Tässä hiukan kyselen että mikä mielestäs ois se täällä koirapulella liikuva asiallisin ja tietävin nimimerkki?Kun täällä haukutaan vain nykyään nimimerkkejä, eikö olisi joskus kiva antaa myös positiivista palautetta!...
Asiallisin nimimerkki...
14
1012
Vastaukset
- Pena
Valoa pimeään keskiaikaan, Jorma, Suvi-Tuulikki. Nimimerkit joista on miinusmerkkistä kokemusta: *Kiti*.Anni, Arttu. Käytä omaa harkintaasi, tämä on oma näkemykseni.
- -Arttu-
Valoa pimeään keskiaikaan, Jorma ja Suvi-Tuulikki ovat parhaat tietäjät tällä palstalla. Koira-asiaa tuntuu olevan niin että ranteet notkuu...
- Hanna
Nimimerkki Suvi-Tuulikki, tuntuu olevan asioista perillä.
- Suvi-Tuulikki
Olen työskennellyt vaivojani säästämättä saadakseni tämän koirapalstan asialliseksi koirakeskustelu foorumiksi. Tässä tehtävässä olen joutunut taittamaan peistä muutaman narsistisen nimimerkin kanssa, koska heille on ollut tärkeintä oma esilläolo. Kiitokset kiittämisistä, mukavaa kun muutkin ovat huomanneet tarkoitusperäni!
- minä vain...
on kyllä aika asiallinen ja tietävän olonen...vaikkakin mollattu ja haukuttu..mut silti
- Johanna
Mulla on päivastainen näkemys tästä * Kitistä*
- minä vain...
Johanna kirjoitti:
Mulla on päivastainen näkemys tästä * Kitistä*
mielipiteensä kullakin ei kaikista voi tykätä...mutta toivoisin että kaikki täälä keskustelevat ja muille vastailevat ovat asiallisia eivätkä latele valheita ja vääriä tietoja tahallaan...
uskoisin että aika suuri osa täälä keskustelevista kumminkin tietää jotain ja auttaa parhaansa mukaan...
jotka tahallaan ovat ilkeitä ja jauhavat p****a niin he ovat lienee hieman vajaavaisia
ja toisten mustamaalaamisen vois lopettaa täälä
jookosta - laura
minä vain... kirjoitti:
mielipiteensä kullakin ei kaikista voi tykätä...mutta toivoisin että kaikki täälä keskustelevat ja muille vastailevat ovat asiallisia eivätkä latele valheita ja vääriä tietoja tahallaan...
uskoisin että aika suuri osa täälä keskustelevista kumminkin tietää jotain ja auttaa parhaansa mukaan...
jotka tahallaan ovat ilkeitä ja jauhavat p****a niin he ovat lienee hieman vajaavaisia
ja toisten mustamaalaamisen vois lopettaa täälä
jookostaei mulla oo mitään erityistä nimeä mielessä, kun en kauheen usein täällä käy.
- :)
Ne taitaa olla MK ja minä ja dobermannini
- Anni
järkevää? Onhan selvää että jokainen tulee tänne kehumaan itseään! olisin minäkin voinut laittaa: ANNI ON PARAS JA JÄRKEVIN, SUURIN JA KAUNEIN. Ja koskahan minä olen ollut epäasiallinen, kun olen mustalla listalla mukamas? En anna ääntäni kellekään, kyllä jokainen itse tietää...
- Aivot päässä ja sydän rinnassa
Anni kirjoitti:
järkevää? Onhan selvää että jokainen tulee tänne kehumaan itseään! olisin minäkin voinut laittaa: ANNI ON PARAS JA JÄRKEVIN, SUURIN JA KAUNEIN. Ja koskahan minä olen ollut epäasiallinen, kun olen mustalla listalla mukamas? En anna ääntäni kellekään, kyllä jokainen itse tietää...
Hymyilyttää... Onko se selvää?? Olisi suorastaan pelottavaa ajatella, että on selvää, että kukin vain kirjoittelee täälä omaan pussiinsa. Kieltäydyn uskomasta, että olisimme niin mätiä, ja pelottaa sekin, että olisimme niin epäluuloisia toisiamme kohtaan.
- hassuhessu
minä olen asiallisin
- Ny pomppas hessu
"minä olen asiallisin "
- vaikka sulla niin kovin vähän on asiaa? - hassuhessu
Ny pomppas hessu kirjoitti:
"minä olen asiallisin "
- vaikka sulla niin kovin vähän on asiaa?niin sen minkä sanon on asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326