penis syöpä

janttu

Voi jumakeuta, on se varmaa nyt mentävä lääkärille ku mulla on peniksen varressa semmoisia pieniä pallukoita. Ei oo kyl niistä ollu mitää vaivaa ja muutenkin terveys pelaa hyvin, mut ne on vuosien varralla kasvanu jonkin verran ja kait lisääntynytkin (n.4kpl). Leikkaavat vielä munan irti! Prkle!!

Ei siinä muuta mut ku ei niitä huomaa ku vaa sillo ku penis on jäykistyny (eikä aina silloinkaan), tai no sen yhen tuntee kyllä jos painelee kunnolla. Hitto ku nolottaa mennä vastaanotolle.

6

10244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janttu

Noni, nyt tais löytyy yks luomi selästä joka on muuttanut olomuotoaan. Sepäs selittää kaiken, mulla on kuitenkin melanooma joka on lähettänyt etäpesäkkeitä munan varteen! hihhei, ja luin juuri että ennuste melanoomaan joka on lähettänyt etäpesäkkeitä on huono.

• kanttu

Levinneen melanoman ennuste on huono. mutta peniksesi nystyt voisivat olla hpv-muutoksia.
        siis kondyloomaa.
        onneksi me kuollaan kaikki kuitenkin. ja jos ne on kondyloomaa, niin älä nyt mene niitä kehenkään naiseen ( tyttöön ?? ) tartuttaan. Katos kun meidän sukupuolella ne voi olla harmillisempia hoitamattomina kuin sulla.
        kiitos.

• Ryan O´Reily

Suosittelen tosissaan käymään lekurilla. Kun itse alkaa tekemään diagnooseja niin johan sitä löytää vaikka mitä. Itse olen käynyt esittelemässä herkkuani lekureille ja hoitsuille eikä siinä ole mitään noloa.

Peniksessä voi olla jos jonkinmoisia mollukoita mutta jos arveluttaa niin käy ihmeessä lekurilla. Itselläni oli yksi mielenkiintoinen pallukka ja lääkäri tsekkasi sen ja totesi että ei ole kondyloomaa tai herpestä. Siellä voi olla ihan harmittomiakin tapauksia. Älä siis vielä langeta itsellesi kuolemantuomiota vaan mene lääkäriin. Kyllä ne on nähnyt pippeleitä ennenkin.

• penis

onko penissyöpää edes olemassa???

• hkvjkjjj
        penis kirjoitti:

onko penissyöpää edes olemassa???

totta vitussa on saatana

• Anonyymi

Jjj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6374
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1816
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1484
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1076
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe