KAASARI VUOTAA AUTTAKAA

Nimetön

Vaihettiin 90 suutin 86:een ja derbi sammuu koko ajan ja lähtee hikisesti käyntiin. No sitte huomasin et jostain vuotaa joku ja huomasin, et kaasarista falskaa bensaa. MISTÄ VOI JOHTUA? Voisko se olla syy et ku vaihettiin suutin ni sieltä tippu joku ympäröivä kuminauha mitä ei löydetty enää, mut laitettii se kuppi takas kii ja annettii olla. Pitäskö viedä johoki korjaamolle? PLIIIIIS AUTTAKAAA TIETÄMÄTÖNTÄ.

14

6803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh.....

ja mikä kuppi? tarkoitatko kohokammion pohjan ja kaasarin rungon välissä olevaa O-rengasta? Jos tämä rengas hävisi ei ole ihmekkään ettei kaasari pidä.....

• helpme.

No kuule just se no ei kuminauha mutse rengas on semmone kuminen kummiski. Eli pitää saada uus semmone ja laittaa takas ni ei vuoda kaasari enää, vai??

• ............
        helpme. kirjoitti:

No kuule just se no ei kuminauha mutse rengas on semmone kuminen kummiski. Eli pitää saada uus semmone ja laittaa takas ni ei vuoda kaasari enää, vai??

.................

• fdgadfgadfg
        ............ kirjoitti:

.................

Kuinka hajottavaa xD Niitä saa tiimarin askartelu osastolta

• ajkslslfasdf

VOIKO SIELLÄ OLLA JOTAI MUUTA VIKANA, KUN MUUTEN TOIMI NORMAALISTI, MUT NYT KU OLLAA PÄÄSUUTIN VAIHETTU NI SIELT JOSTAI KAASARIN SUUNNILT VUOTAA BENSAA. Eli mitä kaikkee voi olla syynä ?!

• peräkylän erkki

ota kaasari pois niin ei vuoda

• takatantereen ossi

hiljaa vasikanliha

• mopokaveri

mutta voi sillä mopolla ilman kaasaria ajaa. Polttoaineletkuun kiertämällä ruuvin se onnistuu...

• taukki1994

miks vaihoit suuttimen???? jos on vakio ni se vaan lisää bensan kulutusta.

• atteboy95

mulla on nyt toi Rieju RRX -09 Power Up niin kaasarissa olevat ylivuotoletkut vuotaa kokoajan... Pääsuutin on vaihettu. Ollaan putsattu monta kertaa kokeiltu kohoa ja katsottu että neulan tykönä ei ole mitään moskaa. loppuu ajatukset, että mitä vois vielä kokeilla vai pitääkö ostaa vain uusi... En haluais uutta maksaa paljon.

• terpikeulii

neulaventtiili saattaa olla juminut ja siksikin vuotaa jos kaasaria on käytetty auki niin näin on voinut tapahtua, esim. roska tai jokin muu on saattanut jumittaa neulaventtiilin tai muuten vaan juminut, neulaventtiili kannattaa tälläisessa tapauksessa tsekata

• hjälpa

Ite ostin uuden kaasarin kun ei tiennyt yhtään mikä oli vikana kun vuotaa ja uus kaasari vuotaa myös vaikka suutin ja pohjakammio on lyöty hampaat irvessä kiinni ettei vuotais mutta silti vuotaa pohjakammion välistä alkaa pikkuhiljaa mennä toivo tohon paskaa....

• Opettelekäyttämään

Olisit antanu olla vakio sen kaasarin idiootti

• Opettele vähä

Vittu sä oot tyhmä >:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe