kasvain

Nimetön

mitä tekisitte kultakalalle millä on kasvain pyrstön tyvessä ja se alkaa vaivaamaan niin että näkyvästi kärsii tilanteesta?

4

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Miten se sinun mielestäsi kokee tuon kärsimyksen?

      Lukase samalla tuo LUE ENSIN TÄMÄ JUTTU tuolta hoito osastolta... vastaa kyssiin ja kerro vastaukset tähän omaan ketjuusi... saatko kuvaa linkitettyä kasvaimesta?

      • Nimetön

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.


      • -Rihma-
        Nimetön kirjoitti:

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.

        Jos kala kärsii selvästi, lopettaisin sen kärsimykset pikimmiten. :(


    • Rosej<

      olisi heti alussa kannattatunut viedä hyvälle pien eläinlääkärille kun kalojakin voidaan hoitaa ihan eläinlääkärissä mutta on todella riski homma se että selviääkö elossa kun on noin huonossa kunnossa =( mutta kannattais yrittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe