paristolla toimivia pieniä lyhtyjä?
Minulla rumat (2kpl) ulkovalot, eikä ainakaan nyt mahdollisuutt (=rahaa) laittaa pihavaloja, muunlaisia. Joten kävi mielessäni että jos on olemassa kohtuuhintaisia paristokäyttöisiä pieniä lyhtyjä, niin sellaisia voisin tunnelman luojaksi ja ehkä pieneksi valon lähteeksi (ainakin näkee et joku on kotona) laittaa vaikkapa kolme kappaletta pihalle.
Jos näitä on olemassa, mistähän niitä saisi ostettua ja minkä hintaisia suurinpiirtein olisivat?
onko olemassa
3
488
Vastaukset 3
- valaisimet..
Puutarhamyymälät, honkkari ja muut halpamyymälät, myös marketit myyvät niitä.
Linkissä oleva on aika kalklis, niitä saa 3-4 kpl kympillä tarjouksesta.
Mulla on Citymarketista ja Jyskistä ostettuja, toimivat talvellakin kunhan putsaa lumet pois päältä.
http://www.jokiwatti.fi/kauppa/index.php?document:context=tuotteet&tuotteet:show=148,0 - askratele itse
Valkokkenno valaisimet ovat ihmeen näpsäköitä.
Mutta jos löytyy tai on jo valmiina kivat ja miellyttävät lyhdyt, niin voihan niihin asentaan patterillakin toimivan valon. Patteri,lyhty, polttimo ja katkaisija ja hieman johtoa. Helposti kyllä syö pattereita etenkin kylmällä mutta laitoinpahan vaihtoehdoksi.- aloiottaja
Ei kyll minustaa oo askartelijaksi :O
Täytyy kierrellä paikalliset prismat, cittarit ja halpahallit, joskos jotain sit löytyis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4162001- 1831512
- 1491467
- 1231376
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291176Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.244937- 113907
- 67752
- 26675
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124655