ASPA-säätiö

Tikru77

Onko kenelläkään kokemuksia työskentelystä ASPA-säätiössä lähihoitajana? Millaiset työolot ja etenkin palkka? Olisin kiitollinen kuulemaan kaikenlaisista kokemuksista!

7

5752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

      Paikkakunnasta, ja onko millaisia asukkaita;)
      Kokemusta löytyy liikuntavammaisten aspasta, vakipaikasta lähdin samointein menemään. Ihan järkyttävää, kaikinpuolin. Työntekijät vaihtuu kun sukat, kaikki siellä oli aika uusia kun sitä ei kenenkään pää kestänyt. Palkka siellä on parempi kun monessa muussa yksityisessä paikassa, sielläkin nostivat sitä, niiden on pakko, et sais jollain lailla ihmiset pysymään. Mut ei se mikään huippupalkka ole, kyse on kuitenkin jostain kympeistä! En suosittele!

      • Tikru77

        vastauksesta. Kokemusta on yksityisistä palvelukodeista, siis todella negatiivista kokemusta! Samanlaista kuin sullakin ASPAsta. ASPA on tänne pohjoseen alottamassa toimintaansa, niin siksi kiinnosti. Jaa-a, että tietää sitte olla tarkkana, jos yrittävät mua sinne töihin..


      • Annekko
        Tikru77 kirjoitti:

        vastauksesta. Kokemusta on yksityisistä palvelukodeista, siis todella negatiivista kokemusta! Samanlaista kuin sullakin ASPAsta. ASPA on tänne pohjoseen alottamassa toimintaansa, niin siksi kiinnosti. Jaa-a, että tietää sitte olla tarkkana, jos yrittävät mua sinne töihin..

        Aspassa työskennelyt kohta 4 vuotta.. Erittäin tyytyväinen työnantajaan.. mahtava työterveyshuolto, 200 euron kultuurisetelit jokaisella vakkarille, saa käyttää elokuviin, taiteeseen, kylpylöihin, teatteriin, hierontaan. Boonusta tuli tänä vuonna toukukuussa hyvästä tuloksesta. palkka kaikkine lisineen on nyt 2163e kk, tarkoitan siis ns "ikälisät" tämä on brutto ja päivätyö kyseessä. Meillä on ainakin asiat hyvin.Paljon varmaan vaikuttaa millaisia työkavereita on, asiakkaat on ainakin ihan yees meillä. Alahan on varsin kirjava, monenlaista autettavaa kohdetta on kehitysvammaisista, vanhuksiin, mielenterveys ja päihdetyö jne..ja työskenteleekö kotihoidossa/ryhmätyössä taiko asuntolassa/palvelitalossa.


    • asiakas5

      Minulla asiakkaana on myös ikävä kokemus ASPAsta. Asiakasta ei ole kuultu eikä otettu asiakkaan mielipidettä huomioon. Huono paikka. onneksi ei ole pakko asioia aspassa enää.

      • Anonyymi

        Onko aina jatkostakaan tietoa, kun vuokrasopimus laaditaan parin kuukauden pätkiin. Posti ei kulje eikä työntekijät tunne toisiaan eikä asiakkaitaan. Ei selitetä, miten siirryn seuraavaan, mielessä vain oma siirtyminen tapahtumasta toiseen.


    • Annekko

      Aspa säätiössä ei tehdä lähihoitajan töitä.. vaan aspa palvelut on työnantaja.. säätiö ostaa asuntoja tarvitseville ja huolehtii niiden kunnossapidosta ja perii vuokrat asunnoista. Aspa palvelut myy palveluja henkilöille joko kotiin tai ryhmätoimintaan. Kunta on maksajana, asiakas ei maksa palveluista jos ei ole tilannut yksityisesti palvelua.. näin lyhyesti:)

    • Outoa_miksi_ei_kerrota

      Millaisia potilaita mielenterveys/päihde asunnoissa aspalla asuu. Kun ihmeellisesti rakennetaan lähellä lastentarhaa moinen yksikkö. Eikä edes lastenvanhemmat vielä tiedä että tollainen koti tulossa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe