Lahja

Lada, Venäjän lahja maailman autokorjaamoille!

6

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konele

      Luki jo vuonna 1983 mun hienossa punaisessa LADA 1300s autossa joka kahdeksan minulla olovuotensa aikana kävi kerran korjaamolla jolloin häneen laitettiin uusi kytkinlevy ja asetelma. Muut hupllpt tein itse ja yhtään vikaa ei hänessä ollut.

      • Exladaisti

        Mallia -99 ollut minulla ja nyt tyttären tyttärellä, taitaa olla n.200 000km tietä takana ja mitään remonttia ei ole tarvinnut maksaa, takuuseen meni vetoakselin tiiviste vaihtoineen aikoinaan. Ruostetta ei löydy, vaikka ei ole suojattu sitten maahantuojan tekemän. Ei ole ollut mitään "nokkapeittoa", mutta eipä ole öljytkään tulleet pihalle. Iskunvaimentimet ovat alkuperäiset,vaan aina on leima tullut.


      • <<<

        JOS ITTE OMISTAIS KORTIN KERA LADOJA NIIN 19 < JA MM 1200L 2101 JA 1200S 2105 JA 2107 1600SL


    • ntai

      taisto rukka,ole ranskalaiset keksinnöt.mitkä pitää korjaamot leivässä.ei suinkaan ladat.

    • Ex 119

      Taitaako tuota enää paremmin ilmaista

    • ekonoomi

      Nyt on turhaa ja myöhäisistä kehua niitä merkkejä joita Herra Taisto arvostaa.Koko maailman rahatalous on tuhoutunut ja loppuu näiden Pikku Taistojen öykkäröinti kun ei leivänpalaa kohta löydy.Ladat lähtee veivillä käyntiin,mutta Mersut viedään roskapankkien kaatopaikoille.Siinä Taisto pojulla itku pääsee, vain sosiaalihuollon täti voi lohduttaa antamalla Taistolle arvottomia arvopapereita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe