seksi ei kiinnosta

n20

olen parikymppinen naisen alku ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta. ongelmana on, etten halua häntä. kaikki muut asiat kyllä toimivat yhteen. neitsyyteni menetin 15-vuotiaana, mutta seksistä en ole ikinä pitänyt. helposti voin olla vuodenkin ilman seksiä. syön e-pillereitä. olin kuukauden ilman pillereitä, mutta menkkojen alkamisajankohdan aikoihin iski kauhea stressi kun ei tiennyt koska alkaa ja onko kumi pettänyt ja vaikka mitä. sain myös hiivan kondomeista. pitäisikö tässä nyt sitten vain harrastaa seksiä aktiiviseen ja ajatella että kyllä se siitä kun vaan touhuaa? vai antaa kokonaan olla kunnes alkaa kiinnostaa? en haluaisi lopettaa pelkästään haluttomuuden ja seksinpuutteen vuoksi muuten toimivaa suhdetta.

8

5417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastat sitä sun miestäs

      niin sä annat sen paneskella sua niin paljon kun se ikinä jaksaa, ja sun on esitettävä kiimasta niin että nauttisit joka hetkestä.

      • neuvoja!

        Niin, että pidetään sitä gilleä ihan pahvina. Ihan kun se ei huomais?

        Seksiä EI pidä harjoittaa jos ei siitä nauti- muuten ei nauti siitä IKINÄ.

        Teitin suhde vaan EI OLE KOHDALLAAN, ja palveluksen teet jos annat sen liueta. Aikanaan molemmat löytävät paremman. Usko mua.


      • n20
        neuvoja! kirjoitti:

        Niin, että pidetään sitä gilleä ihan pahvina. Ihan kun se ei huomais?

        Seksiä EI pidä harjoittaa jos ei siitä nauti- muuten ei nauti siitä IKINÄ.

        Teitin suhde vaan EI OLE KOHDALLAAN, ja palveluksen teet jos annat sen liueta. Aikanaan molemmat löytävät paremman. Usko mua.

        etten koskaan nauti siitä seksistä? kyse oli siitä ettei haluta! täältä kannata tosissaan kysyä kyllä yhtään mitään kun vastausten taso on tämä. ja kyllä, jätkä tietää ettei mua haluta ja on sanonu ettei seksi ole tärkein asia suhteessa. notta vine.


      • n30
        n20 kirjoitti:

        etten koskaan nauti siitä seksistä? kyse oli siitä ettei haluta! täältä kannata tosissaan kysyä kyllä yhtään mitään kun vastausten taso on tämä. ja kyllä, jätkä tietää ettei mua haluta ja on sanonu ettei seksi ole tärkein asia suhteessa. notta vine.

        Mulla ainakin pillerit vaikutti siihen, ettei haluttanut. Ei toisaalta ihme, onhan se melkoinen hormoonipommi, ku aattelee. Pillerit voi toisilla vaikuttaa mielialoihin. Kokeilepa vaihtaa merkkiä tai ehkäisytapaa, esim. ehkäisrengas tai jokin muu, joka sisältää vähemmän hormoneja.


      • nainen40+
        n30 kirjoitti:

        Mulla ainakin pillerit vaikutti siihen, ettei haluttanut. Ei toisaalta ihme, onhan se melkoinen hormoonipommi, ku aattelee. Pillerit voi toisilla vaikuttaa mielialoihin. Kokeilepa vaihtaa merkkiä tai ehkäisytapaa, esim. ehkäisrengas tai jokin muu, joka sisältää vähemmän hormoneja.

        voisi olla syy. itseltäni halut katosivat aikoinaan tyystin diane novien kanssa ja kun vaihdoin yasminelleen niin halut palasivat ja todella hyvin. mä uskon siis että pillereiden vaihto kannattaa.


    • Kokenut mies

      Minulla on ollut useampikin suhde elämäni aikana ja täytyy sanoa, että tuota e-pilleritouhua ihmettelen aina vaan enemmän. Tuntuu, ettei sellaista pilleriä olekaan, josta ei jotain merkittävää haittavaikutusta tule.

      Exäni sai aivan kamalat PMS-oireet pillereistä, vaikka toisin piti käydä. Ex-exäni taas alkoi kuivua.

