Suht hyvin palvellut Renault Scenic II 05 1,6 lähtee ja alle tulee ihan uusi Toyota RAV4 Cross Sport 2,2 litrasella diesel koneella eli mä en enään valita tänne palstalle ainaisesta nykimisongelmasta. Ainakaan Rellun... Hyvinhän tuo auto palveli alun ja alun jälkeisten ongelmien jälkeenkin -> moottorin nykimisilmiö eli koneessa oleva ominaisuus (tyyppivika). Hyviä ja mukavia ajokilometrejä tulee noin 46000 eli suht vähälle ajolle auto sitten jäi. Tosin kilometrejä tuli loppuaikana 4 kuukauden aikana yli 15000 eli auto pääsi vasta nyt siihen käyttöön mihin se on tarkoitettukin eli ajamiseen. Tiettyjä juttuja jää kaipaamaan kyllä, mutta aina voi ajella sitten vanhempien Rellukalla.
Rellu lähtee vaihtoon
3
2019
Vastaukset
- JUSA se alkuperäinen
Niin ja jatketta en tarvitse ja yhdistetty kulutus tuolla on 6.6 litraa. Sitä en oikein tiedä, että miksi tuohon Tojoon päädyin, mutta kiva sillä oli huristella melkein 300 testiajokilometriä.
- Sceenic
Vaihtui kanssa merkki mutta ei tojoon, kun ei pussi kestänyt lähteä sillä vaihtotarjouksella renusta vaihtamaan....
- JUSA se alkuperäinen
Halvalle se meni.... mutta toisaalta häviää se ikävä tunne tuolta taskusta, jossa säilytän lompakkoa... tosin välirahalla olisi tehny aika monta venttiilinohjaukseen liittyvää moottoriremppaa. Se rikki menevä pikkuosa on kallis vaihtaa. Mutta ei sitä uskaltanut enään pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586