riidanhaluinen vaaka

onkin totta

>>>>>>Vaaka nauttii väittelystä ja hän turhautuu, jos joku on aina samaa mieltä hänen kanssaan. Hänen sisällään voi olla paljon tukahdettua kiukkua, ja kiistely on positiivinen keino purkaa tätä aggressiivista energiaa. >>>>>>

Vaaka ei kuulemma synnykään ristiriitaiseen perheeseen, näin sekin saatiin selville tuolla alempana. Se siis ei ole totta ja astrologit puhuvat potaskaa. ..MUtta mites tuo ylläoleva väite vakojen ja niitä tuntevien näkökulmasta?
Keksusteluista käy kyllä kiistattomasti ilmi, että vaaka on eläinradan riidanhaastaja!
Vai onko astrologia väärässä?

23

2398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T. Uomari

Heititpä pahan. Jos vaaka myöntää olevansa tai kerrotaan olevan em. kaltaisen, niin astrologia on oikeassa. Jos taas väite on epätosi, niin astrologia on väärässä ja lisäksi muutkin vaakojen astrologiset ominaisuudet joutuvat outoon valoon.

• -kauris

astrologian tarvitse väärässä olla.
        Kyseessä saattaa olla vaikka jonkun "harhaoppisen lahkolaisastrologin" tulkinnasta. ;)

• sitten
        -kauris kirjoitti:

astrologian tarvitse väärässä olla.
        Kyseessä saattaa olla vaikka jonkun "harhaoppisen lahkolaisastrologin" tulkinnasta. ;)

http://astro.saaganet.org/vaaka.php

• kiiitti, tuolta löyty hiema...

• tämäkin.

Totta on. Vaaka tosiaan muuttuu hyvin epäluuloiseksi, jos joku on koko ajan hänen kanssaan samaa mieltä. Toisaalta, jos on eri mieltä, vaaka ottaa asian henkilökohtaisesti ja hermostuu. Siksi vaakojen kanssa voi olla vaikea puhua muusta kuin säästä.

• sinulta

Oletko silloin ollut henkilökohtainen? Nimittäin ihmiset yleensä eivät pahastu siitä - mitä heille sanotaan- vaan siitä miten heille sanotaan.

• vaaka46

En tiedä kuka on väärässä ja valehteleeko astrologit, mutta teit 4:stä vastauksesta hyvin suoran johtopäätöksen??? Ihan oikeasti, neljä vastausta suuntaan tai toiseen ei riitä yhtään mihinkään.
      Itse väittelen usein, mutta en sano pitäväni aina luonteenpiirteestäni.

Ekaan tiedusteluusi; olen syntynyt ristiriitojen keskelle, tosin olen ollut niin pieni, kun ristiriidat ovat olleet suurimmillaan etten voi mitään muistaa itse.

• AaPeeee

"""".., mutta teit 4:stä vastauksesta hyvin suoran johtopäätöksen??? Ihan oikeasti, neljä vastausta suuntaan tai toiseen ei riitä yhtään mihinkään..."""
        Niin tuossa ketjussa on 4 kommenttia, mutta on täällä muitakin keskusteluja. Tuo vaakoja koskeva väite on tosi lapsellinen, että vaaka syntyy ristiriitaiseen perheeseen tai ei ehkä sittenkään, sillä esoteerisen astrologian mukaan lapsi valitsee vanhempansa. Toisaalta eiköhän me kaikki synnytä enempi tai vähempi ristiriitaiseen perheeseen. Oletan, että oikeasti vaaka välttää ristiriitoja ja siksi pienetkin torat tuntuvat isoilta riidoilta. Niin ja sitten kun se painaa nahkaansa noita juttuja, niin 35 v. vaaka tulee kuorestaan, liitto natisee ja taas on haku parempaan ja loputtomasti aina parempaan kunnes sitten .... sanotaankin, että vaakaa ei pidä arvioida ennen tuota ikää.

• ainakin
        AaPeeee kirjoitti:

"""".., mutta teit 4:stä vastauksesta hyvin suoran johtopäätöksen??? Ihan oikeasti, neljä vastausta suuntaan tai toiseen ei riitä yhtään mihinkään..."""
        Niin tuossa ketjussa on 4 kommenttia, mutta on täällä muitakin keskusteluja. Tuo vaakoja koskeva väite on tosi lapsellinen, että vaaka syntyy ristiriitaiseen perheeseen tai ei ehkä sittenkään, sillä esoteerisen astrologian mukaan lapsi valitsee vanhempansa. Toisaalta eiköhän me kaikki synnytä enempi tai vähempi ristiriitaiseen perheeseen. Oletan, että oikeasti vaaka välttää ristiriitoja ja siksi pienetkin torat tuntuvat isoilta riidoilta. Niin ja sitten kun se painaa nahkaansa noita juttuja, niin 35 v. vaaka tulee kuorestaan, liitto natisee ja taas on haku parempaan ja loputtomasti aina parempaan kunnes sitten .... sanotaankin, että vaakaa ei pidä arvioida ennen tuota ikää.

mun 4 tuttavavaakaa olla oletustasi
        rivakampia, sillä kaikki ovat luoneet
        nahkansa ja eronneet ekakerran reilusti
        ennen kolmeakymppiä ja kolmevitoseen
        tullessa nahat on alkaneet ahistaa jo
        uudemman kerran.