      Itse seksistä sanoisin sen, että on se kumma, kun siihen aina suhtaudutaan niin penetraatiokeskeisesti. Loppujen lopuksi petting on paljon kivempaa kuin penetraatio. Entäs jos sinäkin yrittäisit harrastaa muutaman kerran seksiä ilman penetraatiota kaverisi kanssa. Olette vain lähekkäin ja hyväilette ja kiihotatte muin keinoin. Itse rakastan cunninlingusta yli kaiken.

      Minusta kondomit ovat aivan kamalia ja vievät koko rakastelun idean eli päästä niin lähelle toista kuin mahdollista.

      Toisaalta, jos tiedät, ettet tule koskaan kaveriasi haluamaan, ehkä sinun pitäisi päästää hänet takaisin laitumelle. Hänelläkin kun on oikeus olla haluttu (tosin eihän naiset miehiä oikeasti halua). Tosiasia on nimittäin se, että nuoren miehen suurin motivaatio olla naisen kanssa on seksi.

      Kommenttisi "...lopettaa pelkästään haluttomuuden..." on aika huolestuttava. Sinulle asia voi olla vähäinen, mutta poikaystävällesi todennäköisesti kaikkein tärkein asia. Varoitan siitä, että kovin paljon suuremmin et nuorta miestä pysty loukkaamaan kuin sanomalla, ettet halua häntä.

      Eikös niitä ole erilaisia sexologeja ja seksiterapeutteja, jotka voisivat auttaa. Haluakin voi opetella ruokkimalla fantasioita ja harjoittamalla itsetyydytystä tai ehkä paremmin itsekiihoitusta tässä tapauksessa.

    • toinen samanlainen

      Moi. Olen jokseenkin samanlaisessa tilanteessa. Syön pillereitä, asun poikaystäväni kanssa ja mua ei haluta. En myöskään nauti seksistä lainkaan. Kaikki mun aikasemmat suhteet on päättyneet siihen että olen kokenut exät niin vastenmielisiksi, että seksin jälkeen on meinannut laatta lentää. On ollut pakko lopettaa suhde. Nykyisen kanssa ollaan kihloissa ja naimisiin menosta ollaan puhuttu, tosin ei vähään aikaan.

      Ongelma on siinä, että haluisin haluta seksiä, haluisin sitä intohimoa mikä kuuluu parisuhteeseen, mä haluisin että seksi tuntuis uskomattomalle. Mutta kun ei tunnu. En tunne mitään. Minussa on varmaan joku vika.

      Eli pointtini on että et ole yksin.

      • Penisinho

        Olen ollut 18 v yhdessä avomieheni kanssa. 10 v sitten loppui kaikki. Ihme kun hän ei ole jo mennyt:-O Mullekin on seksi ollut aina yököttävää. Aina. Paitsi ei silloin, kun olen ollut vapaa. Tai rakastunut. Seksi ei kiinnosta, jos ei ole mukava ja haluttava mies, luulisin. Mieheni on ollut KAMALA minua kohtaa jo ennekuin seksi loppui. Siis on nöyryyttäny minua oikein kunnolla. Kun kysyy voitasko, sanon heti, muuta käytöstäsi, josta hän suuttuu. Piikkeille, että onpas daamilla hyvä sexdrive, josta vain ärsyynnyn. Tuntuu kuin olis jonkun aivovammaisen kanssa. Onkohan SE syy vai olenkohan sellainen, että VAIN jos KAIKKI on kohdallaan haluan seksiä tai jos on uusi suhde.

        Tausta infoa. Setäni runkkasi edessäni, kun olin n. 4 v. Kerta kerran jälkeen. Paskahousu, inho äijä, pedofiili, elämänpilaaja. AAARGH!!!! Johtuiskohan se penisinho siihen. Siemensyöksystä saan yksin kertaisesti paniikin. En aina, mutta sillion, kun olen suhteessa. Tekikö setäni elämäni tällaiseksi vai onko tämä joku mixed problem. En edes halua haluta seksiä. Hyi KAMALAA. Joku lätkä työnnetään minun sisään. POIS se minusta. Vihaan seksiä ja miehiä jotka nöyryyttää. Tapan ne! Jos en muuten niin mentaalisesti.
        '
        Mies saa mennä. Voin olla yksin. En välitä, paitis, että meillä on yhteiset lapset. Pakko olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe