Seurustelin 4,5 vuotta härkämiehen kanssa, ja vieläkin muistelen häntä lämmöllä (ja toisinaan hieman vähemmällä lämmöllä, mutta eikös se aina niin ole eron jälkeen).
Hän on erittäin epäitsekäs ihminen, empaattinen, huomaavainen, ymmärtäväinen, 100% uskollinen ja maanläheinen ihminen. Rakastin häntä valtavasti, mutta kuningas alkoholi ajoi meidät eroon.
Hänellä oli lapsuuden traumoista juontuva alkoholiongelma. Hän on kasvanut perheessä, jossa alkoholisti-isä, joka lasten nähden kohteli äitiä törkeästi, petti, haukkui, ryyppäsi, riehui ja lopulta kuoli viinaan.
Härkämieheni kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä omien sanojensa mukaan senkin vuoksi, koska oli nähnyt isänsä käytöksen, eikä tahtonut loukata ketään samalla tavalla. Mutta alkoholi kävi hänelle turhan usein ongelmaksi, ja sen vuoksi hän tahtomattaankin loukkasi minua yhä uudelleen ja uudelleen. Yhden illan juomingit saattoivat venyä useamman päivän ryyppyputkeksi. Ja koska hän aina halusi minut mukaan minne ikinä meninkin, huomasin että ollessani hänen kanssaan suhteessa join enemmän kuin koskaan ennen. Kaikki viikonloput menivät juhliessa ja krapulaa podetessa.
Vuosien saatossa huomasin, etten enää halunnut jatkaa niin. Ja totesin, ettei se edes VOISI enää jatkua niin. Tein päätöksen ja jätin hänet, vaikka rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta. Toista ihmistä vain ei pysty muuttamaan. Muutoshalu lähtee ihmisestä itsestään.
Olen huomannut, että täällä parjataan urakalla härkämiehiä. Minun härkämieheni oli ihana luonteeltaan, alkoholiongelma ei mitenkään liittynyt hänen horoskooppimerkkiinsä.
Ihana härkä
Neitsytnainen
1
674
Vastaukset
- cauris
Minulla nyt useita vuosia kestänyt suhde härkämieheen, joka on kyllä kuvailemasi kaltainen. Erittäin viehättävä, kiltti, sympaattinen, huolehtivainen ja maanläheinen. Monissa asioissa minun järkeni ääni.:)
Sääli, että se kuuluisa virtahepo olohuoneessa tuhosi sinun suhteesi. Alkoholi on monen pahan asian alku ja juuri, vaikka se kohtuudella onkin välillä ihan hauskaa.
Toivottavasti elämässäsi tulee vielä vastaan yhtä ihana ihminen niiltä muilta ominaisuuksiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112