• Aape
        ainakin kirjoitti:

uudemman kerran.

Ei 4 pääskyä vielä kesää tee. Älä yleistä, ehkä olet vain valinnut seurasi huonosti tai saanut ne avaamaan silmänsä. Et voi tehdä johtopäätöstä 4 eronneen perusteella. Eroaminenkin tarttuu. Minun kavereistani kaikki muut on eronneet paitsi Katja ja Teppo. Minäkin kitkuttelin pitkään, mutta sitten viimein otin pii....iit...kät, ei mulle mikään parisuhde. Se sitoo liikaa ja onhen se mukava aina lirtata. Työ meidät erotti ja siinäkin välimatka. En jakasanut suunnitella enää millä bussilla meen tai tuun tai tuelnko va menenkö vai mitä se oli. No on me tavattu jälkeenpäin ja sovittu. Marjatkin ovat vihreämpiä aidan takana. Jos joka toinen pariskunta eroaa, niin kyllä siihen tuttujakin mahtuu. Kauniita eroja!

• nuorempaan päin
        ainakin kirjoitti:

uudemman kerran.

Eroissakin on tapahtunut kehitystä nuorempaan päin. Ennen erottiin siinä carpe diem-iässä 42 v. Nyt hädin tuski päästään yli 30 v. No onhan siellä se saturnuksen paluu. Ensimmäisen lapsen teko tas on myöhentynyt ja taitaa olla jo 29,5 v. Ettäkö uudelle kumppanille kun saturnus on juuri tuota ennen palannut. Siis ensin harjoitussuhde ja sitten vasta se suhde josta sitten oikeasti erotaan. Siinä on sitten lapset ja kaikki kuten olla pitääkin.

• yleistänyt :)
        Aape kirjoitti:

Ei 4 pääskyä vielä kesää tee. Älä yleistä, ehkä olet vain valinnut seurasi huonosti tai saanut ne avaamaan silmänsä. Et voi tehdä johtopäätöstä 4 eronneen perusteella. Eroaminenkin tarttuu. Minun kavereistani kaikki muut on eronneet paitsi Katja ja Teppo. Minäkin kitkuttelin pitkään, mutta sitten viimein otin pii....iit...kät, ei mulle mikään parisuhde. Se sitoo liikaa ja onhen se mukava aina lirtata. Työ meidät erotti ja siinäkin välimatka. En jakasanut suunnitella enää millä bussilla meen tai tuun tai tuelnko va menenkö vai mitä se oli. No on me tavattu jälkeenpäin ja sovittu. Marjatkin ovat vihreämpiä aidan takana. Jos joka toinen pariskunta eroaa, niin kyllä siihen tuttujakin mahtuu. Kauniita eroja!

en nimenomaan...

• EihänSe

Itse ainakin vältän kaikenlaista riitelemistä ja kiukuttelua, sen sijaan väittely on aivan eri asia. Jos keskustellaan jostain asiasta ja keskustelu menee väittelyksi niin ei se ole riidan haastamista. Minua ei kiinnosta tippaakaan tapella eikä riidellä kenenkään kanssa. Tykkään olla rauhassa ja rauhaa rakastavassa ympäristössä ilman minkäänlaista häslinkiä...

• juuri.....

aiheuttaa sen, että vaaka patoaa sisäänsä kiukkua.

Minulla on vaakaystävä, joka toimii näin. Hänkin välttelee riitoja, ja sen seurauksena purkaa usein kiukkunsa henkilöön, jolle "voi" kiukutella, ei siis välttämättä kiukun aiheuttaneeseen henkilöön.

Tuo, mitä ap. sanoi vaa'an suhtautumisesta väittelyyn, pitää myös ystäväni kohdalla paikkaansa. Ystäväni muuttuu epäluuloiseksi, jos olen hänen kanssaan liian samaa mieltä. Jos olen täysin eri mieltä, niin hän ottaa asian henkilökohtaisesti ja suuttuu useinmiten, enemmän tai vähemmän.

Olen itse neitsyt ja tykkäisin kovastikin väitellä ja vaihtaa mielipiteitä. Tämän vaakaystävni kanssa se on hankalaa. Parhaiten väittely onnistuu horoskooppimerkeistä kaksosen ja jousimiehen kanssa. Ovat samanlaisia "besserwissereitä" kuin me neitsyetkin :)

• SamaMulle
        juuri..... kirjoitti:

aiheuttaa sen, että vaaka patoaa sisäänsä kiukkua.

Minulla on vaakaystävä, joka toimii näin. Hänkin välttelee riitoja, ja sen seurauksena purkaa usein kiukkunsa henkilöön, jolle "voi" kiukutella, ei siis välttämättä kiukun aiheuttaneeseen henkilöön.

