kasvain

Nimetön

mitä tekisitte kultakalalle millä on kasvain pyrstön tyvessä ja se alkaa vaivaamaan niin että näkyvästi kärsii tilanteesta?

4

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Miten se sinun mielestäsi kokee tuon kärsimyksen?

      Lukase samalla tuo LUE ENSIN TÄMÄ JUTTU tuolta hoito osastolta... vastaa kyssiin ja kerro vastaukset tähän omaan ketjuusi... saatko kuvaa linkitettyä kasvaimesta?

      • Nimetön

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.


      • -Rihma-
        Nimetön kirjoitti:

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.

        Jos kala kärsii selvästi, lopettaisin sen kärsimykset pikimmiten. :(


    • Rosej<

      olisi heti alussa kannattatunut viedä hyvälle pien eläinlääkärille kun kalojakin voidaan hoitaa ihan eläinlääkärissä mutta on todella riski homma se että selviääkö elossa kun on noin huonossa kunnossa =( mutta kannattais yrittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe