onko rakastunut härkämies uskollinen. mietin koska hän on pettänyt nuorena naisiaan. nyt hän on vanhempi ja sanoi että hän ei petä enää on niin rauhallinen haluaa muuttaa mun kanssa saman katon alle.
härkä
5
939
Vastaukset
- Joopa joo
Ja nyt sinä pönttöpää uskot että sinä olet se jota tää mies ei petä,härkä-mies pettää niin kauan,kun sillä vaan vielä jotenkin ottaa"eteen"kyllä mies pystyy puhumaan ummet ja lammet että saa sulta sitä mitä haluaa,taidat olla aika naivi nais ihminen.Herää pahvi.
- kukkalinda
En minä ole sanonut että luotan häneen ihmettelen vain miksi hän on valmis muuttamaan toiseen kaupunkiin mun kanssa asumaan ja jättää kaverit sinne. Miksi hän ei sitten elää sinkkuelämä. Ja miksi hän kertoo rehellisesti että on pettänyt muita.
- mietittävä miksi......
kukkalinda kirjoitti:
En minä ole sanonut että luotan häneen ihmettelen vain miksi hän on valmis muuttamaan toiseen kaupunkiin mun kanssa asumaan ja jättää kaverit sinne. Miksi hän ei sitten elää sinkkuelämä. Ja miksi hän kertoo rehellisesti että on pettänyt muita.
Pääsee sun vanavedes pois kaupungistanne. Alkaa maa jalkojen alla polttaa. Olisko lapsi tulossa jollekkin. Jotain epävarmaa sinunkin päässä liikkuu kun tulit tänne kyselee. Muista ihminen ei muutu hetkes. Tekee parannuksia ja taas taaksepäin takaisin. Hyötyykkö esim. asuntoasioissa sinusta.
- ole varmaa
Onko se miehillä jonkinlainen tarve korostaa
itseään,miehisyyttään kertomalla valloituksistaan
ja syrjähypyistään.Sanoisin kehittymättömyyttä.
Jos pettää niin kumppani ei ole sopiva tai sitten
on kyse ikuisesta naisten naurattajasta ja se tauti
ei mene koskaan ohi ,kokemusta on...
ja sitten itkun kanssa pyydetään takaisin.
En tajua ollenkaan.Minä en haluaisi kuulla.
Mutta kun kiinni jää niin se on lähtö välittömästi.
En minäkään halua suhteistani
uudelle tai uusille miehille kertoa
Vähemmälläkin saa uuden kummppanin epävarmaksi.
Menneet on menneitä ja haavoja niistä on.
Mitä niitä vatvoa...Tuleva on tärkeintä.
Etenkin tämä päivä...onnea
Vesimies-nainen-saa nähdä löydänkö itselleni
hyvää suhdetta. - si-nappi
Mä olen kihloissa 33-vuotiaan härän kanssa, joka on pettänyt exäänsä. Oli myös jossain vaiheessa parikin naista kierroksessa samaan aikaan. On kyllä ihan rehellisesti minulle kertonut. Noh, onhan tuota itsekin tullut reilu parikymppisenä toilailtua. Nyt on yhteiseloa takana viitisen vuotta. On myös sanonut minulle, että ei osaa ajatella enää sellaista elämää ja tietää, että minä olen se oikea.
Ei ikinä siis satuttaisi minua, että on kasvanut sellaisen yli.
Hieman skeptisesti asiaan suhtauduin aluksi, mutta niinpä tuo vaan näyttää, että vierellä on ja pysyy. Ei ole mitään merkkejä siitä, että hän olisi ollut uskoton tai edes haluaisi olla. Rauhassa kotosalla puuhastelee kaikenlaista, laittelee töistä nättejä tekstiviestejä välillä ja
ottaa minua mukaan iltamenoihinsa, jos sellaisia on. Aina tiedän missä on tai mitä tekee, kenen kanssa. Minulla on tietysti se hyvä puoli, että hänen parhaat ystävät ovat myös minun hyviä ystäviäni ja pitävät kyllä poikien illassa kuria yllä tarvittaessa.;) Ei ole varmasti ollut tarpeen. Minun etuni kai, että olen pidetty myös poikien keskuudessa ja usein toivotaan kaikkialle mukaan minuakin.
Mutta minulla on kokemusta uskottomuudesta ja nainen joka tuntee miehensä haistaa sen jo todella kaukaa. Entiseni jäi kiinni heti, kyllä sen huomaa.
Mutta toiseen pitää luottaa ja ottaa riski, toista ei voi omistaa. On ihan hieno asia, että härkämiesehdokkaasi on myöntänyt suoraan olleensa uskoton. Eikä mikään takaa, että hän olisi sinullekaan uskollinen, mutta sama asetelma on kaikissa parisuhteissa kaikissa olosuhteissa. Se on vain kiinni siitä, mitä valintoja teemme.:)
Toista kun ei voi omistaa.
Jos saisin tietää, että nykyinen on ollut uskoton, en varmaankaan voisi jatkaa enää suhdettamme. Mutta kyttäämällä en ala kyttäämään, sairaaksihan se sellainen vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389