Hei te kaikki kirjojen rakastajat ja ne jotka tyydyttävät nälänkin kirjoilla :33 Minä toivoisin että kertoisitte minulle hyviä fantasia kirjoja joissa olisi jännitystä ja yllätys yllätys rakkautta x3 esim. Houkutus ja Uusikuu on ihan parhaita kirjoja x3 Voi tietenkin laittaa tähän muitakin super hyviä kirjoja
Helppiä :33
4
1117
Vastaukset
- mmh2
Melkein jokaisessa kirjassa on romantiikkaa, mutta toisissa tietenkin enemmän kuin toisissa.
Suomennetuista nousee mieleen ensimmäisenä Diana Gabaldonin sarja, jossa seikkaillaan erilaisissa historiallisissa aikakausissa.
Neil Gaimanin Tähtisumua on hyvin romanttinen satu. Hänen muutkin kirjansa ovat hyviä, vaikka eivät olekaan yhtä romanttisia.
Anu Holopaisen Sonja-sarjassa on myös paljolti romantiikkaa. Eka osa on "Kristallien valtakunta".
Anne Ricen vampyyrikirjoissa taitaa olla samanlaista tunnelmaa kuin Houkutuksessakin. Eka osa on "Veren vangit".- KittySaeki
Super paljon kiitoksia noista
- kulta
Loistava fantasiasarja on myös Robin Hobbin Näkijän taru -trilogia, ja sen jatkosarja Lordi Kultainen. Suosittelen niitä lämpimästi kaikille, ja ne ehdottomasti täyttävät myös vaatimuksesi. :) Myös seitsemän osainen Kuolemanportti-sarja on lukemisen arvoinen fantasiasarja.
- Nimetön
Biologisesti Kuolematon on hyvä kirja, ja siinä on myös aika hyvin rakkauttakin ja romantiikkaa esillä hieman erikoisissa olosuhteissa verrattuna muihin kirjoihin. Suosittelen tätä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876