Doximycin -antibiotti

--lieväakne--

Onko kenelläkään kokemuksia Doximycin antibioottikuurista, jota on käytetty akneen?? toimiko ja kauanko piti syödä ennen kuin alkoi vaikuttamaaan????

4

8927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finnejäollutkokoelämä

      Ei ollut niin hyvä kuin tavallinen tetrasykliini, jota minulla on ollut Apocyclin ja Oricyclin nimisinä tabletteina. Myös Tetralysal oli minulle parempi kuin Doximycin. Ihotautilääkärini sanoi että sitä voi koittaa, mutta ei ollut mulle niin hyvä kuin nuo yleisemmin käytetyt.

    • 25v_finninaama

      Auttoi, mutta heti kuurin jälkeen akne palasi pahempana kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Parisen vuotta sitte alotin Doximycin kuurin ja ehkä parissa viikossa iho räjähti täysin mutta noin kuukausi sen jälkeen iho oli alkoi parantua nopeasti. Mulle lääkäri sanoi että doximycin on kaikista tehoikkain apu akneen ja olen aika samaa mieltä. Oon nimittäi käyttäny varmaa kymmeniä eri akne voiteita ja geelejä ja mitä lie mut mikää ei oo antanu tulosta paitsi Doximycin. Mutta nyt parin vuoden jälkeen akne on taas pahassa kunnossa varsinkin selässä niin sain uudestaan reseptin Doximyciin ja myös epiduuon. Olen kuullut paljon hyvää epiduuosta mutta perkele että iho pallaa ja kuivuu. Mutta kyllä ainakin mun kohdalla Doximycin auttoi paljon ja osaan tiedustaa jo että kohta se alakaa paranemmaa. Ja jos teiläkin iho reagoi ensin negatiivisesti niin se on vain hyvä merkki! Silloin huomaat että doximycin alkaa tehoammaa!

      • Anonyymi

        Testosteronikorvaushoidon mukana tuli oireena akne olkapäihin, vatsan seudulle sekä käsivarteen. Nyt on about viikko doximycin + epiduo kuuria takana ja tuntuisi hieman pahenevan tuo akne. Teini-iässä helvetilliset aknet läpikäyneenä ja roacutan kuurit vetäneenä alkaa jo pikkuhiljaa vittu riittämään. Pian 40-v Ykä-Kalevi ei tarvitsisi enää teinien iho-ongelmia riesaksi perkele :D
        Doximycin ja epiduo kuurien lisäksi aloin mikroannostelemaan testoa ettei se nousisi ja laskisi estrogeenin kans liian rajusti. Hormoniepätasapaino on se mikä aknea aiheuttaa. Mikään smarketin pesuaine eikä edes apteekin hyvät pesuaineet saa sitä kuriin. Paskaisen ihon aknen saanee kuriin hyvällä hygienialla mutta ei hormoniaknea.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe