peräsuoli on ollut arka. Ja katselin peilistä sitä ja siellä oli ihan kuin sellanen tissukka, tai mitenhän tuon selittäis,,, niinku pikkulapsen sormi mutta ilman kynttä noin puoli senttiä sitä näkyy sieltä. Ja nyt ei oo paska huilannu kunnolla. Oisko pukama vai jokin verisuoni ? Ja pahin pelkoni on, että voiko tämä "kasvain" tukkia peräsuoleni, niin että kakka jää sinne suoleen jumiin ? Tää ei oo provo,,
peräsuolesta näkyy
2
568
Vastaukset
- Lääkäriin.
Kyse on todennäköisesti peräpukamasta, joten ei vaarallinen. Mene lääkäriin, niin se hoidetaan pois, koska on ilmeisesti tulehtunut, jos arka on.
- Kakkakundi
Tutulta kuullostaa. Itsellä täsmälleen vastaava, eli kyseessä voi olla peräaukon sisäinen haava, eli anaalifissuura (lat. fissura ani). Jos on aiemmin tullut verta (liki puhdasta sellaista) ulostaessa, niin tuo vaikuttaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Haava yrittää parantua ja tuo "sormi" on arpikudosta joka tulee ulkopuolelle.
Itse olen elänyt tuollaisen kanssa jo muutaman vuoden, joten tuskinpa se nyt sunkaan pakoputkea ihan heti / täysin tukkii, mutta kyllähän se tohtorin paikka olisi. Itsellä vaivannut satunnaisesti, mutta nyt tuli lihansyöntibileiden jälkeen niin kivuliaat ulostamiset, että itse aion hoidattaa homman saman tien kuntoon.
Googleta noilla ylläolevilla sanoilla niin löydat taatusti lisää keskusteluja. Vaiva on melkoisen yleinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243