miten härkä pari pärjää keskenään?
kaksi härkää m & n
7
1036
Vastaukset
- härkätär
Meidän suhteemme on ainakin ainutlaatuinen. Mitään ei puutu.
- eenu
omiin kokemuksiin perustuen. ollut 5härkämiestä. eli joko toimii tositosi hyvin tai sit kaikki on tositosi vaikeeta. se onneks näkyy heti alusta muttei jästipäät heti usko.. pako vetää verille saakka. jos oot härkä niin tiedät kyllä ;)
- HärkäTÄR
Meillä on härkä pari, ollut jo neljättä vuotta. Kyllä härkämies vei "jalat altani" aivan kirjaimellisesti. Vieläkin olen häneen hyvin rakastunut, vaikka tuntuu välillä ettei hän paljoa minua huomaa,, vain silloin kun minä haluan. (eikö naiset aina valita, että aina mies haluaa??)Olen varmaan sitten yli aktiivinen?Rakastan häntä hänen vioistaan huolimatta, mitä en varmaankaan toisilta sietäisi?Minä en koskaan häntä tule jättämään, kyllä se on sitten hän joka minut jättää, jos jättää?
- härkä+härkä
revi siitä.
- eenu
no höpönpöpön. itte sulla pettävä härkämies on ollut. mulla ollu kunnon härkämiehiäkin. lakatkaa parkumasta niistä ja jatkakaa elämäänne. shit happends!
- härkä+härkä
eenu kirjoitti:
no höpönpöpön. itte sulla pettävä härkämies on ollut. mulla ollu kunnon härkämiehiäkin. lakatkaa parkumasta niistä ja jatkakaa elämäänne. shit happends!
teidän keskusteluja olen seurannut ja niistä päätellyt.
revi siitä.
- leijonajousimieshärkä
Hyvä yhdistelmä, härkämiehelle paras valinta on todennäköisesti toinen härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389