PK-palstalla oli tieto koiratarha Kulkurissa olevasta kiltistä dobberitytöstä, joka etsii uutta kotia. Hauvelin nimi on Ronda, ja kuva ja lisää tietoa on sivulla www.nic.fi/~hkanerva
Rekisteröityminen dobberipalstalle on niin hidasta, että en saanut tietoa sinne. Jos jollain tämän lukijalla on yhteys sinne, niin voitteko välittää tietoa kyseisen rodun harrastajille.
KODITON DOBBERITYTTÖ VAASASSA !
Tuulikki
1
296
Vastaukset 1
- Minä ja neiti
Kävin tuolla ja lueskelin noita tarinoita hylätyistä eläimistä ja kyllä pisti vihaksi ne ihmiset, jotka kohtelevat koiriaan kuin rukkasia >:/ Kenenkään ei IKINÄ pitäisi ottaa koiraa (tai mitä tahansa eläintä), jos VÄHÄNKIN epäilyttää että onko sille aikaa tai että riittääkö kärsivällisyys eläimen kanssa. Ettei sitä sitten tosiaan "unohdeta" hoitoon, tai jätetä jonnekin yksin hylättynä.
Mutta nuo sivut ovat hienot ja on todella hyvä tietää, että aina löytyy ihmisiä joilla on suuri sydän ja jotka ovat valmiita auttamaan huonosti kohdeltuja eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435