Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä mökistä (Tahko, Länsihovi) http://nettivaraamo.tahko.com/kohde.php?kohde=O02124 ?
Harkitsemme mökin vuokraamista, mutta haluaisimme ennen sitä kuulla kokemuksianne. Voitteko suositella - plussat ja miinukset? Tunnemme Tahkon muuten hyväksi paikaksi.
Tahkon Länsihovi
4
815
Vastaukset
- nyy
ainakaan itse vastaa.....
- ei kiinnosta
mutta miksi mökki on niin hirveän kaukana, jossain korvessa josta joka paikkaan väh. 12 km-15 km? Ja tuo uima-allas on varmaan joku vitsi. Minulla on suurempi poreallas kotona. On niitä mökkejä lähempänäkin Tahkoa.
- Heillä aina valmis linkki!
On kyllä huomattu millaista on Tahkon porukka! Onko kaikki savolaiset samanlaisia. Kyllä Kuopion torilla on oekeeta savolaisia ihmisiä!
Onneksi ei tartte mennä sinne pikkunyppylääle jota kutsutaan tahkoksi. Onneksi ei voi puhua laskettelusta kun sinne ei tuu lumi kun tammikuun lopulla ja sulaa huhtikuun alussa pois!
Se on tosi! Viimetalvena ollut venäläisten kaa samoilla poluilla kävelemässä ja sukset boxissa!
- ..,..,.,.,.,
4 tähden mökki, joten varmasti on hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151