Onko kenelläkään kokemuksia Doximycin antibioottikuurista, jota on käytetty akneen?? toimiko ja kauanko piti syödä ennen kuin alkoi vaikuttamaaan????
Doximycin -antibiotti
4
14994
Vastaukset
- finnejäollutkokoelämä
Ei ollut niin hyvä kuin tavallinen tetrasykliini, jota minulla on ollut Apocyclin ja Oricyclin nimisinä tabletteina. Myös Tetralysal oli minulle parempi kuin Doximycin. Ihotautilääkärini sanoi että sitä voi koittaa, mutta ei ollut mulle niin hyvä kuin nuo yleisemmin käytetyt.
- 25v_finninaama
Auttoi, mutta heti kuurin jälkeen akne palasi pahempana kuin koskaan.
- Anonyymi
Parisen vuotta sitte alotin Doximycin kuurin ja ehkä parissa viikossa iho räjähti täysin mutta noin kuukausi sen jälkeen iho oli alkoi parantua nopeasti. Mulle lääkäri sanoi että doximycin on kaikista tehoikkain apu akneen ja olen aika samaa mieltä. Oon nimittäi käyttäny varmaa kymmeniä eri akne voiteita ja geelejä ja mitä lie mut mikää ei oo antanu tulosta paitsi Doximycin. Mutta nyt parin vuoden jälkeen akne on taas pahassa kunnossa varsinkin selässä niin sain uudestaan reseptin Doximyciin ja myös epiduuon. Olen kuullut paljon hyvää epiduuosta mutta perkele että iho pallaa ja kuivuu. Mutta kyllä ainakin mun kohdalla Doximycin auttoi paljon ja osaan tiedustaa jo että kohta se alakaa paranemmaa. Ja jos teiläkin iho reagoi ensin negatiivisesti niin se on vain hyvä merkki! Silloin huomaat että doximycin alkaa tehoammaa!
- Anonyymi
Testosteronikorvaushoidon mukana tuli oireena akne olkapäihin, vatsan seudulle sekä käsivarteen. Nyt on about viikko doximycin + epiduo kuuria takana ja tuntuisi hieman pahenevan tuo akne. Teini-iässä helvetilliset aknet läpikäyneenä ja roacutan kuurit vetäneenä alkaa jo pikkuhiljaa vittu riittämään. Pian 40-v Ykä-Kalevi ei tarvitsisi enää teinien iho-ongelmia riesaksi perkele :D
Doximycin ja epiduo kuurien lisäksi aloin mikroannostelemaan testoa ettei se nousisi ja laskisi estrogeenin kans liian rajusti. Hormoniepätasapaino on se mikä aknea aiheuttaa. Mikään smarketin pesuaine eikä edes apteekin hyvät pesuaineet saa sitä kuriin. Paskaisen ihon aknen saanee kuriin hyvällä hygienialla mutta ei hormoniaknea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826