kasvain

Nimetön

mitä tekisitte kultakalalle millä on kasvain pyrstön tyvessä ja se alkaa vaivaamaan niin että näkyvästi kärsii tilanteesta?

4

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Miten se sinun mielestäsi kokee tuon kärsimyksen?

      Lukase samalla tuo LUE ENSIN TÄMÄ JUTTU tuolta hoito osastolta... vastaa kyssiin ja kerro vastaukset tähän omaan ketjuusi... saatko kuvaa linkitettyä kasvaimesta?

      • Nimetön

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.


      • -Rihma-
        Nimetön kirjoitti:

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.

        Jos kala kärsii selvästi, lopettaisin sen kärsimykset pikimmiten. :(


    • Rosej<

      olisi heti alussa kannattatunut viedä hyvälle pien eläinlääkärille kun kalojakin voidaan hoitaa ihan eläinlääkärissä mutta on todella riski homma se että selviääkö elossa kun on noin huonossa kunnossa =( mutta kannattais yrittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe