohjaväri ja kuvioväri vaihtuvat kankaan toisella puolella. Itselläni on tummansinipohjaiset verhot ko. kuviolla. Ostin kankaan vuonna 2005, joten kannattaa varmistaa, että heillä vielä on sitä myynnissä. Kokemuksesta tiedän, että Ranskan lilja -kuvioista kangasta on vaikea löytää.
- leilei
Hei,
kiitoksia amanuenssi tiedosta. Olisiko mahdollista ottaa kuvia sun kankaista? Molemmilta puolelta. Koska tampere on sen verran kaukana Helsingistä, en viiti ihan sokeana mennä sinne vaan käymään. Kiitoksia vaivannäöstä Ama! Olen hyvin kiitollinen vihjeestasi. Muistaisiko vielä paljonko se maksoi silloin? Voit lähettää kuvia sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179