Tuo, mitä ap. sanoi vaa'an suhtautumisesta väittelyyn, pitää myös ystäväni kohdalla paikkaansa. Ystäväni muuttuu epäluuloiseksi, jos olen hänen kanssaan liian samaa mieltä. Jos olen täysin eri mieltä, niin hän ottaa asian henkilökohtaisesti ja suuttuu useinmiten, enemmän tai vähemmän.

Olen itse neitsyt ja tykkäisin kovastikin väitellä ja vaihtaa mielipiteitä. Tämän vaakaystävni kanssa se on hankalaa. Parhaiten väittely onnistuu horoskooppimerkeistä kaksosen ja jousimiehen kanssa. Ovat samanlaisia "besserwissereitä" kuin me neitsyetkin :)

Se että en joka kerta sano päin naamaa toiselle jos minua kiukuttaa ei tarkoita sitä että minuun patoutuisi vihaa tjsp. Riippuu katsos miten asioihin suhtautuu. Oma luonteeni vain on sellainen että en sano päin naamaa joka asiasta. Osaan olla myös hiljaa.

• Sama täällä!
        SamaMulle kirjoitti:

Se että en joka kerta sano päin naamaa toiselle jos minua kiukuttaa ei tarkoita sitä että minuun patoutuisi vihaa tjsp. Riippuu katsos miten asioihin suhtautuu. Oma luonteeni vain on sellainen että en sano päin naamaa joka asiasta. Osaan olla myös hiljaa.

Okei eli olen samaa mieltä teidän molempien kanssa. Vaakana oten monet asiat universaaleina ilmiöinä, joihin voisimme yhdessä vaikuttaa positiivisesti. Mutta, jos asianomainen nimenomaisesti kritisoi minua (ei asiaa), otan sen henkilökohtaisesti (kukapa ei ottaisi?) Silloinkaan en heti räjähdä vaan mietin kaikkia niitä syitä miksi kyseinen ihminen minulle sanoi jotain... Täytyy kyllä sanoa, että iän ja muka viisaudenkin mukana kykyni tässä on heikentynyt, eli pidän puoleni paremmin nykyisin aivan heti- ennen lenkkeilin ja urheilin kaikki kaunat pois sanomatta halaistua sanaakaan kyseiselle henkilölle, mutta nykyisin (35v.) sanon suorat sanat. Silti käyn sen jälkeen omaa taisteluani, että tuliko sanottua liian pahasti, jos toisella on daadaadaaongelma tms.

• hämmästynyt vaakanainen

Jos ei mun kanssa pärjää niin toises on vika !

• vaaka ei ole riidanhaastaja

Aloiteviestin tekijä provosoi taas ja rankasti.
        Mutta pelkkiä sanahelinöitä. Antaa ap:n haastella riitojansa. Ei tehoa provosointi.

• Manta55

Olen samaa mieltä että ei vaaka haasta riitaa Mutta jos vaakaa ärsytetään ja kiusataan niin sillon vaakaa sanoo pahastikin Sillon se on kyllä toisen vika Yleensä vaaka on kyllä rauhallinen ja poistuu takavasemmalle riitatilanteissa.

• Manta55 kirjoitti:

Olen samaa mieltä että ei vaaka haasta riitaa Mutta jos vaakaa ärsytetään ja kiusataan niin sillon vaakaa sanoo pahastikin Sillon se on kyllä toisen vika Yleensä vaaka on kyllä rauhallinen ja poistuu takavasemmalle riitatilanteissa.

Vaaka on tuntosarvet lerpallaan aina. Ei haasta riitaa vaan on ennemminkin sovittelija. Haluaa rauhaa ja tasapainoa elämäänsä ja ympärilleen.

Mutta jos riittävästi ärsyttää juuri vaakaa itseään ilman mitään syytä voi varautua saamaan rökäletappion, sillä silloin sanansäilä heiluu säälimättä.

• ei osunut oikein

-vaaka ei riitele koskaan, inhoaa riitoja.
      Nopeaälyisenä ei siedä jahkailijoita.
      Pitää sanoa asiansa, eikä jahkailla!

• ainakin omalla kohdalla

En siedä jahkailijoita. En todellakaan.Keskustelukumppanina tai opiskelijana en siedä kaarteluita puoliin tai toisiin. Jotukut ihmiset vaan ei osaa esittää asioita selkeästi ja ytimekkäästi.

• niinkin... ..

Olen kaksonen ja vaaka horoskoopiltani. Olemme hyvin erilaisia persoonia. Toinen on räiskyvä, oman kantansa aina esiin tuova, riitaa kaistamaton, selväpäämääräinen, monesti riidoissa ihmisten kanssa, mutta myös paljon ystäviä helposti saava ja toinen taas, eli minä- tasapainoa hakeva, itsekseen viihtyvä, harvoin riitelevä, avoin erilaisille näkemyksille ja myös omassa elämässä avoin erilaisille päämäärille.
      Kasvatuksella ja temperamentilla on molemmilla osuutta asioihin. That is what sure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe