Rellu lähtee vaihtoon

JUSA se alkuperäinen

Suht hyvin palvellut Renault Scenic II 05 1,6 lähtee ja alle tulee ihan uusi Toyota RAV4 Cross Sport 2,2 litrasella diesel koneella eli mä en enään valita tänne palstalle ainaisesta nykimisongelmasta. Ainakaan Rellun... Hyvinhän tuo auto palveli alun ja alun jälkeisten ongelmien jälkeenkin -> moottorin nykimisilmiö eli koneessa oleva ominaisuus (tyyppivika). Hyviä ja mukavia ajokilometrejä tulee noin 46000 eli suht vähälle ajolle auto sitten jäi. Tosin kilometrejä tuli loppuaikana 4 kuukauden aikana yli 15000 eli auto pääsi vasta nyt siihen käyttöön mihin se on tarkoitettukin eli ajamiseen. Tiettyjä juttuja jää kaipaamaan kyllä, mutta aina voi ajella sitten vanhempien Rellukalla.

3

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSA se alkuperäinen

Niin ja jatketta en tarvitse ja yhdistetty kulutus tuolla on 6.6 litraa. Sitä en oikein tiedä, että miksi tuohon Tojoon päädyin, mutta kiva sillä oli huristella melkein 300 testiajokilometriä.

• Sceenic

Vaihtui kanssa merkki mutta ei tojoon, kun ei pussi kestänyt lähteä sillä vaihtotarjouksella renusta vaihtamaan....

• JUSA se alkuperäinen

Halvalle se meni.... mutta toisaalta häviää se ikävä tunne tuolta taskusta, jossa säilytän lompakkoa... tosin välirahalla olisi tehny aika monta venttiilinohjaukseen liittyvää moottoriremppaa. Se rikki menevä pikkuosa on kallis vaihtaa. Mutta ei sitä uskaltanut enään pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe