Hamsteri virtsaa kylpyhiekka kupin täyteen yön aikana? Mikä on vikana? Ei juo runsaasti, nukkuu pesämökissä.
Onko normaalia ?
Virtsaaminen
2
248
Vastaukset 2
Siis kylpyhiekkapurkinko? Onko hamsterisi siis kääpiöhamsteri?
Kylpyhiekkaa ei kannata jättää hamsterille yön yli, silloin tapahtuu juuri kuten sinulle on käynyt: hamsteri käyttää sitä mielellään vessalaatikkona. Sen lisäksi liika hiekassa kylpeminen kuluttaa turkkia. Kylpyhiekkaa tulisi tarjota kääpiöhamsterille 1-2 kertaa viikossa, tai kun turkki näyttää rasvaiselta. Kerrallaan noin 15-30 min. Syyrialaiselle hamsterille sitä ei kannata eikä tarvitse antaa lainkaan.
Luulen, että sinusta vain näyttää siltä, että hamsteri olisi pissannut hiekan täyteen, mutta niin ei välttämättä ole. Hiekka tekee aika isonkin paakun jo pienestä nestemäärästä. Jos hamsteri ei juo pullollista vettä päivässä, ei ole mitään syytä huoleen. :)- Banaanikki
Hamsu on käppäri, juo vain 1-2 senttiä päivässä (Ehkä kolme senttiä yöy päivä.) Aamullakun menin katsomaan hamsteria epäilinkin että kolme pissaläikkää voivat tuhota kokonaisen kupillisen.
Pävisin se ei virtsaa sitä täyteen, ehkä muutaman kerran sillä läikkä on pienenpi kuin yön aikana tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577