huhtikuussa Alanyassa?

anyone. someone.

Oisko kukaan ollut lomailemassa huhtikuussa Alanyassa? Onko lämmintä jo? Kesäsesonki kun ei ole vielä alkanut, vaikuttaako se jotenkin eloon? Tarkoituksena olisi viettää 2 vkoa. Olen ollut kerran aiemmin Turkissa, elokuussa.

Samalla otan mielelläni vastaan hotellisuosituksia tuolle ajankohdalle. Finnmatkat on melkein ainut ketä tekee matkoja Turkkiin tuolloin.

Kiitos

4

3011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *-*

      Olen lomaillut jo useamman vuoden huhtikuun puolen välin jälkeen Alanyassa. Päivällä kelit on mitä mahtavimmat, illasta sitten viilenee todella paljon. Siellä kyllä pärjää hyvin kun ottaa mukaan pitkähihaista paitaa. Päivällä lämpötilat huitelee 30, illasta sit viilenee tuonne 15. Mereltä tuleva tuuli viilentää ilmaa paljon. Turistikausi ei ole viel täysillä päällä joten osa baareista/hotelleista on vielä suljettuna. Menoa ja meininkiä silti löytyy ja tykkään matkustaa Turkkiin juuri tuon takia et turistikausi alkaa vasta täysillä toukokuun lopulla. Kaikki paikat eivät ole tupaten täynnä, luonto on vielä vihreää kun helteet eivät ole niitä polttaneet. Ensi vuonnakin olen matkalla sinne huhtikuun puolen välin jälkeen, paljoa ennen sinne ei kannata mennä.

      • lämpööon

        Huhtikuussa olin minäkin ja voin suositella niille jotka kaipaa vähän rauhallisempaa menoa. Kyllähän silloinkin riitti lämmintä sopivasti. Olen aina mennyt joko Kreikkaan tai Turkkiin huhtikuussa, paras kuukausi jos ei tykkää makoilla rannalla. Taas ensi keväänä sinne.


      • puuvatitiina
        lämpööon kirjoitti:

        Huhtikuussa olin minäkin ja voin suositella niille jotka kaipaa vähän rauhallisempaa menoa. Kyllähän silloinkin riitti lämmintä sopivasti. Olen aina mennyt joko Kreikkaan tai Turkkiin huhtikuussa, paras kuukausi jos ei tykkää makoilla rannalla. Taas ensi keväänä sinne.

        Paras kuukausi mielestäni lomailla Turkissa on juuri tuo huhtikuun n.2 viimeistä viikkoa taikka ihan toukokuun eka vko.Itse olen perheineni viimeiset kymmenen vuotta valinnut juuri tuon ajankohdan.Päivät ovat lämpimiä,mutteivät tukahduttavia,merivedessä tarkenee hyvin uida joten rantaelämäkin onnistuu eikä rannalla ole kuitenkaan ahdasta,öisin on helpompi nukkua kun on hieman viileämpää ja luonto on vielä ihanan vehreä.Matkojen ja palveluiden hinnat ovat juuri huhtikuussa edullisimmillaan.


      • *999*
        puuvatitiina kirjoitti:

        Paras kuukausi mielestäni lomailla Turkissa on juuri tuo huhtikuun n.2 viimeistä viikkoa taikka ihan toukokuun eka vko.Itse olen perheineni viimeiset kymmenen vuotta valinnut juuri tuon ajankohdan.Päivät ovat lämpimiä,mutteivät tukahduttavia,merivedessä tarkenee hyvin uida joten rantaelämäkin onnistuu eikä rannalla ole kuitenkaan ahdasta,öisin on helpompi nukkua kun on hieman viileämpää ja luonto on vielä ihanan vehreä.Matkojen ja palveluiden hinnat ovat juuri huhtikuussa edullisimmillaan.

        Monta vuotta peräkkäin on kesä ollut myöhässä Alanyassa.Eli vasta ihan huhtikuun lopussa lämpötila ollut 30c tai toukokuun alussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe