mitä tekisitte kultakalalle millä on kasvain pyrstön tyvessä ja se alkaa vaivaamaan niin että näkyvästi kärsii tilanteesta?
kasvain
4
1078
Vastaukset
- fish KING
Miten se sinun mielestäsi kokee tuon kärsimyksen?
Lukase samalla tuo LUE ENSIN TÄMÄ JUTTU tuolta hoito osastolta... vastaa kyssiin ja kerro vastaukset tähän omaan ketjuusi... saatko kuvaa linkitettyä kasvaimesta?- Nimetön
luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.
- -Rihma-
Nimetön kirjoitti:
luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.
Jos kala kärsii selvästi, lopettaisin sen kärsimykset pikimmiten. :(
- Rosej<
olisi heti alussa kannattatunut viedä hyvälle pien eläinlääkärille kun kalojakin voidaan hoitaa ihan eläinlääkärissä mutta on todella riski homma se että selviääkö elossa kun on noin huonossa kunnossa =( mutta kannattais yrittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482