Onko kenelläkään kokemuksia Doximycin antibioottikuurista, jota on käytetty akneen?? toimiko ja kauanko piti syödä ennen kuin alkoi vaikuttamaaan????
Doximycin -antibiotti
4
13291
Vastaukset
- finnejäollutkokoelämä
Ei ollut niin hyvä kuin tavallinen tetrasykliini, jota minulla on ollut Apocyclin ja Oricyclin nimisinä tabletteina. Myös Tetralysal oli minulle parempi kuin Doximycin. Ihotautilääkärini sanoi että sitä voi koittaa, mutta ei ollut mulle niin hyvä kuin nuo yleisemmin käytetyt.
- 25v_finninaama
Auttoi, mutta heti kuurin jälkeen akne palasi pahempana kuin koskaan.
- Anonyymi
Parisen vuotta sitte alotin Doximycin kuurin ja ehkä parissa viikossa iho räjähti täysin mutta noin kuukausi sen jälkeen iho oli alkoi parantua nopeasti. Mulle lääkäri sanoi että doximycin on kaikista tehoikkain apu akneen ja olen aika samaa mieltä. Oon nimittäi käyttäny varmaa kymmeniä eri akne voiteita ja geelejä ja mitä lie mut mikää ei oo antanu tulosta paitsi Doximycin. Mutta nyt parin vuoden jälkeen akne on taas pahassa kunnossa varsinkin selässä niin sain uudestaan reseptin Doximyciin ja myös epiduuon. Olen kuullut paljon hyvää epiduuosta mutta perkele että iho pallaa ja kuivuu. Mutta kyllä ainakin mun kohdalla Doximycin auttoi paljon ja osaan tiedustaa jo että kohta se alakaa paranemmaa. Ja jos teiläkin iho reagoi ensin negatiivisesti niin se on vain hyvä merkki! Silloin huomaat että doximycin alkaa tehoammaa!
- Anonyymi
Testosteronikorvaushoidon mukana tuli oireena akne olkapäihin, vatsan seudulle sekä käsivarteen. Nyt on about viikko doximycin + epiduo kuuria takana ja tuntuisi hieman pahenevan tuo akne. Teini-iässä helvetilliset aknet läpikäyneenä ja roacutan kuurit vetäneenä alkaa jo pikkuhiljaa vittu riittämään. Pian 40-v Ykä-Kalevi ei tarvitsisi enää teinien iho-ongelmia riesaksi perkele :D
Doximycin ja epiduo kuurien lisäksi aloin mikroannostelemaan testoa ettei se nousisi ja laskisi estrogeenin kans liian rajusti. Hormoniepätasapaino on se mikä aknea aiheuttaa. Mikään smarketin pesuaine eikä edes apteekin hyvät pesuaineet saa sitä kuriin. Paskaisen ihon aknen saanee kuriin hyvällä hygienialla mutta ei hormoniaknea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938