kasvain

Nimetön

mitä tekisitte kultakalalle millä on kasvain pyrstön tyvessä ja se alkaa vaivaamaan niin että näkyvästi kärsii tilanteesta?

4

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Miten se sinun mielestäsi kokee tuon kärsimyksen?

      Lukase samalla tuo LUE ENSIN TÄMÄ JUTTU tuolta hoito osastolta... vastaa kyssiin ja kerro vastaukset tähän omaan ketjuusi... saatko kuvaa linkitettyä kasvaimesta?

      • Nimetön

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.


      • -Rihma-
        Nimetön kirjoitti:

        luin tuon jutun tuolta hoito puolelta... ei nyt kuulunut nuo jutut tähän kysymykseen. kasvain ei ole tullut oloista koska kalan olot ei ole muuttunut mitenkään viimeiseen kuuteen vuoteen. nyt on kasvain suurentunut tosi nopeeta ja kala on mennyt parissa päivässä huonoon kuntoon. se on pohjassa "nukkumassa" paljon tai änkee pieneen väliin johki. välillä on pää ylöspäin pinnassa lasia vasten. kasvaimeen on tullut reikä mistä näkyy että se on tullut osittain ontoksi, reiästä revennyt viilto kasvaimen alaosaan. kala on apaattisen oloinen. kalasta näkee kaikin puolin että ei ole terve. muissa kultakaloissa ei ole mitään.

        Jos kala kärsii selvästi, lopettaisin sen kärsimykset pikimmiten. :(


    • Rosej<

      olisi heti alussa kannattatunut viedä hyvälle pien eläinlääkärille kun kalojakin voidaan hoitaa ihan eläinlääkärissä mutta on todella riski homma se että selviääkö elossa kun on noin huonossa kunnossa =( mutta kannattais yrittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe