Löytyykö muuraria Jyväskylästä?

Väinölä

Tietääkö kukaan hyvää muuraria Jyväskylästä tai lähitienoolta? Oli yksi tulossa mutta osti talon ja remppaa sitä pitkään. Tarkoituksena oli tehdä leivinuuni takan tilalle. Vai onko tehdasvalmisteiset parempia?

10

4052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaapi

Osta Tiilerin Lyydia tai Pikku-Lyydia,niin ei tarvitse jälkeenpäin katua

• Teki meille takan

Soittele Lassi Urpille ( 041 5052761 tai 0400 807 019 ).

• Saneeraajatar
      • Anonyymi

Stubb teki meille hienon takan jossa leivinuuni toisella puolella. Olimme itse suunnitelleet ja tehtiin pahvista malli jonka hän toteutti. Aika massiivinen paino n 5000 kg. Hän laski tarvikkeet mitä meni sisälle ja millaiset luukut ja minä tilasin ne samoin itse ostettiin pintalaatat. Kaikki sujui sovitusti eikä tullut valmistakkaa kalliinmaksi. Aikaa meni 10 pv jonka hän osasi hyvin arvioida. Vetää ja lämmittää hyvin

• th

personal.inet.fi/palvelu/muurari/

• LM
    • Pitkonen

Etsi käsiisi vaan luotettava muurari jolla on kokemusta ja muurauta tiilistä omasi näköinen leivinuuni. Et tule katunaan!! Toimii varmasti seuraavat 50 vuotta!!!

• Anonyymi

Eiköhän ne ajat ole ohi, milloin muurari laittoi tiiltä ja kuraa päällekkäin. Nykyään autot ja takat tehdään tehtaassa. Näin laadunhallintakin pysyy korkealla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne ajat ole ohi, milloin muurari laittoi tiiltä ja kuraa päällekkäin. Nykyään autot ja takat tehdään tehtaassa. Näin laadunhallintakin pysyy korkealla.

Hä?
        Oletko huomannut kuinka paljon mm.pohjoisamerikassa on tiilitakkoja asunnoissa,
        remonttien jälkeenkin,kun ihmiset haluavat niitä?

• Anonyymi

..ja Amishit ajelevat vielä hevosrattailla. Nykyään takkakin on sisustusobjekti, eli halutaan hyvännäköisiä takkoja, eikä naapurin reiskan muuraamaa 5000 kilon tiilikasaa, mistä musta kura irvistää tiilien raoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe